Inexpugnabilis
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 160
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 72kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Vraagje, weekje terug bestelling gedaan en kreeg toen netjes een workout booster van No xplode NT erbij
Alleen nu staat er op de sample MFD 11/09. Neem aan dat het in nederlandse termen 09/11 moet zijn, oftewel september 2011
In Amerika doen ze het andersom, en aangezien BSN een Amerikaans bedrijf is gaat het dus inderdaad om september 2011.

ik had eigenlijk een vraag, als je zondags gewoon voor 6u besteld, is het de volgende morgen dan ook voor 6u in huis?

ik gok van niet.
heb net iets besteld, kan ik het morgen verwachten? (Referentie nummer: 166997)
komt anders goed uit want ben morgen de hele dag thuis, en normaal moet ik werken en dan is het of dat ze het bij de buren afleveren (goed dus), maar soms doen ze dat niet en dan heb ik niet de mogelijkheid het op te halen ivm iedere dag werk van 9 tot 6
We versturen tot en met 18:00 uur direct dus de volgende dag in huis.ik wou geen nieuw topic starten over mijn vraag maar de hydropeptide amino tabs wanneer kan je deze het beste innemen aangezien ik verdenk dat ze snel worden opgenomen?

Verkopen jullie de pre workout pill (huismerk) niet meer?
Ik kan hem niet meer vinden op de site.

Eergisteren ook nog de Hyper Whey besteld van de weekaanbieding, via maat van me de weightgainer geproefd en als ik die lijn doortrek naar de whey dan belooft dat heel wat!
Ben benieuwd hoe die smaakt!
Dank je, voor de bestelling.Ik heb donderdagavond een bestelling gedaan bij jullie.
Als ik op track & trace kijk zie ik dat het pakket op 7 januari is voorgemeld bij de TNT.
Normaal ontvang ik mijn bestelling altijd de volgende dag. Dat was in mijn geval dus zaterdag. Vandaag heb ik ook niets ontvangen.
Kan ik het pakketje morgen verwachten?
Anders blijf ik er niet voor thuis.
Blijf maar niet thuis. Ik bel je straks even
maar goed.. is dat met die verzendskosten nu dus ook een foutje? of is dat nu veranderd?zonet weer perfect whey besteld. vannila. toch de lekkerste die er is.. (ook in combi met brinta).
nu stond er bij eenmalige machtiging dat daar verzendskosten bij komen.. dit was eerst toch niet zo??
nu moest ik m'n ideal kastje erbij zoeken en het halve huis overhoop gehad voor die gevonden wasmaar goed.. is dat met die verzendskosten nu dus ook een foutje? of is dat nu veranderd?
bedankt voor de reactie.

Dank je, voor de bestellingWe versturen tot en met 18:00 uur direct dus de volgende dag in huis.

ik bestel altijd bij jullie tegenwoordig
maar omdat het pakket nog steeds niet gesorteerd is vroeg ik het me eigen af.
mjah anders morgen maar dan hoef ik alleen maar van 6 tot 12 te werken dus grote kans dat ik dan thuis ben.