MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik gebrijp het niet 33% whey, 33% caseine en waar blijft de andere 33% dan???:)

Nee joh, het is geen eiwitproduct, het is een Weigth Gainer met totaal 33% eiwit per 100 gram. Zonder Carbs kan het geen Weigth Gainer zijn idd;)
(had je denk ik even niet goed gelezen:D

---------- Toegevoegd om 20:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:16 ----------

Foutje van degene die je bestelling heeft ingepakt:rolleyes:
Mail het referentienummer van de bestelling waar het om gaat maar even naar office@bodyenfitshop.nl . Dan zal ik dit netje voor je regelen:)[/QUOTE]

Oke, hoe zit dat dan precies. Ik dacht toen van ach laat maar zitten met terugsturen dat kost vast veel tijd en moeite. Ook wilde ik snel met het supplement beginnen en ben met de potten al op de helft.

Gebruik NO Xplode :
Alleen op trainingsdagen
Neem op een nuchtere maag 1 tot 3 maatscheppen met 250-375 ml koud water of drank naar keuze, 30 tot 45 minuten voor de training. Eet niets of drink geen proteine shake in het uur na het innemen van NO-Xplode.

- ik train 's savonds om 20u.. wat moet begrepen worden onder een nuchtere maag?

Niet te letterlijk nemen.. in ieder geval even 45 minuten laten tussen je laatste eiwitrijke maaltijd en no xplode ivm de opname. (geldt niet voor koolhydraten)

---------- Toegevoegd om 19:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:33 ----------

Even een vraagje, wij hebben afgelopen maandag, 14 september, een flinke bestelling gedaan op de sportschool en het is nu nog steeds niet binnen. Is er misschien wat fout gegaan de afgelopen week?

Alvast bedankt

Mail als je wilt even het referentienummer van de bestelling waar het om gaat naar office@bodyenfitshop.nl . Ik kijk hier dan morgenochtend direct naar voor je:)

---------- Toegevoegd om 19:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:35 ----------

Nee joh, het is geen eiwitproduct, het is een Weigth Gainer met totaal 33% eiwit per 100 gram. Zonder Carbs kan het geen Weigth Gainer zijn idd;)
(had je denk ik even niet goed gelezen:D

---------- Toegevoegd om 20:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:16 ----------

Foutje van degene die je bestelling heeft ingepakt:rolleyes:
Mail het referentienummer van de bestelling waar het om gaat maar even naar office@bodyenfitshop.nl . Dan zal ik dit netje voor je regelen:)

Oke, hoe zit dat dan precies. Ik dacht toen van ach laat maar zitten met terugsturen dat kost vast veel tijd en moeite. Ook wilde ik snel met het supplement beginnen en ben met de potten al op de helft.[/QUOTE]

Je had de grotere 25% more verpakking moeten krijgen.. mail het referenienummer maar even dan stuur ik je een verpakking na. Het is tenslotte onze fout:D

ik heb anabolic leucine besteld via body en fitshop.
en op de site staat dat je 5 gram met vruchtensap of water moet mixen.
maar ik heb het nu met water en het is helemaal niet goed te mixen.. het blijft klonterig enzo.
hoe moet ik het dan innemen? gewoon met een whey shake?

ik heb anabolic leucine besteld via body en fitshop.
en op de site staat dat je 5 gram met vruchtensap of water moet mixen.
maar ik heb het nu met water en het is helemaal niet goed te mixen.. het blijft klonterig enzo.
hoe moet ik het dan innemen? gewoon met een whey shake?

net als bcaa idd wat minder makkelijk te mengen. Dat maakt voor de opname in het lichaam echter niets uit. Op momenten dat je een shake neemt dan inderdaad met de shake mengen dat gaat prima en is ook de bedoeling. Op momenten dat je het bij de maaltijd neemt gewoon snel opdrinken:D

net als bcaa idd wat minder makkelijk te mengen. Dat maakt voor de opname in het lichaam echter niets uit. Op momenten dat je een shake neemt dan inderdaad met de shake mengen dat gaat prima en is ook de bedoeling. Op momenten dat je het bij de maaltijd neemt gewoon snel opdrinken:D

haha okee, dus gewoon neus dicht en naar binnen gieten.
gaat goed komen!

bedankt voor de snelle reactie al weer :D

en nu met een whey shake lost het wel goed op :)
alleen het smaakt niet echt geweldig om zacht te zeggen, maar hé dat gaat ons niet tegen houden!

Laatst bewerkt:
Beste bodyenfitshop:),

Ik heb een paar vraagjes over fast diet pillen die binnenkort zouden moeten binnenkomen.

- Wanneer zijn deze leverbaar
- Kan je deze gebruiken icm cafeine en carnitine.

En ik wil nog even doorgeven dat er in jullie beschrijving staat 90 caps voor 24,90 en bij bestellen 120 caps voor 24,90 welke is het nou?:p

Met vriendelijke groet,

Sdhbuilding/Steven

Beste bodyenfitshop:),

Ik heb een paar vraagjes over fast diet pillen die binnenkort zouden moeten binnenkomen.

- Wanneer zijn deze leverbaar
- Kan je deze gebruiken icm cafeine en carnitine.

En ik wil nog even doorgeven dat er in jullie beschrijving staat 90 caps voor 24,90 en bij bestellen 120 caps voor 24,90 welke is het nou?:p

Met vriendelijke groet,

Sdhbuilding/Steven

De exacte datum is nog niet bekend, ik verwacht 2-3 weken.
De combinatie met carnitine is goed. niet combineren met caffeine.
90 capsules:D

Heb mijn bestelling nog niet ontvangen. Dacht dat het normaal vandaag ging toekomen :( (Referentie nummer: 78866 Factuur datum: 17-09-2009 )

hoor ik mijn bestelling al binnen te krijgen?had namelijk zaterdag middag bestelling gedaan maar krijg. of werken ze niet op maandag?

Heb mijn bestelling nog niet ontvangen. Dacht dat het normaal vandaag ging toekomen :( (Referentie nummer: 78866 Factuur datum: 17-09-2009 )

Ik laat het je morgenochtend direct weten.

---------- Toegevoegd om 19:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:30 ----------

hoor ik mijn bestelling al binnen te krijgen?had namelijk zaterdag middag bestelling gedaan maar krijg. of werken ze niet op maandag?

Er is in het weekend geen distributie bij de vervoersmaatschappijen. De bestelling ontvang je morgen.

---------- Toegevoegd om 19:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:31 ----------

De best smakende BCAA is Scivation. Water Melon is heerlijk. :)

Lekkah! In een flesje doen en lekker opdrinken tijdens de cardio!

http://www.bodyenfitshop.nl/aminozuren/scivationprimaforce/xtend

Voor de liefhebbers van XTend:D:D

We hebben net de nieuwe Raspberry smaak binnen.
En hele scherpe Actie prijzen momenteel voor de XTend...:)

Ik zou zeggen, profiteer ervan!

418 gram voor 18,00 euro
1253 gram voor 49,90 euro

Gratis Crack samples

Altijd al Crack (het heftige pre-workout product!) eens willen proberen?
Vanaf nu een Gratis Crack sample bij elke bestelling op Bodyenfitshop.nl!

(geldig vanaf maandagavond 20:00 uur en zolang de voorraad strekt)

Dju, bij mij zal er geen sample meer bij zijn zeker :(

shiit dan ben ik dus net te laat.
was onlangs nog inkopen aan het doen in de Body en Fitshop in Amersfoort en vroeg of ze nog sample packs hadden.. hadden ze niet meer.
als ik je heel lief aankijk.. :o

of krijg je het er ook bij als je een shakebeker ofzo besteld via internet? want mijne is kapot namelijk:p

mijn bestelling is zo onjjuist aangekomen :) bedankt voor bidon en voor de crack :)

rolf zo onjuist nog wel ":D

Hallo BenF shop,

Ik heb gisteren wat dingen besteld. Ook wou ik eigenlijk een Defender Body Fat Caliper erbij maar helaas zag ik dat ze uitverkocht waren.

Waneer zijn deze weer in de schappen?

Dan bestel ik hem meteen met een grote pot Xtend :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven