- Waardering
- 359
nee. Pure pump = L-argrinine
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Pure Pump van jullie huismerk is pure AAKG?
Hoe komt het dat het verhoudingsgewijs zoveel duurder is dan bijvoorbeeld AAKG 7500 Extreme Shots? Zit het prijsverschil puur in verpakking etc etc? Is de werkzame stof exact hetzelfde?
Tot op heden gebruikte ik altijd de 7500 Extreme Shots, maar iemand attendeerde me op jullie huismerk AAKG. Top dat het ook helemaal naturel is, zonder zoetstoffen!
Als de kwaliteit werkelijk gelijk is aan de AAKG van de Extreme Shots dan bestel ik vandaag nog een flinke load. En ik denk dat ik de NoxiPro dan ook mee bestel (veel goede verhalen van gehoord, en ik ben erg benieuwt naar de werking van die ene stof ''N-Carbamylglutamate'' (heb die stof nog niet eerder in boosters terug zien komen).

Die N-Carbamylglutamate(leuk woord) zal waarschijnlijk over tijdje wel vaker voorkomen.
Vrij nieuwe stof in de supplementen wereldje![]()

?Om die stof in een eigen nieuwe pre workout te doen of los te gaan verkopen of beide?

Bestelling is aangekomen vandaag, hartelijk bedankt!
Hopelijk krijg 'k van je creatine geen opgezwollen hoofd omdat ie vocht vasthoud..
Dat is de Mono maar denk niet je er een opgeblazen kop van krijgt.

vraagje over Protein Perfection Mix.
ik lees dat er 6 verschillende soorten eiwit in zitten.
Ik vroeg me af hoeveel GRAM van elk eiwit per 100 gr poeder bevat.

Binnenkort ff noxi + AAKG erbij halen, zo blijf ik bezig![]()
Jullie citrulline malaat bevalt me erg goed! lekker smaakje! + beta alanine doet ook zijn ding.

ze hebben gewoon van b&f gekopieerd?http://www.muscletotaal.nl/supplementen/humapro.html
Voordelen ALRI HumaPro:
-99:1 compleet spieropbouwend
-99:1 compleet spierafbraak remmende proteine
-Vergroot voedingsstof opname
-Verlaagt vet en vergroot vetvrije spiermassa
-Verminder het spiergroei limiterende Myostatin (geen grap)
-De beste proteine bron op de planeet
Wil je krachtiger presteren, meer gewicht gebruiken, beter herstellen, en sneller groeien? Gebruik HumaPro!!
HumaPro van ALRI koop je natuurlijk bij bodyenfitshop.nl, wij controleren dagelijks of we nog wel de goedkoopste zijn(!) HumaPro is bij ons altijd direct leverbaar. U heeft uw bestelling binnen 24uur in huis!
ze hebben gewoon van b&f gekopieerd?

http://www.muscletotaal.nl/supplementen/humapro.html
Voordelen ALRI HumaPro:
-99:1 compleet spieropbouwend
-99:1 compleet spierafbraak remmende proteine
-Vergroot voedingsstof opname
-Verlaagt vet en vergroot vetvrije spiermassa
-Verminder het spiergroei limiterende Myostatin (geen grap)
-De beste proteine bron op de planeet
Wil je krachtiger presteren, meer gewicht gebruiken, beter herstellen, en sneller groeien? Gebruik HumaPro!!
HumaPro van ALRI koop je natuurlijk bij bodyenfitshop.nl, wij controleren dagelijks of we nog wel de goedkoopste zijn(!) HumaPro is bij ons altijd direct leverbaar. U heeft uw bestelling binnen 24uur in huis!
ze hebben gewoon van b&f gekopieerd?
Dat zal ze leren te kopieren

Ik ben op zoek naar wat extra aanvulling op mn voeding en kwam eigenlijk snel bij amino's uit. Heb even wat reviews doorgelezen en de L- Arginine en Amino Direct spraken mij wel aan.
Zou je me één van deze producten aanraden of wellicht iets heel anders?