MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja, ik neem 40g met 300ml water. Drink geen melk dus:)

Ik neem zelf de Whey ook altijd in water;) en vindt de smaak dan ook vlak. Anderen in het bedrijf denken daar anders over en we beslissen alles gezamelijk (smaken verschillen schijnbaar nogal), die ga ik even overtuigen. Gaan we aan werken:)

Ik vind de smaken van whey shake's in water ook niet je van het maarja het werk wel en daar gaat om. Ik heb net me isolaat ontvangen in bosvruchten, smaak is goed te doen. die banaan kwam me oren uit dus die laat in ff een maandje in de kast staan. Alle samples die ik erbij kreeg zijn echt tof tnkx daarvoor(alleen die rode pilltejes van RPM ofzo ken ik niet waar zijn die voor?). volgende keer probeer ik denk ik perzik mango en ook weer de isolaat gewoon top spul:D.

Ik vind de smaken van whey shake's in water ook niet je van het maarja het werk wel en daar gaat om. Ik heb net me isolaat ontvangen in bosvruchten, smaak is goed te doen. die banaan kwam me oren uit dus die laat in ff een maandje in de kast staan. Alle samples die ik erbij kreeg zijn echt tof tnkx daarvoor(alleen die rode pilltejes van RPM ofzo ken ik niet waar zijn die voor?). volgende keer probeer ik denk ik perzik mango en ook weer de isolaat gewoon top spul:D.

Dank je:D

RPM

Wordt er ook gekeken naar wat voor extra's een klant al heeft gehad aangezien ik nu een aantal van die drinkbekers hier heb staan?

Voorheen was het meer een verassing wat erbij zat; potje vitamins ofzo, proefzakjes.
Het was net sinterklaas wat heb ik voor snoep gekregen maar nu kan je de klok erop gelijk zetten.

Was wel lief van jullie dat ik ipv de grote zak eiwitten van ON gewoon twee potten heb gehad.

Wordt er ook gekeken naar wat voor extra's een klant al heeft gehad aangezien ik nu een aantal van die drinkbekers hier heb staan?

Voorheen was het meer een verassing wat erbij zat; potje vitamins ofzo, proefzakjes.
Het was net sinterklaas wat heb ik voor snoep gekregen maar nu kan je de klok erop gelijk zetten.

Was wel lief van jullie dat ik ipv de grote zak eiwitten van ON gewoon twee potten heb gehad.

Nee, dat is lastig te doen. We zullen proberen iets meer variatie aan te brengen in de extra's:D

Graag gedaan en jij bedankt voor je bestelling:)

Hoi Body fit,

Vraag over lipo 6 capsules:
De eerste keer toen ik ze bestelde zaten ze in een cartonnen omhulsel, waren het liquid capsules ( doorzichtig).
Gisteren kreeg ik mijn nieuwe bestelling, zonder cartonnen omhulsel en ze waren niet liquid maar de capsule was groenig en een bruine stroopachtige inhoud.

Wil ze graag terug sturen want ik vertrouw het niet....zijn ze nog wel goed? Heb jullie zojuist ook een e-mail gestuurd.
Groetjes!

Hoi Body fit,

Vraag over lipo 6 capsules:
De eerste keer toen ik ze bestelde zaten ze in een cartonnen omhulsel, waren het liquid capsules ( doorzichtig).
Gisteren kreeg ik mijn nieuwe bestelling, zonder cartonnen omhulsel en ze waren niet liquid maar de capsule was groenig en een bruine stroopachtige inhoud.

Wil ze graag terug sturen want ik vertrouw het niet....zijn ze nog wel goed? Heb jullie zojuist ook een e-mail gestuurd.
Groetjes!

Doosje = US versie (hadden we er toen een aantal van)
Nu = EU versie

(ivm yohime). Klopt idd. niets aan de hand dus:D

Zijn zeker goed, dat staat op de pot overigens. Net binnen tht 2011 uit m'n hoofd.

Ontzettend bedankt!!!:birthday:

Doosje = US versie (hadden we er toen een aantal van)
Nu = EU versie

(ivm yohime). Klopt idd. niets aan de hand dus:D

Zijn zeker goed, dat staat op de pot overigens. Net binnen tht 2011 uit m'n hoofd.

Ik heb nu een EU versie zonder Yohime. Wat houdt Yohime precies in?
Ok. dan ga ik er zo eentje nemen, thanxs voor je snelle reactie!

Kun je mij nog vertellen wat het verschil is met lipo 6x?

Laatst bewerkt:
Ik heb nu een EU versie zonder Yohime. Wat houdt Yohime precies in?
Ok. dan ga ik er zo eentje nemen, thanxs voor je snelle reactie!

Kun je mij nog vertellen wat het verschil is met lipo 6x?

Yohimbe is een ingredient in afslankproducten en mag in de US wel en in de EU niet, vandaar verschillende versies. (= verschil in regelgeving)
Dit geldt voor meer producten.

De X versie bevat iets andere ingredienten en een meer Time Release afgifte van ingredienten. (een stukje snelle afgifte en een inner-capsules voor afgifte op een later tijdstip)

Ilco wat vind jij van Anabolic Vitakic?
Denk erover om eens iets anders te proberen ipv mn animal pak.. vergelijkbaar/beter? of gewoon bij animal pak blijven?

Kun je dit supplement het hele jaar door gebruiken?

Glucosamine Chondroitine & MSM
Ultimate Nutrition

Ja volgens mij wel, er word nergens aangegeven dat het niet mag. Neem aan dat het er wel bij zou staan als je het maar voor een bepaalde tijd mocht gebruiken.
Ik gebruik het iig al iets van een jaar achter elkaar.

Wat vind je ervan? Ik zit te denken om het te gebruiken in combinatie met Saw Palmetto.
Misschien koop ik dan gelijk 3 potjes want het scheelt een boel geld :D

Bij mij helpt het echt als ik het niet gebruik kraak ik meestal heel erg in mijn knieen en schouders maar nadat ik Glucosamine Chondroitine & MSM gebruikte had ik na een maand nergens last meer van :). Dus voor mij is het iig een aanrader!

ryu wat voor vitargo gebruik jij er zijn namelijk verschillende soorten zie ik

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.057
Kun je dit supplement het hele jaar door gebruiken?

Glucosamine Chondroitine & MSM
Ultimate Nutrition

Jazeker:)

---------- Toegevoegd om 20:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:25 ----------

Ilco wat vind jij van Anabolic Vitakic?
Denk erover om eens iets anders te proberen ipv mn animal pak.. vergelijkbaar/beter? of gewoon bij animal pak blijven?

Er zit wel iets verschil in ingredienten, Muscletech heeft deze idd in de markt gezet als concurrent voor.. Goed product, wel erg duur.

---------- Toegevoegd om 20:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:29 ----------

Ja volgens mij wel, er word nergens aangegeven dat het niet mag. Neem aan dat het er wel bij zou staan als je het maar voor een bepaalde tijd mocht gebruiken.
Ik gebruik het iig al iets van een jaar achter elkaar.

Klopt:D

---------- Toegevoegd om 20:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:29 ----------

Wat vind je ervan? Ik zit te denken om het te gebruiken in combinatie met Saw Palmetto.
Misschien koop ik dan gelijk 3 potjes want het scheelt een boel geld :D

De Saw Palmetto hebben we over 1,5-2 weken binnen:D

oke hartstikke bedant ryu

Krijgen jullie ook de "BLACK" serie van nutrex?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

blijkbaar hebben ze zack kahn nu ook als atleet
http://www.nutrex.com/hemo_rage.html

Wel stoere benamingen hebben ze bedacht ...:D

•EPO Underground Blood Doping Matrix
•Psycho Neuro Complex
•Underground Blood Boil Nitric Oxide Activator
•Heat Shock Pro
•Powerplex Strength Signaling Complex
•Underground Fat Detonator
•Cell Volume & Muscle Building Complex