- Waardering
- 412
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 114kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In hoeverre is die vetpercentage meter van jullie accuraat?

gister mijn pakketje binnen gekregen! Bedankt voor de snelle service en de (vernieuwde?) shakebeker, ziet er mooi uit. `
1 love jwz.

In hoeverre is die vetpercentage meter van jullie accuraat?
Ligt eraan welke je bedoelt.
De goedkoopste is matig maar wat verwacht je van iets dat 6,50 kost
De Defender is een stuk accurater.
Alleen bij beide ligt het aan hoeveel huid je telkens vast pakt.
Beste manier is daarom denk ik 3 metingen te doen en daarvan gemiddelde te doen![]()

Heb meteen weer een potje NoxiPro besteld, want de prijs zal wel volgende week omhoog gaan![]()

Heb meteen weer een potje NoxiPro besteld, want de prijs zal wel volgende week omhoog gaan![]()
We moeten nu al weer bij bestellen. Hebben we het net een week binnen
Als het zo populair blijft dan laten we de prijs zoWe moeten nu al weer bij bestellen. Hebben we het net een week binnen
![]()

Pre workout hoef je niet mee te stoppen voor zover ik weet
Neem het al half jaar bij elke training dus
@ B&F dus grote kans dat Noxipro zo scherp geprijsd blijft ?
Zal waarschijnlijk toch extra potje bestellen zodat ik boven de 100euro uitkom met de bestelling, cheapy hollander wilt de kado's![]()

Als het zo populair blijft dan laten we de prijs zoWe moeten nu al weer bij bestellen. Hebben we het net een week binnen
![]()

Woehoooo, dat zou wel een super prijs zijn als ie zo zou blijven.
Ik denk dat je dan beter een paar containerladingen kunt bestellen bij de leverancier.![]()
. Zou super zijn als het deze prijs blijft. 

Ik kreeg een paar dagen geleden jullie newsletter met daarin een stukje over NoxiPro (preworkout). Ik heb jack3d (3 scoops), unleash (van XXL) en jullie eigen Preworkout Powder geprobeerd, maar voelde hier niet zo veel van. Is NoxiPro dusdanig anders dat ik hier wel wat van ga voelen, denken jullie? Snap dat dit een moeilijke vraag is om te beantwoorden, maar ik denk dat ik een hoge tolerantie heb tegen een van de stoffen. Ik drink geen koffie - dus caffeine is het niet.
Als je niet echt gevoelig bent voor pre workouts maar toch wilt gebruiken is het misschien beter de stoffen los te kopen en zelf te gaan samenstellen.
Kun je eigen doseringen bepalen en/of aanpassen naar je eigen gelang.
Maandag ga ik m eens proberen. Lees er lovende woorden over. Heb dan 2 potjes thuis staan, goed voor 90 trainingen dus..
Maar hiermee geldt ook, max. 8 weken gebruiken, dan 3tot4 weken stoppen toch?
Pre workout hoef je niet mee te stoppen voor zover ik weet
Neem het al half jaar bij elke training dus
@ B&F dus grote kans dat Noxipro zo scherp geprijsd blijft ?
Zal waarschijnlijk toch extra potje bestellen zodat ik boven de 100euro uitkom met de bestelling, cheapy hollander wilt de kado's![]()

Pre workout wordt aangeraden op een redelijk nuchtere maag in te nemen. Echter heb ik hier meestal niet echt de tijd voor. Is het dan geen idee om voor een maaltijd de pre workout te nemen en dan +- een uurtje later te trainen?

Ik kreeg een paar dagen geleden jullie newsletter met daarin een stukje over NoxiPro (preworkout). Ik heb jack3d (3 scoops), unleash (van XXL) en jullie eigen Preworkout Powder geprobeerd, maar voelde hier niet zo veel van. Is NoxiPro dusdanig anders dat ik hier wel wat van ga voelen, denken jullie? Snap dat dit een moeilijke vraag is om te beantwoorden, maar ik denk dat ik een hoge tolerantie heb tegen een van de stoffen. Ik drink geen koffie - dus caffeine is het niet.
Dit.
Lekker hoog in 1,3-DMA gaan, Citrulline malaat, Arginine, evt wat cafeïne, creatine, beta-alanine and you are good to go!