Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Big T gaf poosje terug aan dat de sponsorcontracten in Maart aflopen/vernieuwd worden. Ik denk dat Big T wel al achter de schermen contact heeft gehad met B&F, en ja, ik denk inderdaad niet dat B&F nog boardsponsor blijft.

dan kan dit topic ook eindelijk weg.

Morge komen we erachter of B&F onze sensationele sponsor blijft:roflol:

Mochten ze boardsponsor blijven dan denk ik dat dit topic een grote schoonmaak krijgt en een pakket nieuwe regels komt over wat we wel en niet mogen zeggen over B&F (voordelig voor B&F). Het zal mij benieuwen of het zover komt, eigenlijk geloof ik er niet in.

Mochten ze boardsponsor blijven dan denk ik dat dit topic een grote schoonmaak krijgt en een pakket nieuwe regels komt over wat we wel en niet mogen zeggen over B&F (voordelig voor B&F). Het zal mij benieuwen of het zover komt, eigenlijk geloof ik er niet in.
Ik denk dat heel dit topic zal verwijderd worden om Google SEO te beïnvloeden (50-50 kans).

ik kan je voor 100% zekerheid zeggen dat B&F geen boardsponsor blijft :) Als BigT dat toelaat dan verliest dit hele forum zijn geloofwaardigheid.

Als B&F meer betaald dan de rest heb je toch kans dat ze boardsponsor blijven, B&f denkt namelijk toch dat dit zal overwaaien :o

Over de whey van xxl zijn geen lab tests van genomen toch ? Vertrouw die kut supps nu allemaal niet meer

Als B&F meer betaald dan de rest heb je toch kans dat ze boardsponsor blijven, B&f denkt namelijk toch dat dit zal overwaaien :o

Over de whey van xxl zijn geen lab tests van genomen toch ? Vertrouw die kut supps nu allemaal niet meer

XXL is toen samen met BnF getest geweest door Jordi (waar door BnF werd geclaimd dat het niet klopte, is allemaal terug te vinden).

Elke sponsor betaald evenveel, dus nee dat klopt ook niet.

ik kan je voor 100% zekerheid zeggen dat B&F geen boardsponsor blijft :) Als BigT dat toelaat dan verliest dit hele forum zijn geloofwaardigheid.

Denk dat als B&F gewoon met een leuk bedrag op tafel komt alles mogelijk blijft hoor. In hoe verre ze hier nog nut van in zien. Bij BigT kan veel, als je maar betaald.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven