MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
1 tot 2 weken. Ik ben ook gespannen aan het afwachten :D
Voor zo'n goedkope prijs kan het echt geen miskoop zijn! :D

De ingredienten en dosering zijn top!:) De prijs houden we altijd zo leuk mogelijk:)

Fast Diet

Pre-Workout Powerpill

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 16:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:46 ----------

Geweldig :clap: Hoe lang gaan jullie dit uitproberen? En verwachten jullie echt zoveel extra omzet?
Ik moet zeggen dat ik 18:00 uur al helemaal top vond van BnF, dat scheelt enorm met bv 16:00 :p

Als het goed is gaan we vanaf maandag voor altijd tot 22:00 uur open.:)

Het is een extra service waardoor we hopen dat het inderdaad nog iets drukker gaat worden.:)

PAM Spray Original is weer binnen! Nu E 8,00-

En wat een timing weer van Body en Fitshop. Hoe kan het ook anders? Vrijdag, zaterdag en zondag heerlijk en strallend zomers weer met 17 tot 19 graden. :D

-Leon

BBQ + PAM Spray =

Hij's goed! En cheap :eek:
Ik moet eerlijk toegeven dat BnF zelfs mij heeft omgekregen met de acties laatste tijd.
Door de bullshit heen kunnen lezen blijft altijd helpen natuurlijk :)

Laatst bewerkt:
Vorige week heeft de PowerPill me weer door de nachten geholpen ivm tentamens. Vermoeidheid is veel minder en concentratie is beter(!).
Ik hoop dat de nieuwe ook zo goed is. Alleen ff opschieten, want m'n potje is bijna op :mad:
:D

Vorige week heeft de PowerPill me weer door de nachten geholpen ivm tentamens. Vermoeidheid is veel minder en concentratie is beter(!).
Ik hoop dat de nieuwe ook zo goed is. Alleen ff opschieten, want m'n potje is bijna op :mad:

Anders ff potje noxipro erdoor lepelen;). Ga je stuiterend door je tentamen stof.

Respect voor de verbeterde openingstijden/verzendtijden ;)
Fijn voor als je door school/werk later thuis bent :D

Anders ff potje noxipro erdoor lepelen;). Ga je stuiterend door je tentamen stof.

Die fout heb ik al 3x gemaakt met een PWO. :rolleyes:
Is ni leuk, hele nacht vermoeid op bed met je ogen open tot 7 uur in de ochtend. :treuren:
Je wordt er wel melig van om 6 am :D

Mooi mooi :D Hoop dat ik hem als eerste kan bestellen :D

Hebben jullie ook magnesium blokken? :)

hoeveel scoops gebruiken jullie dan wel :o ik had gisteravond HEERLIJK geslapen

Ik wou net wat isolaat gaan bestellen maar ik zag net die isolaat perfection, duurt het nog lang voor jullie hem lanceren? En kunnen jullie dan ook meteen een combi deal opstarten isolaat perfection + caseine zoals de combi deal van whey perfection en caseine? :D just sayin' ;)

groeten

Bestelling vandaag gekregen. Top pakket Ilco :thumb:

B&F nr.1

Altijd zeer tevreden, alles komt netjes op tijd binnen en meestal gratis shakebeker of pillenbox

We hebben trouwens vandaag weer een smaak test gedaan voor alle nieuwe Isolaat Perfection smaken. Zo lekker heb ik Puur Isolaat echt nog nooit geproefd. Zelfs 100% fijner en frisser als Nectar van Syntrax (nu het best smakende Isolaat product).:zuip:Mensen weten niet wat ze meemaken na al die flauwe Isolaat producten die je normaal proeft:D Echt top!:)
:cool: Komen er ook sachets?

Ja, er komen ook sachets van de nieuwe Isolaat Perfection.:) Deze komen later. De potten verwachten we over 2-3 weken. De sachets weer 2-3 weken later. De sachets blijven ook vast in het assortiment. We hadden liever eerst de sachets gehad maar dit kon niet anders.

---------- Toegevoegd om 08:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:31 ----------

Altijd zeer tevreden, alles komt netjes op tijd binnen en meestal gratis shakebeker of pillenbox

Thanks!:)

---------- Toegevoegd om 08:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:32 ----------

Bestelling vandaag gekregen. Top pakket Ilco :thumb:

B&F nr.1

Thanks, voor het compliment!:) Graag gedaan.:)

---------- Toegevoegd om 08:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:33 ----------

Ik wou net wat isolaat gaan bestellen maar ik zag net die isolaat perfection, duurt het nog lang voor jullie hem lanceren? En kunnen jullie dan ook meteen een combi deal opstarten isolaat perfection + caseine zoals de combi deal van whey perfection en caseine? :D just sayin' ;)

groeten

De Isolaat Perfection komt over hoop ik 2 weken.:) Hou 2-3 weken aan hiervoor. De verwachtingen zijn hoog gespannen.

combi deals
Er komen ook combi deals. We werken ook hard aan een nieuwe Micellar Casein. Dit zal ietsje langer duren. Deze beide kopmen dan samen in de combi.
Newsflash
Bodyenfitshop.nl neemt met Whey Isolaat Perfection de complete Whey Isolaat markt over in Nederland en Belgie. De zuiverheid, oplosbaarheid en smaak zijn uniek.

---------- Toegevoegd om 08:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:34 ----------

Hebben jullie ook magnesium blokken? :)

Nee, daar kan ik je helaas niet aan helpen. (misschien een winkel die ook turn- atletiek artikelen verkoopt)

---------- Toegevoegd om 08:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:37 ----------

Respect voor de verbeterde openingstijden/verzendtijden ;)
Fijn voor als je door school/werk later thuis bent :D

Dank je!

Vanaf maandag 18 April:

Tot 's avonds 22:00 uur = bestelling volgende dag al in huis:)

---------- Toegevoegd om 08:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:38 ----------

De Pre-Workout Powerpill komt eraan. Het wordt inderdaad tijd!:D

eergisteren workout gedaan met PWP, nu nog steeds spierpijn :( overtraining much?

eergisteren workout gedaan met PWP, nu nog steeds spierpijn :( overtraining much?

Je kunt met een Pre-Workout vaak net even ietje meer. Je geeft daarmee meer impuls aan de spieren. Dat kun je inderdaad voelen:cool:
(geen overtraining overigens)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven