Converse
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 167
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb vroeger eens de isolaat besteld bij powersupplements.
Maar ben nu een grote fan van B&F en de super lekkere Whey Perfection! :d
Zou dus graag mijn isolaat dan ook bij B&F bestellen.
Hoeveel eiwitten zitten er in 100gram isolaat bij B&F? Vind dit helaas niet terug op de website![]()

Rechts staat er ook nog een menu 
Super 
Ik heb net een bestelling geplaatst onder bestelnummer: 165964
Nu vroeg ik eerder in dit topic om samples van No-Explode pre workoutshake maar moest eerst bestellen en dan bij opmerkingen er om vragen. Alleen ik heb het opmerking veld nergens gezien. Dus bij deze.. ik zou graag een aantal samples van oa NO-Explode er bij willen om te testen.
Ik geef het wel even door.AahRechts staat er ook nog een menu
Thx! Goedkope isolaat whey!Super
![]()

ok zal ik zeker doen bedankt
Volgende keer even mij een pm sturen, dan maak ik er een mooi pakket vanKomt goed.
We hebben even wat stress gehad bij de update maar alles is nu net even iets meer uitgebreid qua betaalopties, reviews, kado's ect
Dank jeWe hebben even wat stress gehad bij de update maar alles is nu net even iets meer uitgebreid qua betaalopties, reviews, kado's ect
![]()

Nice job, alleen moet je bij dit artikel [Afbeelding niet meer beschikbaar]denk ik iets veranderen.![]()
Nu verdwenen. Dank je
Ilco heb je de NoxiPro al zelf getest? En zo ja, hoe is hij bevallen?
Site ziet er top uit trouwens!![]()
Het antwoord is NEE. Ik zit al anderhalve week op een werkschema van 8:00 uur tot 24:00 uur zo ongeveer. Werkdruk

Dank jeHet antwoord is NEE. Ik zit al anderhalve week op een werkschema van 8:00 uur tot 24:00 uur zo ongeveer. Werkdruk
Daar gaan we echter niet over klagen![]()

Dat is wel jammer, maarja werk is ook belangrijk!
Lees er wel veel goeie dingen over op de Amerikaanse boards. Hoelang denk je dat de actieprijs nog geldig is?
Want zou graag wachten met het plaatsen van een bestelling tot de nieuwe smaken van de Perfection Whey Mix binnen zijn, enig idee wanneer die binnenkomen?![]()

Dat is wel jammer, maarja werk is ook belangrijk!
Lees er wel veel goeie dingen over op de Amerikaanse boards. Hoelang denk je dat de actieprijs nog geldig is?
Want zou graag wachten met het plaatsen van een bestelling tot de nieuwe smaken van de Perfection Whey Mix binnen zijn, enig idee wanneer die binnenkomen?![]()

heb net besteld, toch 2,95 bij eenmalige machtiging
welke nieuwe smaken? dan wacht ik nog even een weekje met bestellen haha. en de website ziet er inderdaad heel erg goed uit.

Gister eerste training gehad met Noxipro alleen verliep anders dan de planning.
At pas veel te laat maar desondanks dat was de training erg lekker.
Vandaag word het weer Noxipro en dan wel met voeding in orde.
Vanmiddag maak ik er een review over op het forum bij de Review Sectie![]()
frambozen klinkt goed hebben jullie hem al op en zo ja hoe smaakt hij? (naar framboos)
De smaak is echt heerlijk. We wilden eigenlijk niet nog een fruitsmaak maar we vonden deze zo lekker dat we wel moesten