kidmonster
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 124
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ochtend:
- Micellar Casein Superior
30 minuten na training:
- Whey Perfection
Voor het slapen:
- Micellar Casein Superior of Protein Perfection
En als ik in de middag zin heb in een shake, dan maak ik nog een Whey Perfection extra klaar.![]()

wat koop jij toch allemaal zeg?? gvd niet normaal hoeveel potte heb je thuis staan stuk of 20 verschillende

Ik denk dat je dat niet wilt weten.
Laat ik het zo zeggen, als ze hier eens in de maand plastic afval komen ophalen, dan hebben ze hier genoeg te sjouwen.
Omdat ik verslaafd ben aan de MCS.![]()
.

welke smaak van whey perfection viel bij jullie het lekkerst?

welke smaak van whey perfection viel bij jullie het lekkerst?
Vind de vanille ook wel lekker, maar ben je nogal beu na 2 weken.
http://forum.dutchbodybuilding.com/f116/supplement-review-serious-mass-optimum-nutrition-220157/Jullie hebben serious mass deze week in de aanbieding. Is dit een goed product voor de bulk, of zit hier alleen maar crap in zoals maltodextrine en fructose? Ik ben niet van plan om 2 scheppen te nemen, maar 1 schep, om aan me kcal behoefte te komen.
Please be honest![]()

Zou inexpugnabilis nog leven, hij heeft nergens meer gepost sinds derde pagina ofzo van noxipro![]()

dit is nou de 3e keer dat ik bij bodyenfitshop iets bestel.
Elke keer kies ik voor pakje gemak, en dan versturen ze het toch naar m'n huis!!
Ik wil niet dat als ik niet thuis ben, me vader het pakje al helemaal opengemaakt heeft enso :S