jri
Cool Novice
- Waardering
- 20
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 12%
OkDank je. Je bestelling wordt vandaag direct verzonden!
Hehe super, maar zal pas maandag ofzo toekomen zeker? (België
)Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
OkDank je. Je bestelling wordt vandaag direct verzonden!
)Zeker, dat lijkt mij absoluut niet teveel.
De Pro 90 bevat een goed deel caseine en is op dit tijdstip prima geschikt.
Hehe super, maar zal pas maandag ofzo toekomen zeker? (België)
(uiterlijk maandag)Oke top, dank voor snelle reactie.
Hij mengt stukken beter als je eerst de melk erin doet en dan de whey. Anders kreeg ik af en toe klonten! Hij smaakt nog prima ook!

http://www.bodyenfitshop.nl/no-supplementen/muscle-asylum-project/altered-state
http://www.bodyenfitshop.nl/aminozuren/body-fit-sportsnutrition/anabolic-leucine
Ik heb deze 2 producten (Altered State & Anabolic Leucine) eergisteren ontvangen.
Ik vraag me echter af of ik deze 2 producten gewoon tegelijkertijd kan gebruiken? Zitten er dan geen bijwerking etc aan?
Tevens wil ik melden dat ik tot nu toe zeer tevreden ben over de snelle levering en de producten van Body en fitshop![]()

Dank je..
Dank je..
Deze kun je prima tergelijkertijd gebruiken. Geen bijwerkingen.![]()
mooi dan gaan we daar maandag eens mee beginnen.
kijken of het wat oplevert.
bedankt voor je snelle reactie!
Zal wel lukken toch..zojuist glutamine en cal/mag besteld, hoop dat het vandaag nog verzonden kan worden. Heb het hard nodig en dacht het te kopen in zwolle maar die is dicht wegens vakantie![]()
MetaCal BodyFat Calipers
is die accurate genoeg voor zon prijs haha?
en zo hoort het ook..zojuist glutamine en cal/mag besteld, hoop dat het vandaag nog verzonden kan worden. Heb het hard nodig en dacht het te kopen in zwolle maar die is dicht wegens vakantie![]()

is vanochtend binnengekomen helemaal top heb ik er maar 2 doseringen glutamine gemist.
Heeft iemand hier goede ervaringen met de lean gainer van body en fitshop.
Want wil deze namelijk bestellen

[/QUOTE]

---------- Toegevoegd om 13:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:13 ----------
De 2 beste eiwitbronnen (rond de 33%), whey en micellar caseine en alleen complexe koolhydraten, wat wil je nog meer![]()

[/QUOTE]

Ik heb laatst bij jullie de perfect protein matrix besteld en ga hem volgende week proberen. Laat nog wel weten wat ik er van vind.
Had laatst ook No-Xplode en Cellmass bestelt tesamen met 25% extra, maar zat alleen de NO-Xplode 25% erbij en de normale oude Cellmass

bestelling
Referentie nummer: 78998
Faktuur datum: 19-09-2009
Betaalmethode: iDeal