XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Leon of Ilco,

Hebben jullie al enig idee als er een combi kan komen met WMS, EAA + eventueel WP?

Ik heb van de week micellar casein superior besteld, chocolate cream. Die heb ik al eens eerder gehad en toe was hij super lekker.

Nu lijkt het wel of er helemaal geen smaak aan zit, als ik het met melk meng, dan smaakt het gewoon naar melk dat nog meer naar melk smaakt dan normaal. Ik denk dat de chocolade aroma niet is meegekomen.

Ik had twee emmers, beide zijn met Lot: 2944.10. Ik heb pas uit 1 emmer geproefd.

Het gaat om bestelling met referentienummer: 176493

Ik ontdekte trouwens ook een foutje op de verpakking van Pure Muscle BCAA, er staat namelijk dat 1 dosis 2 maatschepjes is, en dat dit 5 gram is. Alleen zit er een maatschepje van 5 gram in de pot :D

Ik heb van de week micellar casein superior besteld, chocolate cream. Die heb ik al eens eerder gehad en toe was hij super lekker.

Nu lijkt het wel of er helemaal geen smaak aan zit, als ik het met melk meng, dan smaakt het gewoon naar melk dat nog meer naar melk smaakt dan normaal. Ik denk dat de chocolade aroma niet is meegekomen.

Ik had twee emmers, beide zijn met Lot: 2944.10. Ik heb pas uit 1 emmer geproefd.

Ik ontdekte trouwens ook een foutje op de verpakking van Pure Muscle BCAA, er staat namelijk dat 1 dosis 2 maatschepjes is, en dat dit 5 gram is. Alleen zit er een maatschepje van 5 gram in de pot :D

Is het poeder wel bruin?

super shop....vooral de wey!!!!

ik wou jullie gewoon ff feliciteren met de vele nieuwe, mooie en betaalbare producten (dextrose, creatine aakg, creatine magnesium chelate etc) ik krijg de nieuwsbrief, en heb de laatste weken toch een aantal keer verlekkerd zitten kijken.
elke keer als ik dan weer zo een geil product zie, ga ik ff de website op en kijk dan ook meten wat er in de OP=OP sectie staat - goed bezig jullie ;)

en ik heb nog n bestellinkje gedaan ook :)

Ja het is wel bruin. Ik had nog een keer flink geschud en nog eens geproefd omdat ik dacht dat het misschien een beetje ontmegt zou zijn, maar dat hielp ook niet. Er zitten wel meer witte stukjes in dan normaal.

Leon of Ilco,

Hebben jullie al enig idee als er een combi kan komen met WMS, EAA + eventueel WP?

Ik heb je net een PM gezonden:)

---------- Toegevoegd om 09:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:00 ----------

Ook we hebben deze net weer binnen en ik heb net een shake gemaakt. :D Ik vind de smaak best aardig maar dat is persoonlijk. Wil je 1 emmer omruilen voor een andere smaak of product?:)

---------- Toegevoegd om 09:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:05 ----------

Ja:)

---------- Toegevoegd om 09:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:06 ----------

super shop....vooral de wey!!!!

Dank je!!:)

---------- Toegevoegd om 09:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:06 ----------

ik wou jullie gewoon ff feliciteren met de vele nieuwe, mooie en betaalbare producten (dextrose, creatine aakg, creatine magnesium chelate etc) ik krijg de nieuwsbrief, en heb de laatste weken toch een aantal keer verlekkerd zitten kijken.
elke keer als ik dan weer zo een geil product zie, ga ik ff de website op en kijk dan ook meten wat er in de OP=OP sectie staat - goed bezig jullie ;)

en ik heb nog n bestellinkje gedaan ook :)

Dank je! Ja, we hebben de laatste maanden een aantal hele leuke aanvullingen gehad. We merken zeer zeker dan klanten dit waarderen:)

B&F, wat doen jullie mij aan... net als ik wat ging minderen in mijn uitgaven doen jullie een aanbieding op carnitine! :mad:

I ain't even mad though

Ook we hebben deze net weer binnen en ik heb net een shake gemaakt. :D Ik vind de smaak best aardig maar dat is persoonlijk. Wil je 1 emmer omruilen voor een andere smaak of product?:)

Is de smaak aangepast? Weet je of de ingredienten per emmer worden gemixt of in 1 grote batch. Als het per emmer is, heb ik natuurlijk kans dat de andere wél goed is.

aardbei vind ik wel lekker maar is ook enigste die ik heb gehad ;(

Jawel, beter dan de McDonalds. :)

Inderdaad. :p

Strawberry en Framboos zijn mijn favorieten van de Whey Perfection. :)

Berry Blast sowieso, ook met water echt super.

Als je van perzik houdt is sunny peach ook een aanrader, lekker neutrale smaak met een vleugje perzik.

cookies and cream sowieso!

heb aardbei banaan orange en berry ook gehad maar cookies was liefde op het eerste likje :lick::heart:

Vind de vanille ook wel lekker, maar ben je nogal beu na 2 weken.

thx allemaal voor de reacties misschien vandaag ff bestelling plaatse

Is de smaak aangepast? Weet je of de ingredienten per emmer worden gemixt of in 1 grote batch. Als het per emmer is, heb ik natuurlijk kans dat de andere wél goed is.

Altijd per batch. Het zou misschien kunnen dat 1 emmertje minder is gemixt. Ik heb vanmorgen een emmertje gepakt en vond de smaak ed goed.:)

---------- Toegevoegd om 10:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:27 ----------

B&F, wat doen jullie mij aan... net als ik wat ging minderen in mijn uitgaven doen jullie een aanbieding op carnitine! :mad:

I ain't even mad though

En nog een mooie aanbieding ook:D

Ik heb helaas nog niks mogen ontvangen, terwijl het eigenlijk zaterdag zou moeten komen :(

bij de track&trace staat alleen: Bij TNT ontvangen

referentienummer: 177027

zou je even kunnen kijken hoe het zit?

Heb hetzelfde, zou het in principe ook zaterdag moeten hebben ontvangen maar de post bleef uit. B&F kan er weinig aan kan doen, het zal wel ergens vergeten zijn in de sorteer plaats. Als ik het me goed herinner wordt de pakketjes in kooien naar de sorteer gebracht dus er zal wel wat vergeten zijn.

Blijkbaar ben ik niet de enige. ;)

Ik heb helaas nog niks mogen ontvangen, terwijl het eigenlijk zaterdag zou moeten komen :(

bij de track&trace staat alleen: Bij TNT ontvangen

referentienummer: 177027

zou je even kunnen kijken hoe het zit?

Er zijn meer zendingen van vrijdag nog niet aangeboden. Ik zoek het direct uit:)

edit;
Net TNT gesproken. Wacht morgen nog even af. Als je dan nog geen pakket hebt stuur mij dan direct even een PM.

Laatst bewerkt:
Heb hetzelfde, zou het in principe ook zaterdag moeten hebben ontvangen maar de post bleef uit. B&F kan er weinig aan kan doen, het zal wel ergens vergeten zijn in de sorteer plaats. Als ik het me goed herinner wordt de pakketjes in kooien naar de sorteer gebracht dus er zal wel wat vergeten zijn.

Blijkbaar ben ik niet de enige. ;)

Nee klopt, het gaat niet om heel veel maar wel om ongeveer 1 kar in aantal.
:rolleyes:

kan jij met het verschil aangeven tussen
noxipro en pre workout power
is het 1e sup ook in combi te gebruiken met total muscle solution ?

Pre-workout Power bevat meer en betere ingredienten voor spieruithouding, kracht en groei. De Noxipro is krachtiger in energie en focus. Het kan per persoon verschillen waar de voorkeur ligt.

is het 1e sup ook in combi te gebruiken met total muscle solution ?
Ja, je kunt deze voor de training zelfs mengen. :)

Laatst bewerkt:
Wederom een bestelling geplaatst.

referentienummer: 177679

Nu hopen dat TNT zijn/haar werk doet. :p

ik gebruik nu de b&f powerstack - bevalt goed

m.e.w je kan dus noxipro voor de training innemen + tms gewoon na de training

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven