Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey Ilco,

heb net een lekkere bestelling geplaatst, refertenr. 183937 !

Gratis bidon hoeft niet.
Gooi er maar samples van preworkout power en protein perfection mix (chocoladesmaak aub) bij, als het kan.

;)

Thanks, Daniell.

Hey Ilco,

heb je m'n bestelling goed ontvangen ?

Groet,
Daniell.

Heb de sachets van Protein Perfection Mix eens besteld zodat ik de smaken eens kan testen.
Is het eigelijk hetzelfde als de perfect protein matrix want daar heb ik nog 4kg van :D.

**** noxipro.
net heel zakje op, en me huid is heel erg geerriteerd!
Ook is me jonge heer gekrompen en voel ik om de 20 seconde steken in m'n ballen.
heeft iemand hierook last van?

**** noxipro.
net heel zakje op, en me huid is heel erg geerriteerd!
Ook is me jonge heer gekrompen en voel ik om de 20 seconde steken in m'n ballen.
heeft iemand hierook last van?
Oh god je hebt hem hopelijk toch niet met water ingenomen?
Misschien even 112 bellen...

Tintelende huid kan komen door beta-alanine. is volgens mij onschuldig. Je penis weet ik niet, misschien ben je gay

Laatst bewerkt:
lol

ik neem noxipro ook nooit als ik dezelfde dag een afspraak heb met me vriendin xD.

Je willy is knock out erna, zal wel iets met de bloedsomloop zijn en adrenaline/cortisol shit.

als je lichaam in shock is stuurt ie geen bloed naar je willy maar alleen naar de belangrijkste organen voor survival, is mijn redenering.

Bij mij raakt ie weleens half slap met moeite maarja je gaat ook niet biljarten met een slappe stok.

voor de rest niks om je druk over te maken denk ik..

Laatst bewerkt:
Heet stimdick, komt door de DMAA

Nice donderdag net 4kg Protein Perfection Mix besteld....

Nu dag later in de weekaanbieding :D

Vandaag zou normaal mijn pakket moeten aangekomen zijn. Ben hele dag thuisgeweest. Zat in de afleverroute sinds de ochtend en heb hier nooit eerder problemen mee gehad.

Echter niets gekregen, maar op de trace & track staat wel dat het afgeleverd is.
Wat nu ?

referentienummer: 183639

sample aangekomen ;) Ga hem na mijn weekje Praag eens uittesten!

M'n bestelling is er nog niet:mad: volgende keer toch iets vroeger betalen bij de bank :(

Deze week twee bestellingen geplaatst, snel geleverd maar wel 1 sample vergeten maar de service compenseert dit. Wel jammer dat ik bij jullie geen vetmeter kan bestellen.

gisteren om 4 uur besteld en nu alweer binnen!
perfecte service as usual!

****ing hell.... Krijg net de Whey Perfection Berry Blast binnen...... Damn wat een enorme regenton qua formaat man...

BTW, wederom super snel mannen van B&F!!! En de pillendoos en pre workout sample er bij, top gedaan weer.

Gelijk ff een sjeeekiee genomen en jullie hebben me niet genept, hij is echt lekkah!

Ik weet niet van jullie hoor maar na me training met NoxiPro ben ik erg moe en daarna een ongelofelijke zin in coïtus.. trek me de t*fus na een serving NoxiPro :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven