MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.021
Instant eiwit kan inderdaad nog een beetje schuimen maar veel minder.

Het laatste wat je aangeeft is totale onzin (en dat weet je zelf waarschijnlijk ook wel;)) en zelf precies omgekeerd...

Hoe verser eiwit is en niet verhit of geinstantiseerd hoe meer schuimvorming. Door verhitting, denaturatie of instantiseren verdwijnt de schuimvorming nagenoeg.

Vergeet ook niet dat ongeacht welke eiwit je in de blender gooit, dat er altijd schuimvorming plaats vindt. In een shakebeker heb ik met geen 1 merk last gehad van extreme schuimvorming.

Dat de kwaliteit minder is , is ook onzin.

Zal wel door de gratis supplementen actie komen. :D

Vergeet ook niet dat ongeacht welke eiwit je in de blender gooit, dat er altijd schuimvorming plaats vindt. In een shakebeker heb ik met geen 1 merk last gehad van extreme schuimvorming.

Klopt. Buiten dat wordt schuimvorming op zich als negatief gezien terwijl dit juist niet zo is.

We hebben er bij de exclusive whey bewust voor gekozen niet te instatiseren (bij de pure whey blend bv weer wel), daar je dan meer eiwitten van dezelfde kwaliteit kunt kopen voor een betere prijs als consument. :)

Instatiseren maakt een proteine iets makkelijker oplosbaar en schuimvorming verdwijnt nagenoeg, het heeft echter geen positieve of negatieve invloed (=geen invloed) op kwaliteit of opneembaarheid.

Gratis supplementen?:D

+1 idd schuim veel/weinig krijg je altijd in een blender.

ik heb idd ook nooit last van schuimvorming.. maar jah boeiend, als het maar goed spul is, schuim of geen schuim.. who cares

De Pure Whey Blend lost goed op en is goed van prijs, maar de smaak trekt op niks:D

De vorige bestelling van mij zou ik in plaats van een beker wat samples erbij krijgen alleen was dit niet door gekomen ik heb nu weer een bestelling gedaan ref nr.76624. Ik hoop dat het nu wel doorkomt....tnkx
Ik heb nu ook een mailtje gestuurt wat je zij dus nu moet het goedkomen

De vorige bestelling van mij zou ik in plaats van een beker wat samples erbij krijgen alleen was dit niet door gekomen ik heb nu weer een bestelling gedaan ref nr.76624. Ik hoop dat het nu wel doorkomt....tnkx
Ik heb nu ook een mailtje gestuurt wat je zij dus nu moet het goedkomen

Reeds ingepakt:D
Bedankt, voor je bestelling!!

Was niet zo tevreden over de exlusive whey ,maar over de service niks te klagen.
Topservice!! :thumbs:

Zal niet zo gauw de whey weer bestellen ,maar kom zeker weer voor andere supps.;)

Die scivation whey die ik bij jullie heb gekocht is trouwens een topper!
Mixt super, lekker van smaak en een zeer goede samenstelling imo, op bodybuilding.com vergelijken mensen de whey zelfs met Optimum nutrition.
Dymatize blijft mijn nummer 1 maar als je voor prijs/kwaliteit gaat is deze volgensmij moeilijk te evenaren!

Die scivation whey die ik bij jullie heb gekocht is trouwens een topper!
Mixt super, lekker van smaak en een zeer goede samenstelling imo, op bodybuilding.com vergelijken mensen de whey zelfs met Optimum nutrition.
Dymatize blijft mijn nummer 1 maar als je voor prijs/kwaliteit gaat is deze volgensmij moeilijk te evenaren!

Thanks, we hebben idd heel veel vraag naar de Scivation Whey momenteel. Zowel kwalitatief als qua prijs kunnen hier heel weinig merken tegenop. Heb zelf alleen de vanilla gehad, deze smaakt idd super:D.
Absoluut 1 van de beste keuzes op Whey Proteine gebied.:)

vandaag mijn constant muscle growth (micellar) gekregen.

t*ring, wat is die choco smaak goor...proef helemaal geen choco...poeder ook verdacht licht van kleur.
Misschien komt het omdat ik matrix gewoon ben :)

iemand tips?

vandaag mijn constant muscle growth (micellar) gekregen.

t*ring, wat is die choco smaak goor...proef helemaal geen choco...poeder ook verdacht licht van kleur.
Misschien komt het omdat ik matrix gewoon ben :)

iemand tips?

Micellar is heel anders van structuur. Een shake wordt ook dik/lobbig. Eigenschap van het product:D Matrix bevat meer whey, de shake blijft daardoor dunner. Pure Micellar is een heel ander product:) Hoort dus zo..

Ik heb het nergens over de structuur...want dat wist ik inderdaad op voorand. Ik zei alleen maar dat ik choco smaak heb besteld, maar geen choco proef.

Hey bodyenfit,

Ik ben op zoek naar een supplement die mijn haaruitval tegengaat. Welke supplementen hebben jullie?

Zit zelf te denken aan Animal M Stak, Detox-One van XXL of Saw Palmetto.. (die kan ik niet vinden op de site)

Heb vandaag Exclusive Whey 4,5 kilo binnen gekregen, maar ben niet echt tevreden.
Heb de smaak vanille, maar na het shaken valt er helemaal niks te drinken???.
Heb hem 10 min. laten staan ,maar heb alleen maar schuim??

Heb ook syntha 6 van BSN bij jullie besteld, omdat ik nieuwsschierig was naar de smaak, en die is wel gewoon goed.

Kan ik die Exlusive Whey niet omruilen voor nog 1 van BSN.
Ga weinig met die 4,5 kilo doen.
doe er anders een scheutje olijfolie bij...dan schuimt het stukken minder

Ik heb het nergens over de structuur...want dat wist ik inderdaad op voorand. Ik zei alleen maar dat ik choco smaak heb besteld, maar geen choco proef.

Ok;) volgende keer minder snel lezen:)
smaak is idd niet heel sterk.

---------- Toegevoegd om 15:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:42 ----------

Hey bodyenfit,

Ik ben op zoek naar een supplement die mijn haaruitval tegengaat. Welke supplementen hebben jullie?

Zit zelf te denken aan Animal M Stak, Detox-One van XXL of Saw Palmetto.. (die kan ik niet vinden op de site)

Eventueel saw palmetto, deze hebben we over 14 dagen pas weer. Merk Now Foods.

Goh de Pure Whey Blend is ook niet de smaaktopper. Ik heb vanille en je smaakt eigenlijk niks:D
Maar hij lost wel goed op.

Goh de Pure Whey Blend is ook niet de smaaktopper. Ik heb vanille en je smaakt eigenlijk niks:D
Maar hij lost wel goed op.

Ik water vrij vlak idd, in melk is de smaak voller.
We zullen voor de volgende keer vragen of de smaken iets sterker kunnen..

Ja, ik neem 40g met 300ml water. Drink geen melk dus:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven