@B&F: Is er nu ook de mogelijkheid om met paypal te betalen?
En proficiat met de 10.000+ posts op dit topic.![]()
PayPal staat erbij

10.000+ een hele mijlpaal weer

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
@B&F: Is er nu ook de mogelijkheid om met paypal te betalen?
En proficiat met de 10.000+ posts op dit topic.![]()

Ik zou zelf Gloves altijd in de winkel kopen en niet via internet.Dat is eigenlijk echt lastig en gaat op gevoel.Ik zou zelf Gloves altijd in de winkel kopen en niet via internet.

Ok, dankje
EDIT: K*t, ga ik juist bestellen, kom ik 2 euri te kort voor derde kado![]()

Waar vind ik die op de site? :/
Nvm had over de link gekeken :$

Bestelling 164991 ontvangen, super! Alles zat erin, behalve wheysamples waar ik om vroeg. Bij de factuur die erbij zit, is opgeschreven "+whey samples" en in de bestelling zelf is omcirkeld
. best wel grappig
![]()

beste B&F
onlangs heb ik optimen en Stress B complex van ON besteld bij jullie,
wat is hierbij de ideale dosering?? ik wil ze tegelijk innemen.

Leon/Ilco,
Toevallig tips voor repen die ik kan kopen? had wat rond zitten kijken maar weet niet wat goede (lekker eetbare) repen zijn met goede prijs verhouding.
bvd

Hey Body & Fitshop,
Allereerst een geweldige site en enorm goede producten die jullie aanbieden tegen altijd scherpe prijzen!
Alleen ik zit met een probleempje, als ik wil bestellen via iDeal krijg ik een errorscherm; een lege pagina met alleen de tekst "id is verloren".
Ik heb het op de pc met Firefox, IE en Chrome geprobeerd & op de mac met Chrome en Safari, allemaal helaas niet gelukt. Ik las in andere posts dat dit een storing zou kunnen zijn oid, is er nog een andere manier om de producten te bestellen?
Bij voorbaat dank!
John

Bestelling 164991 ontvangen, super! Alles zat erin, behalve wheysamples waar ik om vroeg. Bij de factuur die erbij zit, is opgeschreven "+whey samples" en in de bestelling zelf is omcirkeld
. best wel grappig
![]()
Foutje van 1 van de inpakkers denk ik. Het is ook best stressen even nu met de nieuwe site.
Ik heb het direct doorgegeven. iDeal werkt wel, bestellingen vliegen bijna binnen en ik check het nu zelf ook.
Je kunt ook kiezen voor Paypal, Creditcard, Klarna ect...
Probeer anders even op een andere computer. Ik heb het bericht dus meteen wel direct doorgegeven, ze kijken er nu naar.
Dank je![]()

Dank voor de snelle reactie! Beneden pc heeft helaas ook niet gewerkt, ik heb het nu via Klarna besteld. Ik wacht met smart op de bestelling!![]()
De bestelling wordt direct verzonden!