AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bah carnaval, als ik ergens een hekel aan heb is het dat wel...

Bezopen worden kan ik ook wel zonder carnaval. :D

creapure besteld moest het hebben komt et in de aanbieding, altijd mooi hehe! :)
na 16:00 besteld dus niet morgen binnen helaas dan maar maandag hopelijk!

alvast bedankt!!

Van hieruit ook een prettig weekend aan iedereen toegewenst. :)

Jij ook!:)

---------- Toegevoegd om 16:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:49 ----------

creapure besteld moest het hebben komt et in de aanbieding, altijd mooi hehe! :)
na 16:00 besteld dus niet morgen binnen helaas dan maar maandag hopelijk!

alvast bedankt!!

Wij leveren direct tot en met 18:00 uur.:) Morgen in huis!:D

---------- Toegevoegd om 16:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:49 ----------

Dank je:)

---------- Toegevoegd om 16:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:50 ----------

echt kunt u mij een melding geven waneer julie er nog een hebben ?

---------- Toegevoegd om 17:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:12 ----------

doen we:)

---------- Toegevoegd om 16:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:51 ----------

Nice weekend allemaal en ne fijne carnaval!(voor brabant, limburg en medefeestvierders):D volgens mij heb krimpie een ander account aangemaakt;)

Jij ook een mooi weekend:)

ook ff 10 kg ultra fine oats besteld, ben altijd onderweg tijdens werk dus das heel makkelijk.
ik heb altijd nog zon soort product gemist, maar hey nu is het er gewoon:)
TOP!! Body en fit sportsnutrition..:P

Krijgen jullie potten nieuwe labels?
Ik denk dat dat zeker meer mensen gaat trekken! (hoe gek of dat het ook is)

ook ff 10 kg ultra fine oats besteld, ben altijd onderweg tijdens werk dus das heel makkelijk.
ik heb altijd nog zon soort product gemist, maar hey nu is het er gewoon:)
TOP!! Body en fit sportsnutrition..:P

Dank je!:)

---------- Toegevoegd om 17:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:20 ----------

Krijgen jullie potten nieuwe labels?
Ik denk dat dat zeker meer mensen gaat trekken! (hoe gek of dat het ook is)

Zijn we al een jaar mee bezig maar we komen er niet uit. We hebben nog geen enkel ontwerp goedgekeurd. We zijn te kritisch:rolleyes:

Oh ik dacht dat jullie er al uit waren. Ik zag dat er bij bepaalde potten staan dat ze in de uitverkoop stonden ivm nieuwe labeling. Maar dat zal dan wel nieuwe THT data's zijn.
Ik dacht nieuwe labels ;)

dat ben ik niet ouwe kan ook gewoon toeval zijn tog ;)

Ja das wel toeval :D
Moet je eens kijken naar registratie datum. 5 dagen voor je hier registreerde!
echt toeval dit :D

---------- Toegevoegd om 17:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:25 ----------

Ja nou B&F ik moet wat opbiechten.. Ik zit dus hier thuis zo en kan nog niet trainen omdat ik nog last heb van mijn been.. En soms, soms dan zie ik die pot dextrose staan in mijn kamer. Dan kijk ik ernaar en dan kijkt het terug naar mij. Dan verplaats ik mij wat dichterbij en voelt het alsof het me wat wilt vertellen.. Dus ik maak langzaam de pot open en ik geef mijn ogen de kost aan de prachtige paarse poeder die erin zit. En dan gebeurd er iets wat nooit zou mogen gebeuren, ik neem dus stiekem zo, zonder te trainen.. Een klein beetje dextrose en dat strooi ik zo lekker op mijn tong. Puur genot, en mijn dag gaat niet meer stuk.

Nou dat wou ik even kwijt.

Druuuuuuuuuuugs :D

---------- Toegevoegd om 17:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:26 ----------

Het is alweer zover NICE WEEKEND HULKIES.
Enne NICE WEEKEND Krimpie waar je ook uithangt.:)

Jij ook makker! :D

Krimpie: Laatste activiteit: do 24 feb 2011 15:55

Fastbreak : Aangemeld: do 24 feb 2011

Heel mss heeft Krimpie nieuwe account aangemaakt na al die heisa in het xxl topic?

Jij ook!:)

---------- Toegevoegd om 16:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:49 ----------

Wij leveren direct tot en met 18:00 uur.:) Morgen in huis!:D

---------- Toegevoegd om 16:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:49 ----------

Dank je:)

---------- Toegevoegd om 16:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:50 ----------

echt kunt u mij een melding geven waneer julie er nog een hebben ?

---------- Toegevoegd om 17:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:12 ----------

doen we:)

---------- Toegevoegd om 16:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:51 ----------

Jij ook een mooi weekend:)
dankje ;)

phew, net om 18:01 nog een bestelling kunnen plaatsen (was pas om 17:55 thuis).
Hopelijk wordt hij nog vandaag verstuurd :P

Heel mss heeft Krimpie nieuwe account aangemaakt na al die heisa in het xxl topic?

Hmmmm, dat zou zomaar kunnen, maar helaas pindakaas.
Ik ben dan wel een fan van Body en Fitshop, maar Krimpen doe ik niet. :D

Nee dat denk ik niet hoor. Krimpie is even met vakantie.:)

---------- Toegevoegd om 18:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:29 ----------

Hmmmm, dat zou zomaar kunnen, maar helaas pindakaas.
Ik ben dan wel een fan van Body en Fitshop, maar Krimpen doe ik niet. :D

Nee want er is maar 1 Krimpie en Krimpie moet Krimpie blijven!:)

@Thijs.. yeah i know bro. :hello:

Goeie actie, 2 euro korting op een pot whey :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven