MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Alsof ze dat contract nog gaan verlengen, ze hebben hier al in maanden niet gereageerd. En wanneer de naam B&F maar genoemd wordt door iemand die nog niet op de hoogte is wordt 'ie van alle kanten overdonderd met negativiteit over B&F.

Ze weten heus wel dat voor hen hier het schip wel gestrand is.

003688-black-ink-grunge-stamp-textures-icon-arrows-hand-clear-pointer-up.png

Ja nosje, zeg het maar?

Wat zal het gaan worden op deze heuglijke dag?

giphy.gif

Zo te zien blijft het bij xxl :)

Hopelijk word Power supplements / myprotein sponsor

ben ook wel geintresseerd in wat producten van myprotein, met name de elastiekjes

ben ook wel geintresseerd in wat producten van myprotein, met name de elastiekjes

Heb de rooie. So far so good.
Die van FitnessSeller (de gele) zijn net wat stugger en betere kwaliteit.
Maargoed, €10,90 per stuk (exclusief verzendkosten) bij FitnessSeller versus €9,45 per paar (had 30% korting) bij MyProtein vond ik het wel de moeite waard het te proberen.

Ik gebruik ze vooral voor warming up en mobility. Heb er voor de grap ook eens assisted pullups mee gedaan en ook dat heeft 'ie overleefd.

Wellicht ideetje voor jou om contact op te nemen met MyProtein of PowerSupplements?
Ze hebben immers genoeg atleten die ze sponsoren (MyProtein tenminste zover ik weet). Wellicht ligt daar nog een optie open.
Mocht ik volgende week reactie krijgen op m'n bericht over de labtest sponsoring, dan zal ik forum sponsoring ook eens voorstellen. Het forum moet immers ook blijven bestaan :).

Gesprek tussen BigT en B&F op dit moment:
- BigT, wij hebben in het verleden fout gemaakt en zullen alles doen om jullie vertrouwen te herstellen, mogen we aub blijven?
- Ik zal erover nadenken.
- Wij hebben het ook nooit zien aankomen, wij waren geschrokken van zulke smaad en laster!
- En jullie isolaat en micellar dan? Ook zeker niet verwacht?
- Eigenlijk niet BigT, waren net zo verbaasd als de rest! Onze producten zijn gewoonweg sensationeel!
- Sensationeel dus!? Weet je wat B&F......suck my BigD and GTFO!
- Belachelijk! Smaad en laster dit! Mijn collega zal hier op terug komen hoor! Zo doe je niet tegen grootste supp winkel van EU!

Wellicht ideetje voor jou om contact op te nemen met MyProtein of PowerSupplements?
Ze hebben immers genoeg atleten die ze sponsoren (MyProtein tenminste zover ik weet). Wellicht ligt daar nog een optie open.
Mocht ik volgende week reactie krijgen op m'n bericht over de labtest sponsoring, dan zal ik forum sponsoring ook eens voorstellen. Het forum moet immers ook blijven bestaan :).
We hebben al verschillende malen contact opgenomen met MyProtein, om eens na te gaan hoe de support daar is mocht er later eventueel overwogen worden om samen te werken. Na 4 pogingen over 2 maanden tijd zonder enige reactie heb ik het opgegeven. Het lijkt erop dat hun Nederlandse afdeling nog onderontwikkeld is (in elk geval de Nederlandse support). Zij zijn op dit moment in elk geval geen kandidaat meer om sponsor te worden.

PowerSupplements is al sponsor geweest hier (ik weet niet of je dit weet) maar zijn zelf gestopt. Ongetwijfeld nemen zij zelf contact op als ze nog interesse hebben.

Verder krijgen we heel veel aanbiedingen van shops om hier sponsor te worden, maak je daar geen zorgen over.:)

We hebben al verschillende malen contact opgenomen met MyProtein, om eens na te gaan hoe de support daar is mocht er later eventueel overwogen worden om samen te werken. Na 4 pogingen over 2 maanden tijd zonder enige reactie heb ik het opgegeven. Het lijkt erop dat hun Nederlandse afdeling nog onderontwikkeld is (in elk geval de Nederlandse support). Zij zijn op dit moment in elk geval geen kandidaat meer om sponsor te worden.

PowerSupplements is al sponsor geweest hier (ik weet niet of je dit weet) maar zijn zelf gestopt. Ongetwijfeld nemen zij zelf contact op als ze nog interesse hebben.

Verder krijgen we heel veel aanbiedingen van shops om hier sponsor te worden, maak je daar geen zorgen over.:)

Aah op die fiets. Van PowerSupplements staat me wel nog vaag iets bij maar dat is dan ook weer een aantal jaar geleden?
Bij MyProtein ga ik het dan in ieder geval niet nogmaals aankaarten.
De Nederlandse afdeling staat inderdaad duidelijk nog in z'n kinderschoenen (ook de website).

Heel verdacht.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven