XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als je net besteld hebt, kun je het beste vanavond na 20:00 nog eens op TNT tracking kijken.

Vandaag besteld is morgen in de loop van de dag in huis.
Track & Trace kan even duren voordat deze aangeeft dat het pakket in sortering e.d. is.

Mijn bestelling stond vanmorgen tot 10:00 nog op gesorteerd, en om 11:00 op chauffeur onderweg, en die verwacht ik hier zo rond 16:00.

ja khad gister voor 4 uur al besteld.. dus normaal komtie dan in ochtend binnen ma goed..! ty

bodyenfitshop ik had een vraagje,
verkopen julie toevallig ook noxipro samples ik wil graag een testen ik de actie gemist:(
mijn neefje had hem toevallig niet gemist en hij heeft de sample ontvangen en was -
er erg trots bij ik vroeg me af of julie nog sample's hadden en of het nog te koop is ?
zo ja hoeveel kost het .

Als we ze hebben dan geven we ze weg. Ze nu helaas helemaal op.

Het is alweer zover NICE WEEKEND HULKIES.
Enne NICE WEEKEND Krimpie waar je ook uithangt.:)

Nou al weekend? :eek:
Oops, verrek, je hebt gelijk, het is al vrijdag. :)

Jij, en iedereen die dit leest, natuurlijk ook van mij een prettig weekend toegewenst.

bodyenfitshop ik had een vraagje,
verkopen julie toevallig ook noxipro samples ik wil graag een testen ik de actie gemist:(
mijn neefje had hem toevallig niet gemist en hij heeft de sample ontvangen en was -
er erg trots bij ik vroeg me af of julie nog sample's hadden en of het nog te koop is ?
zo ja hoeveel kost het .

Hee Karwan
Aangemeld: vr 4 mrt 2011

:D

Welke familieleden heb je nog meer in petto?

Nice weekend allemaal en ne fijne carnaval!(voor brabant, limburg en medefeestvierders):D volgens mij heb krimpie een ander account aangemaakt;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven