Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb vroeger eens de isolaat besteld bij powersupplements.
Maar ben nu een grote fan van B&F en de super lekkere Whey Perfection! :d
Zou dus graag mijn isolaat dan ook bij B&F bestellen.

Hoeveel eiwitten zitten er in 100gram isolaat bij B&F? Vind dit helaas niet terug op de website :(

Ik heb net een bestelling geplaatst onder bestelnummer: 165964
Nu vroeg ik eerder in dit topic om samples van No-Explode pre workoutshake maar moest eerst bestellen en dan bij opmerkingen er om vragen. Alleen ik heb het opmerking veld nergens gezien. Dus bij deze.. ik zou graag een aantal samples van oa NO-Explode er bij willen om te testen.

Dank je, voor de bestelling:) Ik geef het wel even door.

---------- Toegevoegd om 20:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:16 ----------

Aah :p Rechts staat er ook nog een menu :cool:
Thx! Goedkope isolaat whey!:eek: Super :D

Ja, nieuw.. We blijven vernieuwen:D

Ziet er goed uit de nieuwe website. Proficiat.:)

Ilco heb je de NoxiPro al zelf getest? En zo ja, hoe is hij bevallen?

Site ziet er top uit trouwens! :)

Ilco heb je de NoxiPro al zelf getest? En zo ja, hoe is hij bevallen?

Site ziet er top uit trouwens! :)

Dank je:) Het antwoord is NEE. Ik zit al anderhalve week op een werkschema van 8:00 uur tot 24:00 uur zo ongeveer. Werkdruk:D

Daar gaan we echter niet over klagen:D

Dank je:) Het antwoord is NEE. Ik zit al anderhalve week op een werkschema van 8:00 uur tot 24:00 uur zo ongeveer. Werkdruk:D

Daar gaan we echter niet over klagen:D

Dat is wel jammer, maarja werk is ook belangrijk! :D

Lees er wel veel goeie dingen over op de Amerikaanse boards. Hoelang denk je dat de actieprijs nog geldig is?

Want zou graag wachten met het plaatsen van een bestelling tot de nieuwe smaken van de Perfection Whey Mix binnen zijn, enig idee wanneer die binnenkomen? :)

Lees er wel veel goeie dingen over op de Amerikaanse boards. Hoelang denk je dat de actieprijs nog geldig is?

Want zou graag wachten met het plaatsen van een bestelling tot de nieuwe smaken van de Perfection Whey Mix binnen zijn, enig idee wanneer die binnenkomen? :)

De NoxiPro is echt een knaller daar en ook hier zijn de reacties Super.

Kon wel eens een heel populair potje worden:D

De nieuwe smaken Whey Perfection komen midden volgende week (eindelijk:rolleyes:

heb net besteld, toch 2,95 bij eenmalige machtiging

Gister eerste training gehad met Noxipro alleen verliep anders dan de planning.
At pas veel te laat maar desondanks dat was de training erg lekker.
Vandaag word het weer Noxipro en dan wel met voeding in orde.
Vanmiddag maak ik er een review over op het forum bij de Review Sectie :)

welke nieuwe smaken ????????????? dan wacht ik nog even een weekje met bestellen haha. en de website ziet er inderdaad heel erg goed uit.

heb net besteld, toch 2,95 bij eenmalige machtiging

Wat is het referentienummer?

---------- Toegevoegd om 09:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:42 ----------

welke nieuwe smaken ????????????? dan wacht ik nog even een weekje met bestellen haha. en de website ziet er inderdaad heel erg goed uit.

Dank je:)

-Frambozen Milkshake
-Neutraal

---------- Toegevoegd om 09:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:43 ----------

Gister eerste training gehad met Noxipro alleen verliep anders dan de planning.
At pas veel te laat maar desondanks dat was de training erg lekker.
Vandaag word het weer Noxipro en dan wel met voeding in orde.
Vanmiddag maak ik er een review over op het forum bij de Review Sectie :)

:thumbs:

frambozen klinkt goed hebben jullie hem al op en zo ja hoe smaakt hij? (naar framboos)

ref.nr. 166081

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven