MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kan haast niet meer wachten op Fast Diet :D

Zo, weer een bestelling gedaan.

Referentie nr: 199556

Vanmiddag in zwolle geweest,was toch nieuwsgierig naar de shop.
Meteen maar een pot pwp meegenomen,om de voorraad aan te vullen.

Helaas zag ik dat jullie de multi v van sportpharma uit het assortiment hebben genomen, is daar een bepaalde reden voor?

Er is een ruime voorraad producten, zeer klantvriendelijk en behulpzaam(duidelijke uitleg)
Ik ga zeer zeker weer terug naar de winkel.
Ook de online service, webshop en ondersteuning op het forum is prima.
Maar de winkel spreek mij persoonlijk meer aan.
Kreeg bijna de neiging om te gaan hamsteren.

vandaag mn pot isolaat opengemaakt smaak cookies. vond het teleurstellend dat ik er geen koekjes smaak in terug kon vinden. maar vond het wel super lekker het had meer een beetje weg van suikerspin vond ik xD toppertje alsnog dus!

Er is een ruime voorraad producten, zeer klantvriendelijk en behulpzaam(duidelijke uitleg)

Haha :p Zou graag ook eens een bezoekje brengen maar het is helaas iets te ver :( :p

Bedankt voor het compliment! :thumbs:

Haha :p Zou graag ook eens een bezoekje brengen maar het is helaas iets te ver :( :p

Ik zou zeggen kom eens langs op de thuisbasis in Friesland! Dat is pas feest! :D

-Leon

Ja die zaak in Zwolle is wel leuk om eens te gaan kijken, ik was er een jaar of wat geleden en moest me echt een weg banen bijna door de sups zo vol staat het daar :D

Maar ben perfect geholpen en nog mooie korting gehad :thumb:

Hey, hoeveel zal de nieuwe whey isolaat kosten?

Hey, hoeveel zal de nieuwe whey isolaat kosten?
2 much :D
2000 Gram / 71 shakes voor 39,90 ; 5 euro meer dan de vorige, vraag me dan wel af of het die 5€ extra wel waard is, die vorige was al top. Hopelijk zette ze uiteindelijk toch oude prijs en potje van 4000 waar ook nog eens 5€ korting of zit. 65€ voor 4000 zou ik nog wel kopen, 40€ voor 2000 vind ik wat te veel. Als je het mij vraagt ben dan beter af met 55€ voor 4500 gewone whey.
Ik ben nog student, heb al genoeg kosten :P.

2 much :D
2000 Gram / 71 shakes voor 39,90 ; 5 euro meer dan de vorige, vraag me dan wel af of het die 5€ extra wel waard is, die vorige was al top. Hopelijk zette ze uiteindelijk toch oude prijs en potje van 4000 waar ook nog eens 5€ korting of zit. 65€ voor 4000 zou ik nog wel kopen, 40€ voor 2000 vind ik wat te veel. Als je het mij vraagt ben dan beter af met 55€ voor 4500 gewone whey.
Ik ben nog student, heb al genoeg kosten :P.

Inderdaad. Ben echt wel voor isolaat whey. Maar als student is die inderdaad wel vrij duur :(

Mss kan B&F eens zakken van 10kg gaan verkopen ofzo?

De cookies and cream is echt heerlijk [Afbeelding niet meer beschikbaar] [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zelfs mijn vriendin vind 'm lekker en ze haat de shakes [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Kunnen jullie geen combi deal doen met whey iso + caseine? En die matrix die in de weekaanbieding staat is die ook goed voor het slapen gaan?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven