XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
In hoeverre is die vetpercentage meter van jullie accuraat?

Ligt eraan welke je bedoelt.
De goedkoopste is matig maar wat verwacht je van iets dat 6,50 kost :P
De Defender is een stuk accurater.
Alleen bij beide ligt het aan hoeveel huid je telkens vast pakt.
Beste manier is daarom denk ik 3 metingen te doen en daarvan gemiddelde te doen :)

Heb meteen weer een potje NoxiPro besteld, want de prijs zal wel volgende week omhoog gaan :P

gister mijn pakketje binnen gekregen! Bedankt voor de snelle service en de (vernieuwde?) shakebeker, ziet er mooi uit. `
1 love jwz.

Dank je! :)

Ligt eraan welke je bedoelt.
De goedkoopste is matig maar wat verwacht je van iets dat 6,50 kost :P
De Defender is een stuk accurater.
Alleen bij beide ligt het aan hoeveel huid je telkens vast pakt.
Beste manier is daarom denk ik 3 metingen te doen en daarvan gemiddelde te doen :)

Klopt. Ik zie vaak dat het eerder de persoon is die meet, dan de meter zelf welke verkeerde meting geeft. Meet 3x en neem daarvan het gemiddelde. :)

Heb meteen weer een potje NoxiPro besteld, want de prijs zal wel volgende week omhoog gaan :P

Onze prijzen blijven altijd scherp! :D

-Leon

Als het zo populair blijft dan laten we de prijs zo:) We moeten nu al weer bij bestellen. Hebben we het net een week binnen:D

Maandag ga ik m eens proberen. Lees er lovende woorden over. Heb dan 2 potjes thuis staan, goed voor 90 trainingen dus.. :D

Maar hiermee geldt ook, max. 8 weken gebruiken, dan 3tot4 weken stoppen toch?

Pre workout hoef je niet mee te stoppen voor zover ik weet :P
Neem het al half jaar bij elke training dus :)

@ B&F dus grote kans dat Noxipro zo scherp geprijsd blijft ?
Zal waarschijnlijk toch extra potje bestellen zodat ik boven de 100euro uitkom met de bestelling, cheapy hollander wilt de kado's :P

Zal waarschijnlijk toch extra potje bestellen zodat ik boven de 100euro uitkom met de bestelling, cheapy hollander wilt de kado's :P

Ivm de creatine dacht ik.

Hoor veel goeds van NoxiPro.
Maar zo blijf ik maar potjes bijbestellen :p
Zal maar een passen en dit later eens proberen.

Pre workout wordt aangeraden op een redelijk nuchtere maag in te nemen. Echter heb ik hier meestal niet echt de tijd voor:p. Is het dan geen idee om voor een maaltijd de pre workout te nemen en dan +- een uurtje later te trainen?

Als het zo populair blijft dan laten we de prijs zo:) We moeten nu al weer bij bestellen. Hebben we het net een week binnen:D

Woehoooo, dat zou wel een super prijs zijn als ie zo zou blijven.
Ik denk dat je dan beter een paar containerladingen kunt bestellen bij de leverancier. ;)

Woehoooo, dat zou wel een super prijs zijn als ie zo zou blijven.
Ik denk dat je dan beter een paar containerladingen kunt bestellen bij de leverancier. ;)

+1 :D. Zou super zijn als het deze prijs blijft. :D

Zie immers niet in wanneer ik nog eens zou kunnen bestellen. Dus zal misschien pas in de krokus zijn :(

Ik kreeg een paar dagen geleden jullie newsletter met daarin een stukje over NoxiPro (preworkout). Ik heb jack3d (3 scoops), unleash (van XXL) en jullie eigen Preworkout Powder geprobeerd, maar voelde hier niet zo veel van. Is NoxiPro dusdanig anders dat ik hier wel wat van ga voelen, denken jullie? Snap dat dit een moeilijke vraag is om te beantwoorden, maar ik denk dat ik een hoge tolerantie heb tegen een van de stoffen. Ik drink geen koffie - dus caffeine is het niet.

Als je niet echt gevoelig bent voor pre workouts maar toch wilt gebruiken is het misschien beter de stoffen los te kopen en zelf te gaan samenstellen.
Kun je eigen doseringen bepalen en/of aanpassen naar je eigen gelang.

Ik kreeg een paar dagen geleden jullie newsletter met daarin een stukje over NoxiPro (preworkout). Ik heb jack3d (3 scoops), unleash (van XXL) en jullie eigen Preworkout Powder geprobeerd, maar voelde hier niet zo veel van. Is NoxiPro dusdanig anders dat ik hier wel wat van ga voelen, denken jullie? Snap dat dit een moeilijke vraag is om te beantwoorden, maar ik denk dat ik een hoge tolerantie heb tegen een van de stoffen. Ik drink geen koffie - dus caffeine is het niet.

Als je niet echt gevoelig bent voor pre workouts maar toch wilt gebruiken is het misschien beter de stoffen los te kopen en zelf te gaan samenstellen.
Kun je eigen doseringen bepalen en/of aanpassen naar je eigen gelang.

Dit.

Lekker hoog in 1,3-DMA gaan, Citrulline malaat, Arginine, evt wat cafeïne, creatine, beta-alanine and you are good to go!

Maandag ga ik m eens proberen. Lees er lovende woorden over. Heb dan 2 potjes thuis staan, goed voor 90 trainingen dus.. :D

Maar hiermee geldt ook, max. 8 weken gebruiken, dan 3tot4 weken stoppen toch?

De kans is er ja. :)

PWP hoef je niet te cyclen, maar sommige vinden het wel fijner. Is erg persoongebonden. :)

Pre workout wordt aangeraden op een redelijk nuchtere maag in te nemen. Echter heb ik hier meestal niet echt de tijd voor:p. Is het dan geen idee om voor een maaltijd de pre workout te nemen en dan +- een uurtje later te trainen?

Ik zelf zit op een half uur na een maaltijd. Dat werkt prima voor mij. :)

Het idee achter PWP is dat er geen grote crash is na de training. Dit kan het effect geven dat het ''hyper'' gevoel niet zo sterk aanwezig is.

Dit.

Lekker hoog in 1,3-DMA gaan, Citrulline malaat, Arginine, evt wat cafeïne, creatine, beta-alanine and you are good to go!

:eek::D

Klinkt goed!

-Leon

Als je aangeeft bij de bestelling dat je de shirt als kado wilt alleen dan maat L, is dit dan mogelijk ?
XL is beetje aan de grote kant voor een kleine jongen zoals ik :(

Combinatie NoxiPro + CitruPure = :lifter:

Als de prijs van NoxiPro zelfde blijft zal ik die ook eens bestellen in maart :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven