AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Krijg je die samples of kado's per vandaag? Eergisteren whey en creatine besteld maar niets er bij ontvangen dan wel mogen uitkiezen... Moet je hier vaker voor bestellen of is het bij mij fout gegaan?
Bestelnr. is 164965
Alvast bedankt

De nieuwe site en de kado's is inderdaad per gistermiddag laat pas. We moeten een moment kiezen om het in te voeren:cool: Er is niets fout gegaan.

haha nou ja pis ik mooi naast de pot om het maar zo te zeggen... Volgende keer beter

Niet direct in de planning maar we staan er wel open voor. Ik zal eens kijken voor je:)

---------- Toegevoegd om 11:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:29 ----------

De nieuwe vallen wel een beetje klein. Volgens mij hebben we alleen xl nu.

---------- Toegevoegd om 11:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:30 ----------

Ja, de incasso willen we eigenlijk van af, althans we gaan het kredietrisico uitbesteden daar betalen we een bepaald % voor straks. iDeal, Paypal en Klarna zijn Gratis:)

das mooi k*t dan, zit op mijn werk te internetten en bestellingen doe ik ook op mijn werk.
kan moeilijk internetbankieren op mijn werk....:o

das mooi k*t dan, zit op mijn werk te internetten en bestellingen doe ik ook op mijn werk.
kan moeilijk internetbankieren op mijn werk....:o

Snap ik. Ik heb de verzendkosten er voor je afgehaald.:) Je kunt nu bestellen met 0 verzendkosten via eenmalige incasso.

Laatst bewerkt:
Maar weer WP choco besteld, lekker heur :D

@B&F: Is er nu ook de mogelijkheid om met paypal te betalen? :D

En proficiat met de 10.000+ posts op dit topic. :D

Snap ik. Ik heb de verzendkosten er voor je afgehaald.:) Je kunt nu bestellen met 0 verzendkosten via eenmalige incasso.

thanks, maar ging me niet om die 2,95 als ik whey bij jullie bestel ben ik incl. die 2,95 nog goekoper uit dan bij de concurrent.
gaat me er meer om dat die optie van eenmalige machtiging blijft bestaan.

Leon/Ilco,

Toevallig tips voor repen die ik kan kopen? had wat rond zitten kijken maar weet niet wat goede (lekker eetbare) repen zijn met goede prijs verhouding.

bvd

Hoe kan je de maten van de handschoenen bepalen?

Leon/Ilco,

Toevallig tips voor repen die ik kan kopen? had wat rond zitten kijken maar weet niet wat goede (lekker eetbare) repen zijn met goede prijs verhouding.

bvd

Hopelijk gaat B&F ook repen onder haar eigen naam uitbrengen, dat zullen dan wel hardlopers gaan worden denk ik. :)

al 2 bestellingen gekregen maar toch geen Samples bij gekregen spijtig

thanks, maar ging me niet om die 2,95 als ik whey bij jullie bestel ben ik incl. die 2,95 nog goekoper uit dan bij de concurrent.
gaat me er meer om dat die optie van eenmalige machtiging blijft bestaan.

Ok, de optie blijft wel bestaan.:)

---------- Toegevoegd om 12:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:51 ----------

Zou ik ook fijn vinden als die bleef bestaan :)
Misschien een enquette in de lucht schieten en kijken wat de meeste mensen ervan vinden? :D

Hoeft niet:) ik regel het:D

---------- Toegevoegd om 12:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:52 ----------

al 2 bestellingen gekregen maar toch geen Samples bij gekregen spijtig

Volgende keer even mij een pm sturen, dan maak ik er een mooi pakket van:) Komt goed.

---------- Toegevoegd om 12:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:53 ----------

Hopelijk gaat B&F ook repen onder haar eigen naam uitbrengen, dat zullen dan wel hardlopers gaan worden denk ik. :)

Dat is lastige materie als je het echt goed wilt doen. We zijn er wel mee bezig op de achtergrond maar dit zal nog wel eventjes duren:cool:

Ok, de optie blijft wel bestaan.:)[COLOR="Silver"]

---------- Toegevoegd om 12:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:51 ----------

[/COLOR]

Hoeft niet:) ik regel het:D

---------- Toegevoegd om 12:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:52 ----------

Volgende keer even mij een pm sturen, dan maak ik er een mooi pakket van:) Komt goed.

thanks, skinnie blij:)

vooruit dan! rondje van skinnie...:hornyna: hoppa!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven