Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Krijgen jullie ook de "BLACK" serie van nutrex?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

blijkbaar hebben ze zack kahn nu ook als atleet
http://www.nutrex.com/hemo_rage.html

Wel stoere benamingen hebben ze bedacht ...:D

•EPO Underground Blood Doping Matrix
•Psycho Neuro Complex
•Underground Blood Boil Nitric Oxide Activator
•Heat Shock Pro
•Powerplex Strength Signaling Complex
•Underground Fat Detonator
•Cell Volume & Muscle Building Complex
•Anabolic Energy Rage

Beide bevatten yohimbe..helaas:o
(mag dus niet verkocht worden in de eu)

aan de namen ligt het niet idd;)

Beide bevatten yohimbe..helaas:o
(mag dus niet verkocht worden in de eu)

aan de namen ligt het niet idd;)

hmm ja ik las ook net:mad:
worden zulke bepalingen ook wel eens hierzien? of blijft dit gewoon zo?
ephedra is ook zoiets... niks aan de hand als je je verstand gebruikt, net zoals elk ander supplement of geneesmiddel..

Hydroxycut Hardcore X (ook nieuw blijkbaar) zit het niet in volgens mij

hmm ja ik las ook net:mad:
worden zulke bepalingen ook wel eens hierzien? of blijft dit gewoon zo?
ephedra is ook zoiets... niks aan de hand als je je verstand gebruikt, net zoals elk ander supplement of geneesmiddel..

Hydroxycut Hardcore X (ook nieuw blijkbaar) zit het niet in volgens mij

nee, ik denk het niet. blijft zo.
In het laatste kan ik je idd geen ongelijk geven...

Ik heb in het weekend voor het eerst Anabolic WMS bestelt
Iemand daar ervaring mee?
Als ik de instructies lees dan kan je bijna 3x per dag een shake nemen met dat spul maar dan ben je er ook zo doorheen en dat is best prijzig.
Wat doen jullie en hoe lang doe je er gemiddeld mee?

Ik heb in het weekend voor het eerst Anabolic WMS bestelt
Iemand daar ervaring mee?
Als ik de instructies lees dan kan je bijna 3x per dag een shake nemen met dat spul maar dan ben je er ook zo doorheen en dat is best prijzig.
Wat doen jullie en hoe lang doe je er gemiddeld mee?

alleen na je training samen met bcaa,crea,glutamine ect ect, tijdje daarna je eiwitshake, evt kan je ook wat door je preworkout gooien.

alleen na je training samen met bcaa,crea,glutamine ect ect, tijdje daarna je eiwitshake, evt kan je ook wat door je preworkout gooien.

WMS kan voor/tijdens/na de training genomen worden.
Zeer snel en effectief opneembare carbs specifiek met meerwaarde op deze tijdstippen.
(niet overdag of op rustdagen..)

Klopt, iid, voor de training samen met je pre-workout pak je meer energie in de spieren en je pre-workout wordt ook super opgenomen.

een beetje tijdens de training als je lang traint.

direct na je training samen met je creatine, bcaa's ect..

15 min. later de whey in water.

dus:
20 gram + eventueel bcaa's/pre workout voor de training
15-20 gram tijdens de training (als je zwaar/lang traint
50-60 gram na de training (belangrijkste moment

Dus meerdere opties mogelijk of combi daarvan. Post-workout = het belangrijkst.

Ok duidelijk (bedankt voor de info)
Ik hou voorlopig de post-workout van 50/60 gr wel aan.
Omdat ik altijd in de avond train heb ik net 1 uur voor de training mijn avondeten achter de kiezen, om dan ook nog een shake WMS te nemen is misschien te veel van het goede.
Na het trainen ben ik wel weer toe aan aan een shake WMS + Whey (normaal eet ik ook nog altijd kwark)
Krijg de supps trouwens net tijdens het schrijven binnen.
Ben benieuwt naar de smaak :)

Omdat ik altijd in de avond train heb ik net 1 uur voor de training mijn avondeten achter de kiezen, om dan ook nog een shake WMS te nemen is misschien te veel van het goede.
Na het trainen ben ik wel weer toe aan aan een shake WMS + Whey (normaal eet ik ook nog altijd kwark)

Ok klopt, in dat geval wel de beste manier.
De smaak van de WMS is vrij aardig vind ik:D
Succes!

Bedankt,
Heb de Garanteed muscle stack bestelt en net ontvangen op het later door mij opgegeven afleveradres - bedankt voor de goede service

Mijn vorderingen en ervaringen kan je trouwens checken in mijn log

Bedankt,
Heb de Garanteed muscle stack bestelt en net ontvangen op het later door mij opgegeven afleveradres - bedankt voor de goede service

Mijn vorderingen en ervaringen kan je trouwens checken in mijn log

Mooi, graag gedaan:)
Zal ik doen.. ik hoop dat het je goed bevalt. mocht je nog vragen hebben dan kan dat altijd.

ff een vraagje over muscle solution,. is deze ook zo mier zoet als de rest van de pre of post workout drankjes,.

word er echt misselijk van,. monster pump,. halo,. no-explode,. cellmass.. deze supps vind ik echt vreselijk,. dat je de ingredienten proeft vind ik niet erg..

ff een vraagje over muscle solution,. is deze ook zo mier zoet als de rest van de pre of post workout drankjes,.

word er echt misselijk van,. monster pump,. halo,. no-explode,. cellmass.. deze supps vind ik echt vreselijk,. dat je de ingredienten proeft vind ik niet erg..

Niet mierzoet, je proeft wel de ingredienten, het heeft aparte smaak, moeilijk uit te leggen...de 1 vindt het echt vies en de ander weer goed te drinken, echt lekker wordt dit soort producten nooit..maar daar zijn ze ook niet voor:D

Niet mierzoet, je proeft wel de ingredienten, het heeft aparte smaak, moeilijk uit te leggen...de 1 vindt het echt vies en de ander weer goed te drinken, echt lekker wordt dit soort producten nooit..maar daar zijn ze ook niet voor:D

smaakt idd prima hoor, de meeste pre workout supps trouwens,
nog nooit een geproeft die echt niet de zuipen is.

mensen die jammeren over smaak van een pre workout moeten maar eens een mix van
pure Creatine Ethyl Ester , Arginine Ethyl Ester , Beta-alanine , BCAA & L-Glutamine proeven...... daarna is elke voorgemixte pre workout hemels...:D

smaakt idd prima hoor, de meeste pre workout supps trouwens,
nog nooit een geproeft die echt niet de zuipen is.

mensen die jammeren over smaak van een pre workout moeten maar eens een mix van
pure Creatine Ethyl Ester , Arginine Ethyl Ester , Beta-alanine , BCAA & L-Glutamine proeven...... daarna is elke voorgemixte pre workout hemels...:D

:D dat is een waar woord... maar wel een goede mix!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.075

Bnf, ooit gedacht ook combi packs te maken voor de eigen poeders? BCAA + CEE + Cap N Quick en 1000 losse caps?

Vroeger bestelde ik altijd losse poeders uit de states en ging ze zelf cappen.

---------- Toegevoegd om 19:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:51 ----------

Met jouw stats zal ik wel wat hoger gaan dan 50/60. Je weegt toch 90+?

Bnf, ooit gedacht ook combi packs te maken voor de eigen poeders? BCAA + CEE + Cap N Quick en 1000 losse caps?

Vroeger bestelde ik altijd losse poeders uit de states en ging ze zelf cappen.

---------- Toegevoegd om 19:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:51 ----------

Met jouw stats zal ik wel wat hoger gaan dan 50/60. Je weegt toch 90+?

De losse en pure poeders lopen heel goed. Hier maken we ook combi's mee idd. De Cap 'm Quick loopt helemaal niet. Teveel werk denk ik:D Veel mensen mengen het los in sap of wms.

Idd werkt prima, maar qwa smaak:shake: in een keer achter over slaan..
dat is het beste, dan proef je het maar 1x..

stond in de flex een ad van BSN evolution series is daar al wat over bekend.
ben benieuwd hoeveel beter die nieuwe NO-Xplode, was toch een van de eerste Pre workouts, waarschijnlijk ook de 1e pw supp die de meeste mensen gebruikt hebben.. en was nu idd wel toe aan een vernieuwing

Looks like BSN is coming out with a new version of Xplode...with "N-Tensity Technology." Also have a product called Epozine-02. Both are part of their "Evolution Series"...

epozine1.jpg

Idd werkt prima, maar qwa smaak:shake: in een keer achter over slaan..
dat is het beste, dan proef je het maar 1x..

stond in de flex een ad van BSN evolution series is daar al wat over bekend.
ben benieuwd hoeveel beter die nieuwe NO-Xplode, was toch een van de eerste Pre workouts, waarschijnlijk ook de 1e pw supp die de meeste mensen gebruikt hebben.. en was nu idd wel toe aan een vernieuwing

Looks like BSN is coming out with a new version of Xplode...with "N-Tensity Technology." Also have a product called Epozine-02. Both are part of their "Evolution Series"...

epozine1.jpg

Een soort van vooraankondiging...zoals ze eerder hebben gedaan.
Ik verwacht dat het nog wel een paar maandjes duurt, is verder nog niets over bekend qua exacte inhoud.

Mijn idee is een nieuwe versie van Cellmass en No Xplode -evolution series en er komt een nieuw product genaamd Epozine-O2.

Kan nog wel even duren...

Ik ben van plan om deze te bestellen: Lipotropic Proteine maar ik wilde ook nog biergist tabs als jullie die hebben.(ik kon ze niet vinden, hebben jullie ze?) En wat sampletjes als jullie ze een keer hebben :)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven