fhoc
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 324
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb vorige week jullie creatine AKG gekocht. Neem het nu elke dag in met 200ml sap, alelen lost het niet heel goed op. Vooral in de laatste slok zitten aardig wat korreltjes. Is dit slecht voor de opname? of kan ik het zo gewoon innemen.

Hey, ik heb woensdag wat besteld, maar daarna kreeg ik een raar mailtje met betaalmethode: "vooruitbetaling" met de vraag om het geld over te maken. Ik heb echter via iDeal al betaald. Heb een mailtje gestuurd direct daarna nog geen reactie. Referentie: 165470.
Bij voorbaat dank!

Als de prijs van NoxiPro zelfde blijft zal ik die ook eens bestellen in maart![]()

'
en jij bedankt voor de bestelling!Is het mogelijk in de toekomst dat N-Carbamylglutamate los in poedervorm op de markt komt?

Hoe komt het dat de Protein Perfection Matrix zo fijn is, terwijl de isolaat juist weer erg grof oogt? Ben wel benieuwd hoe dat nou zit.
Hey B&F,
Wou ik net terug die overheerlijke Protein2go repen bestellen maar zie dat
de smaken veranderd zijn.. Hebben jullie toevallig nog de witte repen? Of zijn die weg? Welke smaak zou je mij aanraden?
De importeur heeft momenteel niet meer smaken. De andere smaken ken ik eigenlijk zelf niet echt... ik zou zeggen coconut
De Protein Perfection Matrix is een mix van verschillende soorten eiwit. De Isolaat is puur Isolaat. Ook van Volactive. Ik moet ook eerlijk zeggen dat we ze hier ook op aangesproken en Volactive geeft aan dat het zo hoort.
Er zit ook verschil in structuur per batch. Van banaan is het bv als weer beter.
Dat van de structuur was me ook al opgevallen ja. Is Volactive de producent van de verschillende soorten whey?
We hebben hier een hele discussie over gehad. het was ons ook al opgevallen namelijk. De Isolaat loopt ook minder in verhouding tot.... We gaan met de Isolaat dan ook misschien overstappen. Althans dat is een overweging.. al is de structuur bij de nieuwe batch nu weer beter.Wat word de prijs van Noxipro na de weekaanbieding ?
Dit geeft ook meer mensen de kans om met Noxipro te trainen / te proberen.
De marge is krap maar als je daar de positieve feedback tegenover zet dan heb ik er geen probleem mee..!Mooi dan bestel ik hem volgende maand weer
Word anders allemaal wat te gek met de bestelling.