Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
over het algemeen wel tevreden alhoewel er vaak producten zijn uitverkocht voor de groothandel

Er komt nog meer bij:)

Creatine Orotate
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
1x 200 capsules 15,90
2x 200 capsules 27,90

-Waarom moet ik eigenlijk altijd minimaal 2 dagen wachten voordat me bestelling binnen is als ik betaal via vooruitbetaling?

-waarom krijg ik nooit een bevestiging dat me pakket verzonden is als ik vooruitbetaling doe?

-waarom moeten we nu opeens 2,95 aan verzendkosten betalen bij eenmalige machtiging?
Wat vroeger nooit zo was.

Ik vind dit absoluut geen style.

:s moet je nu 2.95 betalen bij eenmalige machtiging?

en grotere potten voor de Micellar Casein Superior wanneer zouden die komen denkt u

Bestel altijd alles via jullie top service! Heb net lipo 6 black bestelt en hopen dat et waar is dat je voor 18:00 bestelt het morgen in huis hebt
Hebben jullie toevallig samples van bsn of van crack liggen want ben er benieuwd naar hun produchten en zouden jullie die er dan à.u.b bij willen doen?

Je hebt weer een vaste kant bij!

whey samples ontvangen!! die perfection mix chocolate is zeer lekker, vanavond nog is banaan proberen van normale perfection, bedankt nogmaals!:)

Snappen mensen niet dat bij een machtiging er veel meer werk bij komt kijken dan bij ideal ofzo ???
Dat vooruitbetaling gewoonweg langer duurt omdat het geld niet direct erop staat.

Wellicht al een keer aangegeven.. maar dat risico loop ik maar.
Wat nou als ik voor meer als 200-300 eu bestel.. kan ik dan 6-9 kado's uitkiezen? :)

Ligt toch echt aan de manier waarop je betaald en niet aan de shop :)
Shop verstuurd pas als het geld erop staat, simpel als dat en tegenwoordig heb je Ideal.
Staat geld er meteen op en word het direct verzonden.

dan moet je niet als shop gaan lopen verkondigen dat je bestelling volgende dag in huis hebt :mad:

Webshops gaan je echt geen spullen leveren als ze niet het geld daarvoor binnen hebben, lijkt me logisch.

Bestelling de volgende dag thuis klopt wel, alleen als je betaald met een directe betaal methode, dus niet met een methode waarbij het altijd enkele dagen kan duren voordat desbetreffende webshop het geld op haar rekening heeft.

Als jij iemand iets verkoopt, wil je toch zelf ook het geld hebben voordat je het product aan diegene meegeeft? Toch? ;)

Zoals Inexpugnabilis al aangaf, methodes zoals IDeal zijn ideaal om mee te betalen, en de volgende dag heb je je bestelling netjes in huis, mits je natuurlijk voor 18:00 besteld.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven