XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ben van plan om Pure Pump te halen, maar er zit wel een erg groot verschil in prijs vergeleken met andere NO producten...
waar zit dit verschil in?

Pakketje weer aangekomen!! Toppie!

Haha je hebt er ook een nieuwe klant bij... mn Postbode:D
ff met hem staan praten... was benieuwd wat die body en fitshop pakketjes altijd waren ... heb hem maar ff bij je langsgestuurd....;)

Pakketje weer aangekomen!! Toppie!

Haha je hebt er ook een nieuwe klant bij... mn Postbode:D
ff met hem staan praten... was benieuwd wat die body en fitshop pakketjes altijd waren ... heb hem maar ff bij je langsgestuurd....;)

Super:D We zullen zorgen dat hij tevreden naar huis gaat.
Thanks!

Groeten

ik heb vrijdag bij jullie een pot anabolic muscle besteld maar heb het nog steeds niet binnen??? want op jullie site staat natuurlijk 48 uur.

ik heb vrijdag bij jullie een pot anabolic muscle besteld maar heb het nog steeds niet binnen??? want op jullie site staat natuurlijk 48 uur.

Bel of mail anders even.(office@bodyenfitshop.nl - 0513683068)
Je wordt dan direct verder geholpen:)

---------- Toegevoegd om 08:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:56 ----------

:cool:

Die Inner Armour super quad protien valt me niks tegen:pepsi:
lekkere dikke romige shake!:cool: (alleen cookies gehad, choco nog niet)
ook geen rare bijsmaak ofzo... goede aanvulling op jullie asortiment!:thumbs:

Ok, mooi:) Zeker een mooie aanvulling dan, de prijs is ook heel netjes vind ik. Zal deze week zelf ook maar eens een shake proberen dan:D:D

Gisteren 4 potten cellmass besteld.
En vandaag heb ik er 2 ontvangen. Dus ik mis nog 2 potten :(

Ik heb al een e-mail gestuurd naar info@bodyenfitshop.nl

Een vraag over die Pro90 die ik onlangs gebruik.

Ik neem nu 1 shake per dag. Op trainingsdagen na de training en op rustdagen voor het slapen gaan.

Kan ik op trainingsdagen ook voor het slapen gaan nog een shake nemen of is dat niet nodig?
Gr

Een vraag over die Pro90 die ik onlangs gebruik.

Ik neem nu 1 shake per dag. Op trainingsdagen na de training en op rustdagen voor het slapen gaan.

Kan ik op trainingsdagen ook voor het slapen gaan nog een shake nemen of is dat niet nodig?
Gr

Zeker, dat lijkt mij absoluut niet teveel.
De Pro 90 bevat een goed deel caseine en is op dit tijdstip prima geschikt.

kheb weer wat besteld voor me keto-dieetje :P carnitine. Hope dat het er snel is, dan kan ik weer lkkr snel strak worden.

Mooi dan ben ik weer thuis::D

Ik vroeg me af of Constant Muscle Growth Protein lactose vrij is? (of zo goed als)

Niet veel, maar is niet compleet lactose vrij.

Ok bedankt, kheb mijn bestelling gisterenavond ng geplaatst :P ik had wel zoiets verwacht, zal het wel snel ondervinden of ik er last van krijg of niet :D
( I hope not )

Edit: Van kwark had ik redelijk wat last als ik er paar dagen van at (300gr per avond) daarom dacht ik dat dit product wel goed zou zijn als "vervanger"

Ok bedankt, kheb mijn bestelling gisterenavond ng geplaatst :P ik had wel zoiets verwacht, zal het wel snel ondervinden of ik er last van krijg of niet :D
( I hope not )

Ok:D Dank je. Je bestelling wordt vandaag direct verzonden!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven