Krimpie
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 79
Bereid je er maar vast op voor, je training gaat knallen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bereid je er maar vast op voor, je training gaat knallen.![]()
gebruiken jullie het product gewoon iedere training?

Tot op heden heb ik het nog iedere training gebruikt, begin er langzaamaan verslaaft aan te worden.
Wel gebruik ik het momenteel in combinatie met CitruPure, voor net dat extra beetje oerkrachten.![]()
Voor jouw kan het werken Krimpie, zelf wil ik NoxiPro wel kopen maar als het niet werkt wat dan?
Als je een nieuw product in je assortiment neemt moeten er ook samples bij komen imo.

Was maar een vraag hoorWat nou als de producten(CTD Labs) er geen samples van heeft ?
Moet bodyenfitshop ze dan tevoorschijn toveren![]()

Ik heb een bestelling gedaan en zou daar een gratis shake beker bij krijgen en een sample. Heb die 2 extra's niet ontvangen. Ook zaten er veel "klodderige, nat-achtige" brokken in de pot. Bij al mijn vorige bestellingen ben ik erg tevreden geweest maar dit viel me toch wat tegen. Na een email te hebben verstuurd ben ik niet beantwoord of iets in die richting.
Nu wat?
Heb het referentie nummer nog in me mail!
Excuus voor het ongemakVandaag de Pre Workout Power besteld en zit nu met een vraag. Ik hoor dat het het beste werkt op een lege maag. Nu zit ik met het probleem dat ik voor mijn traning altijd nog een maaltijd naar binnen werk. Als ik de pre workout power nu voor de maaltijd neem en vervolgens de maaltijd neem, heeft dit dan het zelfde effect als je het op een lege maag neemt?
Voor jouw kan het werken Krimpie, zelf wil ik NoxiPro wel kopen maar als het niet werkt wat dan?
Als je een nieuw product in je assortiment neemt moeten er ook samples bij komen imo.

Hmm zal NoxiPro toch een moeten aanschaffen precies![]()

Nope ik heb verder niks meer gehad..
Maar dat maakt niet uit de volgende keer beter. De andere keren dat ik bij jullie heb besteld, heb ik altijd wat gekregen, dus ik ga er niet om treuren..
Ben al super tevreden met de lage prijzen die jullie hanteren![]()

Bestelling binnen, hyper whey aardbei smaakt goed. Jammer dat er in plaats van een pre-workout sample een perfect protein matrix sample bij zat. Dat zal vast de schuld van de drukte zijn![]()
Excuses! Drukte mag eigenlijk niet... Maar goed, ik maak het volgende keer helemaal goed met je
166997
nu staat hij wel op zending is gesorteerd
dus ik denk dat ze hem gewoon zijn vergeten of zo bij TNT vandaag

Inderdaad ik ook
Alleen jammer dat ik voorlopig geen bestelling kan doen met de lange dagen op school.
Even offtopic: Van waar in Vlaanderen ben je Converse?

Was maar een vraag hoor
b&f komt er ook een 4,5 kg variant van de whey isolaat van b&f later?
Wat nou als de producten(CTD Labs) er geen samples van heeft ?
Moet bodyenfitshop ze dan tevoorschijn toveren![]()

Ik heb een bestelling gedaan en zou daar een gratis shake beker bij krijgen en een sample. Heb die 2 extra's niet ontvangen. Ook zaten er veel "klodderige, nat-achtige" brokken in de pot. Bij al mijn vorige bestellingen ben ik erg tevreden geweest maar dit viel me toch wat tegen. Na een email te hebben verstuurd ben ik niet beantwoord of iets in die richting.
Nu wat?
Heb het referentie nummer nog in me mail!