AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb vorige week jullie creatine AKG gekocht. Neem het nu elke dag in met 200ml sap, alelen lost het niet heel goed op. Vooral in de laatste slok zitten aardig wat korreltjes. Is dit slecht voor de opname? of kan ik het zo gewoon innemen.

Body en Fitshop: Komen er samples van Noxipro?

net mooie bestelling gedaan :D

Ik heb vorige week jullie creatine AKG gekocht. Neem het nu elke dag in met 200ml sap, alelen lost het niet heel goed op. Vooral in de laatste slok zitten aardig wat korreltjes. Is dit slecht voor de opname? of kan ik het zo gewoon innemen.

Nee hoor, maar probeer anders eerst het glas te vullen en daarna toevoegen. Heb je vaak minder last. :)

Dat zou ik even dubbel moeten checken bij Ilco morgen. :)

Thanks! :)

-Leon

Hey, ik heb woensdag wat besteld, maar daarna kreeg ik een raar mailtje met betaalmethode: "vooruitbetaling" met de vraag om het geld over te maken. Ik heb echter via iDeal al betaald. Heb een mailtje gestuurd direct daarna nog geen reactie. Referentie: 165470.
Bij voorbaat dank!

Afgelopen vrijdag ontvangen, bedankt.

Is het mogelijk in de toekomst dat N-Carbamylglutamate los in poedervorm op de markt komt?

Er komen helaas geen samples, deze zijn niet beschikbaar.:cool:

---------- Toegevoegd om 08:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:44 ----------

Als de prijs van NoxiPro zelfde blijft zal ik die ook eens bestellen in maart :)

Ja, we houden de prijs lekker scherp. Dan is Noxiporo voor meer mensen haalbaar:)

---------- Toegevoegd om 08:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:46 ----------

Afgelopen vrijdag ontvangen, bedankt.
'

Mooi:) en jij bedankt voor de bestelling!

---------- Toegevoegd om 08:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:47 ----------

Is het mogelijk in de toekomst dat N-Carbamylglutamate los in poedervorm op de markt komt?

Dat zou wel een idee kunnen zijn. Zal er eens naar kijken:)

Hoe komt het dat de Protein Perfection Matrix zo fijn is, terwijl de isolaat juist weer erg grof oogt? Ben wel benieuwd hoe dat nou zit.

Hey B&F,

Wou ik net terug die overheerlijke Protein2go repen bestellen maar zie dat
de smaken veranderd zijn.. Hebben jullie toevallig nog de witte repen? Of zijn die weg? Welke smaak zou je mij aanraden :)?

Hoe komt het dat de Protein Perfection Matrix zo fijn is, terwijl de isolaat juist weer erg grof oogt? Ben wel benieuwd hoe dat nou zit.

De Protein Perfection Matrix is een mix van verschillende soorten eiwit. De Isolaat is puur Isolaat. Ook van Volactive. Ik moet ook eerlijk zeggen dat we ze hier ook op aangesproken en Volactive geeft aan dat het zo hoort.
Er zit ook verschil in structuur per batch. Van banaan is het bv als weer beter.

Hey B&F,

Wou ik net terug die overheerlijke Protein2go repen bestellen maar zie dat
de smaken veranderd zijn.. Hebben jullie toevallig nog de witte repen? Of zijn die weg? Welke smaak zou je mij aanraden :)?

Die witte repen waren inderdaad het lekkerst:cool: De importeur heeft momenteel niet meer smaken. De andere smaken ken ik eigenlijk zelf niet echt... ik zou zeggen coconut:D

De Protein Perfection Matrix is een mix van verschillende soorten eiwit. De Isolaat is puur Isolaat. Ook van Volactive. Ik moet ook eerlijk zeggen dat we ze hier ook op aangesproken en Volactive geeft aan dat het zo hoort.
Er zit ook verschil in structuur per batch. Van banaan is het bv als weer beter.

Dat van de structuur was me ook al opgevallen ja. Is Volactive de producent van de verschillende soorten whey?

Dat van de structuur was me ook al opgevallen ja. Is Volactive de producent van de verschillende soorten whey?

Ja:D We hebben hier een hele discussie over gehad. het was ons ook al opgevallen namelijk. De Isolaat loopt ook minder in verhouding tot.... We gaan met de Isolaat dan ook misschien overstappen. Althans dat is een overweging.. al is de structuur bij de nieuwe batch nu weer beter.

Wat word de prijs van Noxipro na de weekaanbieding ?

Mooi dan bestel ik hem volgende maand weer :P
Word anders allemaal wat te gek met de bestelling.

Pure Pump van jullie huismerk is pure AAKG?
Hoe komt het dat het verhoudingsgewijs zoveel duurder is dan bijvoorbeeld AAKG 7500 Extreme Shots? Zit het prijsverschil puur in verpakking etc etc? Is de werkzame stof exact hetzelfde?
Tot op heden gebruikte ik altijd de 7500 Extreme Shots, maar iemand attendeerde me op jullie huismerk AAKG. Top dat het ook helemaal naturel is, zonder zoetstoffen!

Als de kwaliteit werkelijk gelijk is aan de AAKG van de Extreme Shots dan bestel ik vandaag nog een flinke load. En ik denk dat ik de NoxiPro dan ook mee bestel (veel goede verhalen van gehoord, en ik ben erg benieuwt naar de werking van die ene stof ''N-Carbamylglutamate'' (heb die stof nog niet eerder in boosters terug zien komen).

Die N-Carbamylglutamate(leuk woord) zal waarschijnlijk over tijdje wel vaker voorkomen.
Vrij nieuwe stof in de supplementen wereldje :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven