Heljen
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 145
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik heb van de week micellar casein superior besteld, chocolate cream. Die heb ik al eens eerder gehad en toe was hij super lekker.
Nu lijkt het wel of er helemaal geen smaak aan zit, als ik het met melk meng, dan smaakt het gewoon naar melk dat nog meer naar melk smaakt dan normaal. Ik denk dat de chocolade aroma niet is meegekomen.
Ik had twee emmers, beide zijn met Lot: 2944.10. Ik heb pas uit 1 emmer geproefd.
Het gaat om bestelling met referentienummer: 176493
Ik ontdekte trouwens ook een foutje op de verpakking van Pure Muscle BCAA, er staat namelijk dat 1 dosis 2 maatschepjes is, en dat dit 5 gram is. Alleen zit er een maatschepje van 5 gram in de pot![]()

Leon of Ilco,
Hebben jullie al enig idee als er een combi kan komen met WMS, EAA + eventueel WP?

Ik heb van de week micellar casein superior besteld, chocolate cream. Die heb ik al eens eerder gehad en toe was hij super lekker.
Nu lijkt het wel of er helemaal geen smaak aan zit, als ik het met melk meng, dan smaakt het gewoon naar melk dat nog meer naar melk smaakt dan normaal. Ik denk dat de chocolade aroma niet is meegekomen.
Ik had twee emmers, beide zijn met Lot: 2944.10. Ik heb pas uit 1 emmer geproefd.
Het gaat om bestelling met referentienummer: 176493
Ik ontdekte trouwens ook een foutje op de verpakking van Pure Muscle BCAA, er staat namelijk dat 1 dosis 2 maatschepjes is, en dat dit 5 gram is. Alleen zit er een maatschepje van 5 gram in de pot![]()
Ik vind de smaak best aardig maar dat is persoonlijk. Wil je 1 emmer omruilen voor een andere smaak of product?

ik wou jullie gewoon ff feliciteren met de vele nieuwe, mooie en betaalbare producten (dextrose, creatine aakg, creatine magnesium chelate etc) ik krijg de nieuwsbrief, en heb de laatste weken toch een aantal keer verlekkerd zitten kijken.
elke keer als ik dan weer zo een geil product zie, ga ik ff de website op en kijk dan ook meten wat er in de OP=OP sectie staat - goed bezig jullie
en ik heb nog n bestellinkje gedaan ook![]()

Ook we hebben deze net weer binnen en ik heb net een shake gemaakt.Ik vind de smaak best aardig maar dat is persoonlijk. Wil je 1 emmer omruilen voor een andere smaak of product?
aardbei vind ik wel lekker maar is ook enigste die ik heb gehad ;(
Jawel, beter dan de McDonalds.
Inderdaad.
Strawberry en Framboos zijn mijn favorieten van de Whey Perfection.![]()
Berry Blast sowieso, ook met water echt super.
Als je van perzik houdt is sunny peach ook een aanrader, lekker neutrale smaak met een vleugje perzik.
cookies and cream sowieso!
heb aardbei banaan orange en berry ook gehad maar cookies was liefde op het eerste likje![]()
Vind de vanille ook wel lekker, maar ben je nogal beu na 2 weken.
Is de smaak aangepast? Weet je of de ingredienten per emmer worden gemixt of in 1 grote batch. Als het per emmer is, heb ik natuurlijk kans dat de andere wél goed is.

B&F, wat doen jullie mij aan... net als ik wat ging minderen in mijn uitgaven doen jullie een aanbieding op carnitine!
I ain't even mad though

Ik heb helaas nog niks mogen ontvangen, terwijl het eigenlijk zaterdag zou moeten komen
bij de track&trace staat alleen: Bij TNT ontvangen
referentienummer: 177027
zou je even kunnen kijken hoe het zit?

Ik heb helaas nog niks mogen ontvangen, terwijl het eigenlijk zaterdag zou moeten komen
bij de track&trace staat alleen: Bij TNT ontvangen
referentienummer: 177027
zou je even kunnen kijken hoe het zit?

Heb hetzelfde, zou het in principe ook zaterdag moeten hebben ontvangen maar de post bleef uit. B&F kan er weinig aan kan doen, het zal wel ergens vergeten zijn in de sorteer plaats. Als ik het me goed herinner wordt de pakketjes in kooien naar de sorteer gebracht dus er zal wel wat vergeten zijn.
Blijkbaar ben ik niet de enige.![]()

Het zijn beide pre-workout boosters.
Je kan het combineren met TMS, maar dan zou ik het wel rustig opbouwen.
-Leon
kan jij met het verschil aangeven tussen
noxipro en pre workout power
is het 1e sup ook in combi te gebruiken met total muscle solution ?