XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Pure Pump van jullie huismerk is pure AAKG?
Hoe komt het dat het verhoudingsgewijs zoveel duurder is dan bijvoorbeeld AAKG 7500 Extreme Shots? Zit het prijsverschil puur in verpakking etc etc? Is de werkzame stof exact hetzelfde?
Tot op heden gebruikte ik altijd de 7500 Extreme Shots, maar iemand attendeerde me op jullie huismerk AAKG. Top dat het ook helemaal naturel is, zonder zoetstoffen!

Als de kwaliteit werkelijk gelijk is aan de AAKG van de Extreme Shots dan bestel ik vandaag nog een flinke load. En ik denk dat ik de NoxiPro dan ook mee bestel (veel goede verhalen van gehoord, en ik ben erg benieuwt naar de werking van die ene stof ''N-Carbamylglutamate'' (heb die stof nog niet eerder in boosters terug zien komen).

Het prijsverschil zit in de ampullen en het los verpakken ect.... Als je gewoon puur poeder neemt dan hoeft het helemaal niet zo duur te zijn + we kunnen het vrij groot inkopen nu:)

---------- Toegevoegd om 11:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:25 ----------

nee. Pure pump = L-argrinine

Nee, we hebben er 2:D

Pure Pump - Arginine AKG en L-Arginine - ArgiPure

Voor elk wat wils:D

Bestelling is aangekomen vandaag, hartelijk bedankt!
Hopelijk krijg 'k van je creatine geen opgezwollen hoofd omdat ie vocht vasthoud..

vraagje over Protein Perfection Mix.

ik lees dat er 6 verschillende soorten eiwit in zitten.
Ik vroeg me af hoeveel GRAM van elk eiwit per 100 gr poeder bevat.

Los zou ook een goeie zijn.
Gooi je de capsule gewoon leeg in de PWP en knallen maar :D

Bestelling is aangekomen vandaag, hartelijk bedankt!
Hopelijk krijg 'k van je creatine geen opgezwollen hoofd omdat ie vocht vasthoud..

Heb gehoord dat Result bijvoorbeeld totaal geen vocht ophoud?
OF hangt dit af van persoon tot persoon?

Houd wel vocht vast maar in de spieren en niet onderhuids.
Iets wat wel voorkomt bij Mono :)

Ik heb niet de Result, maar de Creapure Creatine

Dat is de Mono maar denk niet je er een opgeblazen kop van krijgt.

Binnenkort ff noxi + AAKG erbij halen, zo blijf ik bezig :)
Jullie citrulline malaat bevalt me erg goed! lekker smaakje! + beta alanine doet ook zijn ding.

vraagje over Protein Perfection Mix.

ik lees dat er 6 verschillende soorten eiwit in zitten.
Ik vroeg me af hoeveel GRAM van elk eiwit per 100 gr poeder bevat.

Zonder al te veel prijs te geven bestaat de hoofdmoot uit Whey, Micellar en Caseinaat in gelijke delen. De hoeveelheid Isolaat en Egg ligt dan op 5%.:cool:

---------- Toegevoegd om 13:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:07 ----------

Binnenkort ff noxi + AAKG erbij halen, zo blijf ik bezig :)
Jullie citrulline malaat bevalt me erg goed! lekker smaakje! + beta alanine doet ook zijn ding.

Dank je, voor de complimenten! De nieuwe producten zijn allemaal een succes, daar zijn we heel blij mee!:)

http://www.muscletotaal.nl/supplementen/humapro.html

Voordelen ALRI HumaPro:
-99:1 compleet spieropbouwend
-99:1 compleet spierafbraak remmende proteine
-Vergroot voedingsstof opname
-Verlaagt vet en vergroot vetvrije spiermassa
-Verminder het spiergroei limiterende Myostatin (geen grap)
-De beste proteine bron op de planeet
Wil je krachtiger presteren, meer gewicht gebruiken, beter herstellen, en sneller groeien? Gebruik HumaPro!!
HumaPro van ALRI koop je natuurlijk bij bodyenfitshop.nl, wij controleren dagelijks of we nog wel de goedkoopste zijn(!) HumaPro is bij ons altijd direct leverbaar. U heeft uw bestelling binnen 24uur in huis!

:roflol: ze hebben gewoon van b&f gekopieerd?

Voordelen ALRI HumaPro:
Wil je krachtiger presteren, meer gewicht gebruiken, beter herstellen, en sneller groeien? Gebruik HumaPro!!
HumaPro van ALRI koop je natuurlijk bij bodyenfitshop.nl, wij controleren dagelijks of we nog wel de goedkoopste zijn(!) HumaPro is bij ons altijd direct leverbaar. U heeft uw bestelling binnen 24uur in huis!

Woehahahahaha :D

Busted! :thumbs:

Ik ben op zoek naar wat extra aanvulling op mn voeding en kwam eigenlijk snel bij amino's uit. Heb even wat reviews doorgelezen en de L- Arginine en Amino Direct spraken mij wel aan.

Zou je me één van deze producten aanraden of wellicht iets heel anders?

Voordelen ALRI HumaPro:

Wel grappig:D Dat zal ze leren te kopieren;)

---------- Toegevoegd om 14:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:11 ----------

Ze zijn er weer gloeiend bij;)

---------- Toegevoegd om 14:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:11 ----------

Ik ben op zoek naar wat extra aanvulling op mn voeding en kwam eigenlijk snel bij amino's uit. Heb even wat reviews doorgelezen en de L- Arginine en Amino Direct spraken mij wel aan.

Zou je me één van deze producten aanraden of wellicht iets heel anders?

Ik zou in de basis altijd voor Whey Perfection kiezen. Amino Direct wordt heel snel opgenomen en kun je specifiek toepassen op momenten dat je je lichaam snel van aminozuren wilt voorzien.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven