XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zeker, dat lijkt mij absoluut niet teveel.
De Pro 90 bevat een goed deel caseine en is op dit tijdstip prima geschikt.

Oke top, dank voor snelle reactie.
Hij mengt stukken beter als je eerst de melk erin doet en dan de whey. Anders kreeg ik af en toe klonten! Hij smaakt nog prima ook!

Hehe super, maar zal pas maandag ofzo toekomen zeker? (België :p)

Kan zelfs morgen al zijn, ze zijn snel bij de post tegenwoordig:) (uiterlijk maandag)

---------- Toegevoegd om 10:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:44 ----------

Oke top, dank voor snelle reactie.
Hij mengt stukken beter als je eerst de melk erin doet en dan de whey. Anders kreeg ik af en toe klonten! Hij smaakt nog prima ook!

Klopt inderdaad, geldt voor elk eiwitproduct. Altijd eerst de vloeistof daarna het poeder... Goed dat de smaak je bevalt:)

http://www.bodyenfitshop.nl/no-supplementen/muscle-asylum-project/altered-state

http://www.bodyenfitshop.nl/aminozuren/body-fit-sportsnutrition/anabolic-leucine

Ik heb deze 2 producten (Altered State & Anabolic Leucine) eergisteren ontvangen.
Ik vraag me echter af of ik deze 2 producten gewoon tegelijkertijd kan gebruiken? Zitten er dan geen bijwerking etc aan?

Tevens wil ik melden dat ik tot nu toe zeer tevreden ben over de snelle levering en de producten van Body en fitshop:D

:D:DDank je..

Deze kun je prima tergelijkertijd gebruiken. Geen bijwerkingen.:)

zojuist glutamine en cal/mag besteld, hoop dat het vandaag nog verzonden kan worden. Heb het hard nodig en dacht het te kopen in zwolle maar die is dicht wegens vakantie:(

Heeft iemand hier goede ervaringen met de lean gainer van body en fitshop.

Want wil deze namelijk bestellen

MetaCal BodyFat Calipers

is die accurate genoeg voor zon prijs haha?

MetaCal BodyFat Calipers

is die accurate genoeg voor zon prijs haha?

We kopen voor Benelux begrippen groot en dus scherp in en als wij een mooie prijs krijgen dan krijgt de klant deze ook:D en zo hoort het ook..

---------- Toegevoegd om 13:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:11 ----------

zojuist glutamine en cal/mag besteld, hoop dat het vandaag nog verzonden kan worden. Heb het hard nodig en dacht het te kopen in zwolle maar die is dicht wegens vakantie:(

Hebben we direct voor je verzonden:)

---------- Toegevoegd om 13:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:12 ----------

is vanochtend binnengekomen helemaal top heb ik er maar 2 doseringen glutamine gemist.

Super!

---------- Toegevoegd om 13:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:13 ----------

Heeft iemand hier goede ervaringen met de lean gainer van body en fitshop.

Want wil deze namelijk bestellen

De 2 beste eiwitbronnen (rond de 33%), whey en micellar caseine en alleen complexe koolhydraten, wat wil je nog meer:D

dus hij werkt wel goed?:P uw praat alleen over de prijs:P maar ik vroeg of ie wel nauwkeurig is. ahahah

ik ga zo een bestelling doen. voor protein. dus als uw snel reageert kijk ik wel of ik die erbij haal.

---------- Toegevoegd om 13:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:13 ----------

De 2 beste eiwitbronnen (rond de 33%), whey en micellar caseine en alleen complexe koolhydraten, wat wil je nog meer:D[/QUOTE]

Ik gebrijp het niet 33% whey, 33% caseine en waar blijft de andere 33% dan???:)

Ik heb laatst bij jullie de perfect protein matrix besteld en ga hem volgende week proberen. Laat nog wel weten wat ik er van vind.
Had laatst ook No-Xplode en Cellmass bestelt tesamen met 25% extra, maar zat alleen de NO-Xplode 25% erbij en de normale oude Cellmass

De 2 beste eiwitbronnen (rond de 33%), whey en micellar caseine en alleen complexe koolhydraten, wat wil je nog meer:D

Ik gebrijp het niet 33% whey, 33% caseine en waar blijft de andere 33% dan???:)[/QUOTE]

Nee joh, het is geen eiwitproduct, het is een Weigth Gainer met totaal 33% eiwit per 100 gram. Zonder Carbs kan het geen Weigth Gainer zijn idd;)
(had je denk ik even niet goed gelezen:D

---------- Toegevoegd om 20:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:16 ----------

Ik heb laatst bij jullie de perfect protein matrix besteld en ga hem volgende week proberen. Laat nog wel weten wat ik er van vind.
Had laatst ook No-Xplode en Cellmass bestelt tesamen met 25% extra, maar zat alleen de NO-Xplode 25% erbij en de normale oude Cellmass

Foutje van degene die je bestelling heeft ingepakt:rolleyes:
Mail het referentienummer van de bestelling waar het om gaat maar even naar office@bodyenfitshop.nl . Dan zal ik dit netje voor je regelen:)

bestelling

Referentie nummer: 78998
Faktuur datum: 19-09-2009
Betaalmethode: iDeal

Gebruik NO Xplode :
Alleen op trainingsdagen
Neem op een nuchtere maag 1 tot 3 maatscheppen met 250-375 ml koud water of drank naar keuze, 30 tot 45 minuten voor de training. Eet niets of drink geen proteine shake in het uur na het innemen van NO-Xplode.

- ik train 's savonds om 20u.. wat moet begrepen worden onder een nuchtere maag?

Even een vraagje, wij hebben afgelopen maandag, 14 september, een flinke bestelling gedaan op de sportschool en het is nu nog steeds niet binnen. Is er misschien wat fout gegaan de afgelopen week?

Alvast bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven