Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tuurlijk word er niet op zondag verzonden.
Bestelling doen ze maandag de deur uit en morgen staat tnt aan de deur :)

Wie werkt er nu op zondag? :p

Jezus en God toch ???

Verkopen jullie de pre workout pill (huismerk) niet meer?

Ik kan hem niet meer vinden op de site.

Ik heb donderdagavond een bestelling gedaan bij jullie.

Als ik op track & trace kijk zie ik dat het pakket op 7 januari is voorgemeld bij de TNT.

Normaal ontvang ik mijn bestelling altijd de volgende dag. Dat was in mijn geval dus zaterdag. Vandaag heb ik ook niets ontvangen.

Kan ik het pakketje morgen verwachten?
Anders blijf ik er niet voor thuis.

Vraagje, weekje terug bestelling gedaan en kreeg toen netjes een workout booster van No xplode NT erbij :)

Alleen nu staat er op de sample MFD 11/09. Neem aan dat het in nederlandse termen 09/11 moet zijn, oftewel september 2011

Vraagje, weekje terug bestelling gedaan en kreeg toen netjes een workout booster van No xplode NT erbij :)

Alleen nu staat er op de sample MFD 11/09. Neem aan dat het in nederlandse termen 09/11 moet zijn, oftewel september 2011

In Amerika doen ze het andersom, en aangezien BSN een Amerikaans bedrijf is gaat het dus inderdaad om september 2011.

Eergisteren ook nog de Hyper Whey besteld van de weekaanbieding, via maat van me de weightgainer geproefd en als ik die lijn doortrek naar de whey dan belooft dat heel wat!

Ben benieuwd hoe die smaakt!

ik had eigenlijk een vraag, als je zondags gewoon voor 6u besteld, is het de volgende morgen dan ook voor 6u in huis?

Op zondag houdt in dan maandag in distributie bij TNT en dinsdag in huis. Dank je, voor de bestelling:)

---------- Toegevoegd om 08:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:47 ----------

ik gok van niet.

heb net iets besteld, kan ik het morgen verwachten? (Referentie nummer: 166997)

komt anders goed uit want ben morgen de hele dag thuis, en normaal moet ik werken en dan is het of dat ze het bij de buren afleveren (goed dus), maar soms doen ze dat niet en dan heb ik niet de mogelijkheid het op te halen ivm iedere dag werk van 9 tot 6

Dank je, voor de bestelling:) We versturen tot en met 18:00 uur direct dus de volgende dag in huis.

---------- Toegevoegd om 08:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:47 ----------

ik wou geen nieuw topic starten over mijn vraag maar de hydropeptide amino tabs wanneer kan je deze het beste innemen aangezien ik verdenk dat ze snel worden opgenomen?

Ze worden redelijk snel opgenomen. Je kunt ze toepassen eigenlijk op elk moment dat je snel aminozuren wilt aanvullen. Dat kan zijn 's ochtends/tussen de maaltijden/'s avonds. Puur als extra aanvulling.:)

---------- Toegevoegd om 08:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:49 ----------

Verkopen jullie de pre workout pill (huismerk) niet meer?

Ik kan hem niet meer vinden op de site.

Uitverkocht:o

---------- Toegevoegd om 08:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:49 ----------

Eergisteren ook nog de Hyper Whey besteld van de weekaanbieding, via maat van me de weightgainer geproefd en als ik die lijn doortrek naar de whey dan belooft dat heel wat!

Ben benieuwd hoe die smaakt!

Ja, laat het maar even weten:) Dank je, voor de bestelling.

---------- Toegevoegd om 08:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:50 ----------

Ik heb donderdagavond een bestelling gedaan bij jullie.

Als ik op track & trace kijk zie ik dat het pakket op 7 januari is voorgemeld bij de TNT.

Normaal ontvang ik mijn bestelling altijd de volgende dag. Dat was in mijn geval dus zaterdag. Vandaag heb ik ook niets ontvangen.

Kan ik het pakketje morgen verwachten?
Anders blijf ik er niet voor thuis.

Ai, volgens mij gaat er iets niet helemaal goed:rolleyes: Blijf maar niet thuis. Ik bel je straks even:cool:

zonet weer perfect whey besteld. vannila. toch de lekkerste die er is.. (ook in combi met brinta).

nu stond er bij eenmalige machtiging dat daar verzendskosten bij komen.. dit was eerst toch niet zo??
nu moest ik m'n ideal kastje erbij zoeken en het halve huis overhoop gehad voor die gevonden was ;) maar goed.. is dat met die verzendskosten nu dus ook een foutje? of is dat nu veranderd?

bedankt voor de reactie.

zonet weer perfect whey besteld. vannila. toch de lekkerste die er is.. (ook in combi met brinta).

nu stond er bij eenmalige machtiging dat daar verzendskosten bij komen.. dit was eerst toch niet zo??
nu moest ik m'n ideal kastje erbij zoeken en het halve huis overhoop gehad voor die gevonden was ;) maar goed.. is dat met die verzendskosten nu dus ook een foutje? of is dat nu veranderd?

bedankt voor de reactie.

We hebben enkele Betaalopties erbij die Gratis zijn als Paypal en Klarna (betaling achteraf). Incasso komt nu inderdaad 2,95 bij omdat we daar veel werk van hebben.

Dank je, voor de bestelling en natuurlijk het compliment!:)

Dank je, voor de bestelling:) We versturen tot en met 18:00 uur direct dus de volgende dag in huis.

ik bestel altijd bij jullie tegenwoordig :)

maar omdat het pakket nog steeds niet gesorteerd is vroeg ik het me eigen af.
mjah anders morgen maar dan hoef ik alleen maar van 6 tot 12 te werken dus grote kans dat ik dan thuis ben.

Laatst bewerkt:
ik bestel altijd bij jullie tegenwoordig :)

maar omdat het pakket nog steeds niet gesorteerd is vroeg ik het me eigen af.
mjah anders morgen maar dan hoef ik alleen maar van 6 tot 12 te werken dus grote kans dat ik dan thuis ben.

Het kan op zich nog best komen, de Trace zal dan nog niet bijgewerkt zijn.
Hou mij maar even op de hoogte..

Wederom een bestelling erdoor geknald. :D

Referentie nummer: 167253

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven