shark89
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1.057
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
lekker, doe maar sensational bbq
Big T gaf poosje terug aan dat de sponsorcontracten in Maart aflopen/vernieuwd worden. Ik denk dat Big T wel al achter de schermen contact heeft gehad met B&F, en ja, ik denk inderdaad niet dat B&F nog boardsponsor blijft.
Ben benieuwd wat er morgen gaat gebeuren.B&F heeft sponsoring tot 7 maart, daarna volgt er een beslissing.
Morge komen we erachter of B&F onze sensationele sponsor blijft![]()
Ik denk dat heel dit topic zal verwijderd worden om Google SEO te beïnvloeden (50-50 kans).Mochten ze boardsponsor blijven dan denk ik dat dit topic een grote schoonmaak krijgt en een pakket nieuwe regels komt over wat we wel en niet mogen zeggen over B&F (voordelig voor B&F). Het zal mij benieuwen of het zover komt, eigenlijk geloof ik er niet in.
Iedereen alles in cache opslaan [emoji5]Ik denk dat heel dit topic zal verwijderd worden om Google SEO te beïnvloeden (50-50 kans).
persconferentie
Mochten ze boardsponsor blijven dan denk ik dat dit topic een grote schoonmaak krijgt en een pakket nieuwe regels komt over wat we wel en niet mogen zeggen over B&F (voordelig voor B&F). Het zal mij benieuwen of het zover komt, eigenlijk geloof ik er niet in.
Als BigT dat toelaat dan verliest dit hele forum zijn geloofwaardigheid.ik kan je voor 100% zekerheid zeggen dat B&F geen boardsponsor blijftAls BigT dat toelaat dan verliest dit hele forum zijn geloofwaardigheid.
Op de website staat gewoon 100% pinda?Bij die van bodyenfitshop zit ook nog extra zonnebloemolie toegevoegd, staat ook op label aangegeven.
Op de website staat gewoon 100% pinda?
http://www.bodyenfitshop.nl/superfo...urel-pindapasta/?sqr=pindapasta&#ingredienten
[Link niet meer beschikbaar]
Maar dan gaat BigT wel alles op alles zetten om zijn geloofwaardigheid terug te winnen.
Ralf
Als B&F meer betaald dan de rest heb je toch kans dat ze boardsponsor blijven, B&f denkt namelijk toch dat dit zal overwaaien
Over de whey van xxl zijn geen lab tests van genomen toch ? Vertrouw die kut supps nu allemaal niet meer
Als B&F meer betaald dan de rest heb je toch kans dat ze boardsponsor blijven, B&f denkt namelijk toch dat dit zal overwaaien
Over de whey van xxl zijn geen lab tests van genomen toch ? Vertrouw die kut supps nu allemaal niet meer
Nogmaals, die zonnebloem olie zit alleen in de Crunchy-variant. Niet dat het voor mij enig verschil maakt, koop daar uit principe niet meer.Op de website staat gewoon 100% pinda? http://www.bodyenfitshop.nl/superfo...urel-pindapasta/?sqr=pindapasta&#ingredienten [Link niet meer beschikbaar] Als je serieus meent dat er op het label op de pot zelf iets anders staat aangegeven is dit wederom klassiek gevalletje misleiding
ik kan je voor 100% zekerheid zeggen dat B&F geen boardsponsor blijftAls BigT dat toelaat dan verliest dit hele forum zijn geloofwaardigheid.