AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sorry, het is nogal druk hier:D We zitten nu even aan de max met kado's die we nu hebben aangegeven. :)

---------- Toegevoegd om 14:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:22 ----------

mm.. ja ik had er eigenlijk nog nooit van gehoord, maar het product 'beloofd' veel goeds, vandaar even de vraag ;)
mijn doelen zijn wel duidelijk denk ik haha, zoals (vrijwel) iedereen; lekker buff worden ;)
Ik blijf lekker bij mijn perfection + WMS stack :D

Hoe zit het met de repen bro? toevallig al aan een eigen b&fshop reep denken? :D zoek namelijk nog een paar goede (lekkere) repen ;)

Echt kwaliteit brengen in een reep is heel moeilijk. Als we het doen dan willen we alle merken ermee overtreffen. Dat is nu nog even lastig maar achter de schermen werken we er nog aan. Zal nog best even kunnen gaan duren:cool:

Zojuist een bestelling ref 167874 gedaan noxipro en citrupure.
Ik trainde al lekker op de preworkout power maar deze is al bijna op.
Vanwege de goede recensies waag ik mij er ook maar aan.
Ben benieuwd naar de sample van de proteine perfection mix.:)

Gr dj durando

Zojuist een bestelling ref 167874 gedaan noxipro en citrupure.
Ik trainde al lekker op de preworkout power maar deze is al bijna op.
Vanwege de goede recensies waag ik mij er ook maar aan.
Ben benieuwd naar de sample van de proteine perfection mix.:)

Gr dj durando

Dank je, voor de bestelling!:) De Protein Perfection Mix zal je goed bevallen. Er is ook net een review geplaatst zag ik.

Hey B&F

kan je even kijken waar mijn pakketje zich op dit moment zou bevinden?
refnr: 166117

Hey B&F.
Komen d'r samples van Lit-up?
Ik ben over het algemeen wel tevreden over producten van Applied Nutriceuticals dus ik ben nogal nieuwschierig.

Hey B&F.
Komen d'r samples van Lit-up?
Ik ben over het algemeen wel tevreden over producten van Applied Nutriceuticals dus ik ben nogal nieuwschierig.

Nee, geen samples. Voor zover ik weet zijn die er ook niet:rolleyes:

---------- Toegevoegd om 15:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:33 ----------

Hey B&F

kan je even kijken waar mijn pakketje zich op dit moment zou bevinden?
refnr: 166117

Zou je even met ons willen bellen? (0513-683068) Volgens de TNT is het pakket gewoon aangenomen:cool:

zo net ffweer een mooie bestelling gedaan met noxipro,creatine ethyl en whey

ref 167899

wel mooie shirtjes leon

Beste b&f,

ik heb ook een mailtje gestuurd naar info, maar hoorde van een maat dat jullie hier een sticky hadden..

167324 is verzonden zegt de mail, van dinsdag.
Heb tot op heden niets ontvangen :(
Staat op track&trace dat 'de zending is voorgemeld'.. Dat stond er vanaf dinsdag al..

Jullie een idee?

Groeten

bestelling 167663

Hey B&F,

Heb gisterenavond een bestelling gedaan met nummer 167663. Tot op heden nog geen mail gehad met trackingkey. Voorheen kreeg ik die steeds direct de volgende ochtend. Dusja, ik wil maar gewoon ff checken of deze is verzonden vandaag en mijn key nog komt?

Thx!

Superpakket is binnen :D
Damn Ilco wat een pakket heb je ervan gemaakt, niet normaal meer maar erg bedankt :)
Top van je Ilco :woot:

Edit: Framboos Whey Perfection = heerlijk :thumbs:

Laatst bewerkt:
Beste b&f,

ik heb ook een mailtje gestuurd naar info, maar hoorde van een maat dat jullie hier een sticky hadden..

Staat op track&trace dat 'de zending is voorgemeld'.. Dat stond er vanaf dinsdag al..

Jullie een idee?

Groeten

Hoelaat had je besteld dinsdag? Helaas is de TNT de afgelopen tijd wat langzamer dan verwacht. Houd me even op de hoogte en dan zal ik kijken wat ik voor je kan doen. Sorry voor het ongemak.

Hey B&F,

Heb gisterenavond een bestelling gedaan met nummer 167663. Tot op heden nog geen mail gehad met trackingkey. Voorheen kreeg ik die steeds direct de volgende ochtend. Dusja, ik wil maar gewoon ff checken of deze is verzonden vandaag en mijn key nog komt?

Thx!

Junkmail gechecked? :)

Damn Ilco wat een pakket heb je ervan gemaakt, niet normaal meer maar erg bedankt :)

Framboos is super! Foto is altijd leuk! :D

-Leon

---------- Toegevoegd om 16:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:27 ----------

Hey B&F,

Thx!

Is reeds verwerkt:) Een aantal BE klanten is vandaag handmatig ingevoerd. Vandaar geen mail:cool: Dank je, voor de bestelling!!
Zal morgen komen..

---------- Toegevoegd om 16:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:28 ----------

Dank je, voor het compliment! En altijd goed:)

-Ilco

---------- Toegevoegd om 16:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:29 ----------

Beste b&f,

Jullie een idee?

Groeten

Deze moet je morgen hebben. Hou mij mar even op de hoogte.

Foto maken, no way :P
Heb net alles kunnen weg zetten na veel moeite.
Morgen Noxipro met Citruline erbij proberen.

T-shirt XL is trouwens wel beetje groot nog voor deze kleine jongen :(

Zat net dus te kijken naar de Muscle & Pump Ultra (100% Arginine Ethyl Ester!).
Heeft iemand hier het al gebruikt?

Is dit een nieuwe of verbetere versie van de vorige muscle & pump?
Want zat al een keer te denken om de vorige te kopen.

Shit was 10 min weg en net dat moment komt TNT langs nog een dag wachten op me bestelling... :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven