Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Net weer een bestelling gedaan.
1 whey perfection chocolate
1 whey perfection berry blast
1 perfect carbs
1 no xplode 10 servings pot
1 pillen doosje.

Extra's en leuke/unieke samples zou leuk zijn.

155694

groetjes

:thumbs: Dank je! De bestelling is al weg...

---------- Toegevoegd om 19:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:07 ----------

Ik wou jullie wederom erg bedanken voor de snelle levering en vele en zeer leuke samples! Thanx! Ik kan nu weer lekkerrr lichaam bouwen :D

Mooi compliment:) Dank je!

Bedankt voor de snelle levering, gisteren besteld, vandaag in huis :) Jammer dat er geen samples bij zaten, maar komt hopelijk de volgende keer wel goed ;) (referentie 155190)

Bedankt voor de snelle levering, gisteren besteld, vandaag in huis :) Jammer dat er geen samples bij zaten, maar komt hopelijk de volgende keer wel goed ;) (referentie 155190)

Vermeld de vraag om samples volgende keer graag ook even bij "opmerkingen", dan komt het altijd goed:)

Een bestelling om weer eens wat nieuws uit te proberen, order 156034. :cool:
Samples zijn welkom, ik ben volgens mij vergeten het erbij te vermelden!

En ontvangen, heel erg bedankt! :D

Helaas zat er een gat in de Whey Sample waardoor alles onder zat met Orange Whey lol :P

Laatst ook geprobeerd, was lekker.
Maar totdat de 1kg potten komen, ga ik geen 'vreemde' smaakies bestellen.

Dat kan serieus nog wel even duren. Zelfs de nieuwe smaken zijn er nog niet helaas.

Ah, da's wel jammer. Jullie moeten Volac een schop onder de kont geven. De cappuccino (en blueberry was 't?) zou toch ook al geintroduceerd moeten zijn?

Voor mij is iig een 2.5 kg pot echt teveel voor een niet standaard smaak. Gewoon psychologisch,. zo'n kolos in de keuken. Niet te vergeten het eindeloze gezever van vriendinlief; men zal 't wel herkennen. :rolleyes:
Voor sunny peach heb ik een uitzondering gemaakt :D

Lekkere shake besteld ;)
ref: 156094
Shakebeker zit er zoiezo bij hoop ik dringend nodig!
extra's zijn altijd welkom!!

B&F,

Ik wou graag weten welk product beter is: Kre-alkalyn of creapure?

En welke supplement(en) raad u aan voor: Spiergroei? Ik wil ook wat droger worden.

En zijn er nog meer supplementen die u aanraad voor spierherstel ?

Eerste bestelling geplaatst, heeft effe geduurd maar is noch de nasleep van die knappe actie met de whey samples van indertijd.
Referentie nummer: 156123

Hoop dat er rekening kan gehouden worden met de eventueele gevraagde samples.

Greetz

Aan de hand van een topic hier en de link naar 1 van de stoffen in deze pre workout, vroeg ik mij af of deze ooit in NL komt.
Werd ook gezegd dat het door bepaalde stoffen misschien niet mogelijk zou zijn.
Kan 1 van jullie de stoffen nakijken ?, aangezien jullie daar beter zicht op hebben :)

http://www.advantagesupplements.com/ctd-labs-noxipro-extreme-energizing-pre-workout-300gm.html

Edit:
Link naar topic: http://forum.dutchbodybuilding.com/f22/n-carbamylglutamaat-verhoogt-aanmaak-spierweefsel-260563/

Laatst bewerkt:
Hebben jullie ook die nieuwe pre workout van levrone? Zo ja krijgen/hebben jullie daar ook samples van?

Ah, da's wel jammer. Jullie moeten Volac een schop onder de kont geven. De cappuccino (en blueberry was 't?) zou toch ook al geintroduceerd moeten zijn?

Voor mij is iig een 2.5 kg pot echt teveel voor een niet standaard smaak. Gewoon psychologisch,. zo'n kolos in de keuken. Niet te vergeten het eindeloze gezever van vriendinlief; men zal 't wel herkennen. :rolleyes:
Voor sunny peach heb ik een uitzondering gemaakt :D

Er wordt gewerkt met planningen ect.. :cool: Dan weet je het wel:D
Vertraging, vertraging....

---------- Toegevoegd om 08:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:44 ----------

Hebben jullie ook die nieuwe pre workout van levrone? Zo ja krijgen/hebben jullie daar ook samples van?

Levrone Formula Helaas, geen samples:cool:

---------- Toegevoegd om 08:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:45 ----------

Lekkere shake besteld ;)
ref: 156094
Shakebeker zit er zoiezo bij hoop ik dringend nodig!
extra's zijn altijd welkom!!

Dank je!:) Ik geef het direct door.

---------- Toegevoegd om 08:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:49 ----------

Aan de hand van een topic hier en de link naar 1 van de stoffen in deze pre workout, vroeg ik mij af of deze ooit in NL komt.
Werd ook gezegd dat het door bepaalde stoffen misschien niet mogelijk zou zijn.
Kan 1 van jullie de stoffen nakijken ?, aangezien jullie daar beter zicht op hebben :)

http://www.advantagesupplements.com/ctd-labs-noxipro-extreme-energizing-pre-workout-300gm.html

Edit:
Link naar topic: http://forum.dutchbodybuilding.com/f22/n-carbamylglutamaat-verhoogt-aanmaak-spierweefsel-260563/

Interessant inderdaad:cool:, Ik zie zo snel geen ingredient dat niet mag.

Kijk eens aan, het kan een mooie toevoeging zijn.
Reviews op de site zijn ook erg positief.

Kijk eens aan, het kan een mooie toevoeging zijn.
Reviews op de site zijn ook erg positief.

Ja, ik zag het. Eens kijken of we iets meer info over het stofje kunnen opduikelen:D

---------- Toegevoegd om 09:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:02 ----------

B&F,

Ik wou graag weten welk product beter is: Kre-alkalyn of creapure?

En welke supplement(en) raad u aan voor: Spiergroei? Ik wil ook wat droger worden.

En zijn er nog meer supplementen die u aanraad voor spierherstel ?

Voor spierherstel:
Magic EAA en een goede Whey Proteine als Whey Perfection.

Beide creatines zullen een goed resultaat geven. We hebben de Kre-Alkalyn overigens wel tot morgen heel scherp in de actie! Het beste resultaat qua creatine haal je met Total Muscle Solution.

Meer info staat in de link van het topic.
Stuk tekst op ergonenics, ook over testen die ze uitvoerden met het stofje.
Testen werden gedaan op biggen en varkens, die erg veel lijken op het menselijk lichaam.

Edit:
Links naar ergonenics: http://www.ergogenics.org/supplement271.html#1

Hopelijk kunnen jullie wat ermee, in het topic waren al aantal geinteresseerden.
Kan ook een goedlopend product worden :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven