Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoe kan je de maten van de handschoenen bepalen?

Hoeveel gram is nu 1 zo'n maatschep lean gain?

Je hebt tabellen voor handschoenen maar dan ga je gauw richting Harbinger merken.

Ok, dankje :D
EDIT: K*t, ga ik juist bestellen, kom ik 2 euri te kort voor derde kado :(

beste B&F

onlangs heb ik optimen en Stress B complex van ON besteld bij jullie,
wat is hierbij de ideale dosering?? ik wil ze tegelijk innemen.

Hey Body & Fitshop,

Allereerst een geweldige site en enorm goede producten die jullie aanbieden tegen altijd scherpe prijzen!
Alleen ik zit met een probleempje, als ik wil bestellen via iDeal krijg ik een errorscherm; een lege pagina met alleen de tekst "id is verloren".

Ik heb het op de pc met Firefox, IE en Chrome geprobeerd & op de mac met Chrome en Safari, allemaal helaas niet gelukt. Ik las in andere posts dat dit een storing zou kunnen zijn oid, is er nog een andere manier om de producten te bestellen?

Bij voorbaat dank!:)

John

Laatst bewerkt:
Bestelling 164991 ontvangen, super! Alles zat erin, behalve wheysamples waar ik om vroeg :(. Bij de factuur die erbij zit, is opgeschreven "+whey samples" en in de bestelling zelf is omcirkeld :p. best wel grappig :)

Bestelling 164991 ontvangen, super! Alles zat erin, behalve wheysamples waar ik om vroeg :(. Bij de factuur die erbij zit, is opgeschreven "+whey samples" en in de bestelling zelf is omcirkeld :p. best wel grappig :)

Dat kan natuurlijk niet. :(

Vermeld dit even bij je volgende bestelling en dan maken we het dubbel en dwars goed. Beloofd! :)

Ilco zal de vragen beantwoorden i.v.m. met de website, omdat ik hier zelf op dit moment niet mee bezig ben. Dus dan weten de mannen dat. :D

-Leon

---------- Toegevoegd om 15:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:23 ----------

beste B&F

onlangs heb ik optimen en Stress B complex van ON besteld bij jullie,
wat is hierbij de ideale dosering?? ik wil ze tegelijk innemen.

Ik zou dat 2 Opti-Men nemen en 1 Stress B.:)

---------- Toegevoegd om 15:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:24 ----------

Leon/Ilco,

Toevallig tips voor repen die ik kan kopen? had wat rond zitten kijken maar weet niet wat goede (lekker eetbare) repen zijn met goede prijs verhouding.

bvd

Zonder twijfel! :)

http://bodyenfitshop.nl/eiwitrepen/interactive-nutrition/low-carb-bars

-Leon

---------- Toegevoegd om 15:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:26 ----------

Hey Body & Fitshop,

Allereerst een geweldige site en enorm goede producten die jullie aanbieden tegen altijd scherpe prijzen!
Alleen ik zit met een probleempje, als ik wil bestellen via iDeal krijg ik een errorscherm; een lege pagina met alleen de tekst "id is verloren".

Ik heb het op de pc met Firefox, IE en Chrome geprobeerd & op de mac met Chrome en Safari, allemaal helaas niet gelukt. Ik las in andere posts dat dit een storing zou kunnen zijn oid, is er nog een andere manier om de producten te bestellen?

Bij voorbaat dank!:)

John

Ik heb het direct doorgegeven. iDeal werkt wel, bestellingen vliegen bijna binnen en ik check het nu zelf ook.
Je kunt ook kiezen voor Paypal, Creditcard, Klarna ect...

Probeer anders even op een andere computer. Ik heb het bericht dus meteen wel direct doorgegeven, ze kijken er nu naar.:cool:

Dank je:)

---------- Toegevoegd om 15:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:27 ----------

Thanks!

Samples:
Maak ik volgende keer dubbel goed met je. Geef mij even het referentienummer door direct na bestellen:) Foutje van 1 van de inpakkers denk ik. Het is ook best stressen even nu met de nieuwe site.:D

Ik heb het direct doorgegeven. iDeal werkt wel, bestellingen vliegen bijna binnen en ik check het nu zelf ook.
Je kunt ook kiezen voor Paypal, Creditcard, Klarna ect...

Probeer anders even op een andere computer. Ik heb het bericht dus meteen wel direct doorgegeven, ze kijken er nu naar.:cool:

Dank je:)

Dank voor de snelle reactie! Beneden pc heeft helaas ook niet gewerkt, ik heb het nu via Klarna besteld. Ik wacht met smart op de bestelling!:D

Ik heb net een bestelling geplaatst onder bestelnummer: 165964
Nu vroeg ik eerder in dit topic om samples van No-Explode pre workoutshake maar moest eerst bestellen en dan bij opmerkingen er om vragen. Alleen ik heb het opmerking veld nergens gezien. Dus bij deze.. ik zou graag een aantal samples van oa NO-Explode er bij willen om te testen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven