XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
nog een vraagje aan b&f.
ik bestel al een tijdje de wheyperfection bij julie.
maar is het al duidelijk waneer julie bijv de smaak white choco krijgen.

nog een vraagje aan b&f.
ik bestel al een tijdje de wheyperfection bij julie.
maar is het al duidelijk waneer julie bijv de smaak white choco krijgen.

We zijn net vandaag aan het testen (2e test) maar vinden de smaak nog steeds niet goed genoeg.:rolleyes: Dat is erg jammer. Soms komt een smaak er gewoon minder goed uit. Dat wordt dus weer afwachten tot de volgende aanpassing in smaak. Excuses!

We hebben trouwens vandaag weer een smaak test gedaan voor alle nieuwe Isolaat Perfection smaken. Zo lekker heb ik Puur Isolaat echt nog nooit geproefd. Zelfs 100% fijner en frisser als Nectar van Syntrax (nu het best smakende Isolaat product).:zuip:Mensen weten niet wat ze meemaken na al die flauwe Isolaat producten die je normaal proeft:D Echt top!:)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

We zijn net vandaag aan het testen (2e test) maar vinden de smaak nog steeds niet goed genoeg.:rolleyes: Dat is erg jammer. Soms komt een smaak er gewoon minder goed uit. Dat wordt dus weer afwachten tot de volgende aanpassing in smaak. Excuses!

We hebben trouwens vandaag weer een smaak test gedaan voor alle nieuwe Isolaat Perfection smaken. Zo lekker heb ik Puur Isolaat echt nog nooit geproefd. Zelfs 100% fijner en frisser als Nectar van Syntrax (nu het best smakende Isolaat product).:zuip:Mensen weten niet wat ze meemaken na al die flauwe Isolaat producten die je normaal proeft:D Echt top!:)
jammer maar wel goed bezig !
aleen hebben julie wel samples van de white choco.
dan kunnen mensen die bij hun bestelling vragen en hem zelf ook testen!

Klinkt super :thumbs:

Zijn jullie er al uit welke nieuwe smaken van de perfection er gaan komen? :D

PAM Spray Original is weer binnen! Nu E 8,00-

En wat een timing weer van Body en Fitshop. Hoe kan het ook anders? Vrijdag, zaterdag en zondag heerlijk en strallend zomers weer met 17 tot 19 graden. :D

-Leon

BBQ + PAM Spray =

Oh shit die tjik is lekkah :D

Klopt het dat de scoop van de whey perfection van vorm veranderd is?

Net terug van trainen met 1 scoop noxipro. Normaal 2 scoops PWP, maar dit overtreft het zeker! Na elke oefening direct door willen naar de volgende. Was een lekkere pomp aanwezig. Zeker kracht toename. Het deed me op een gegeven moment weer denken aan een feestje met een nakkie speed achter de kiezen. Na de training met hardstyle onder de zonnebank en daar ging ik nog lekker los in mezelf. (richting de feel good van xtc/mdma) Niet echt aan te raden voor laat op de avond. (als je vroeg wil slapen) En dat voor die prijs :D. Merk nog niks van de crash, maar komt denk ik omdat ik direct na het trainen een portie WMS met EAA's heb genomen.

Klopt het dat de scoop van de whey perfection van vorm veranderd is?

Ja, waarom weet ik ook niet.:D de inhoud is hetzelfde gelukkig.

---------- Toegevoegd om 15:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:27 ----------

Net terug van trainen met 1 scoop noxipro. Normaal 2 scoops PWP, maar dit overtreft het zeker! Na elke oefening direct door willen naar de volgende. Was een lekkere pomp aanwezig. Zeker kracht toename. Het deed me op een gegeven moment weer denken aan een feestje met een nakkie speed achter de kiezen. Na de training met hardstyle onder de zonnebank en daar ging ik nog lekker los in mezelf. (richting de feel good van xtc/mdma) Niet echt aan te raden voor laat op de avond. (als je vroeg wil slapen) En dat voor die prijs :D. Merk nog niks van de crash, maar komt denk ik omdat ik direct na het trainen een portie WMS met EAA's heb genomen.

Klinkt lekker:D

Me love kim kardashian

zojuist bestelling gedaan,Referentie nummer: 198878

is er een mogelijkheid om eens die eiwitrepen te testen?
zonder nou gelijk een doos te bestellen die misschien niet lekker zijn.

Krijgen jullie fast dieet in de loop van volgende week binnen ?
Top trouwens voor 22.00 bestellen morgen in huis :)

zojuist bestelling gedaan,Referentie nummer: 198878

is er een mogelijkheid om eens die eiwitrepen te testen?
zonder nou gelijk een doos te bestellen die misschien niet lekker zijn.

Dat kan helaas niet. De Wholly Oats Bars die morgen in de aanbieding komen vind ik zelf heel lekker en fris.
Dank je, voor de bestelling!:) Morgen in huis!

---------- Toegevoegd om 16:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:42 ----------

Krijgen jullie fast dieet in de loop van volgende week binnen ?
Top trouwens voor 22.00 bestellen morgen in huis :)

Ik hoop het wel, we zitten er echt op te wachten. Ik denk eigenlijk begin de week erop.:rolleyes:

Dat tot 22:00 bestellen gaat wel een succes worden denk ik. we krijgen er veel positieve reacties op.

kleine huishoudelijke mededeling:D

Vanaf Maandag 18 April:
Op werkdagen voor 22:00 uur besteld, je bestelling de volgende al in huis!

Body & Fitshop Helpdesk: 0513-683068
Nu de hele week bereikbaar!
Maandag t/m vrijdag van 8:00 - 22:00.
Zaterdag en zondag van 10:00 - 17:00.

Wij brengen service voor jouw als klant naar een hoger niveau!
Geweldig :clap: Hoe lang gaan jullie dit uitproberen? En verwachten jullie echt zoveel extra omzet?
Ik moet zeggen dat ik 18:00 uur al helemaal top vond van BnF, dat scheelt enorm met bv 16:00 :p

:clap::bow::bow:

ff voor de andere supplementen shops...:p:D
http://www.youtube.com/watch?v=NyEE0qpfeig&feature=related

( PS: betekent dit ook dat er zondags kan worden afgehaald?)

.
:roflol:

Ik vind de TMS niet zo super van smaak. Maar het kan er natuurlijk ook aan liggen dat ik nu erg verkouden ben en alles dit moment smerig smaakt. :p.

Ik vond 't ook helemaal niet lekker de eerste keer dat ik 't dronk, maar nu, met wat extra water, is 't goed te doen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven