Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
thx for the sample !!!

gisteren toegekregen

grts

dikke kortings jonge

Lijkt me goed spul dat Isolaat Perfection, als die uitkomt pleur ik 'm bij mijn eerst volgende bestelling. Fast Diet lijkt me ook wel leuk, komt er ook bij op denk ik:p.

ff een bestellinkie gedaan! toch maar aan de EAA/BCAA en een keer andere smaak whey shake.

Referentie: 199155

Whey Perfection 4540 gram Vanilla Milkshake 54,90
Magic EAA 2x 500 gram Fresh & Fruity 39,90

sampletje is uiteraard Altijd welkom ;-)

nice weekend hulkies!:)

Pakketje is net binnengekomen. Enkel heb ik geen email van verzending ontvangen. Niet dat dit kwaad kan voor mij, gewoon even melden. Misschien is er iets fout gelopen met de computer. Of sturen jullie geen verzend email meer.

Hartelijk bedankt voor het pakketje, is snel geleverd. Weer topwerk van bodyenfitshop.

Dank je:)

---------- Toegevoegd om 12:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:48 ----------

Pakketje is net binnengekomen. Enkel heb ik geen email van verzending ontvangen. Niet dat dit kwaad kan voor mij, gewoon even melden. Misschien is er iets fout gelopen met de computer. Of sturen jullie geen verzend email meer.

Hartelijk bedankt voor het pakketje, is snel geleverd. Weer topwerk van bodyenfitshop.

Dank je.:) We versturen nog steeds mails. Soms moeten we iets aanpassen dat wordt de auto mail niet verzonden.

---------- Toegevoegd om 12:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:49 ----------

Fijn weekend!:D

---------- Toegevoegd om 12:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:49 ----------

ff een bestellinkie gedaan! toch maar aan de EAA/BCAA en een keer andere smaak whey shake.

Referentie: 199155

Whey Perfection 4540 gram Vanilla Milkshake 54,90
Magic EAA 2x 500 gram Fresh & Fruity 39,90

sampletje is uiteraard Altijd welkom ;-)

Dank je, voor de bestelling. Gaan we weer direct regelen:)

weekaanbiedingen zijn trouwens ook nog niet doorgemaild

Ben niet boos hoor :D

Laatst bewerkt:
Prettig weekend allemaal :thumbs:

Best B&F.
Even een opmerking (niet dat het veel uitmaakt), maar in de beschrijving bij de Testo-Sting staat een spelfout, namelijk:

Week 4: In week 4 draait het lichaam op volle toeren om meer spiermassa aan te zetten. Gebruikers hebben de hele dag door een “opgepompt” gevoel. Gewichten die enkele weken geleden onmogelijk lijken, zijn een eitje geworden. Iedere training wordt je zichtbaar en voelbaar sterker en zul je nieuwe records vestigen.

Wordt moet word zijn.

Sorry voor het mierennken.:D

Fijn weekend buffels!

Laatst bewerkt:
0000000

Laatst bewerkt:
De weekaanbiedingen:

Matrix 5.0 Syntrax
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
2.27KG (80 Shakes) 44,90 nu 37,90!

Vaporize
1x 90 capsules 27,10 nu 19,90!

Wholly Eiwit Bars

1x Box (12Bars) 24,90 nu 16,50!

Testo-Sting
1x 140 capsules 49,90 nu 38,00!

Zoals iedere week toppers :D Denk dat ik die repen eens ga bestellen :D

---------- Toegevoegd om 14:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:50 ----------

Jij ook makker :D

Fijn weekend braddahs !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven