Zuipschuit
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 42
Volgens mij was die uitverkocht.. had er laatst nog over gemailt
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volgens mij was die uitverkocht.. had er laatst nog over gemailt
Heb je het kunnen vinden? Ik heb nog steeds niets ontvangen (zowel in mijn elektronische als in m'n echte mailboxDat is inderdaad erg irritant. Mochten mensen hier meer last van hebben stuur mij of Ilco dan gelijk een p.m met je gegevens. Zorgen wij ervoor dat je alsnog je gegevens krijgt. Zal er maandag ook eens dieper op ingaan op de zaak.
-Leon
)

Heb een klacht over de wms
1. Er staat anabolic wms op de pot, de gemiddelde bber krijgt spontaan een boner van het word anabolic
2. Er staat bij doseringen: voor fitness (lees superdude) of bodybuilding (lees beachboy) voor en na
En er staat voor hardcore bodybuilding voor, tijdens en na de training. Dus ik pleur 4/5 bekers vol
Wat een schaamteloze marketing! Zo ga ik er zo snel doorheen met die mind tricks!
Wel top spul
Wms-liqiud amino- whey perfection en creapure, de perfect workout stack.
Misschien een leuk idee voor een stack?![]()
. Hier ook nog een grappig WMS verhaal.
. De hele kast op mijn kamer staat vol met supplementen.
. Creatines, PWO's, Dextrose, Whey,.... MAAR het enige wat mijn ouders zeiden "zitten daar anabolica in die pot waar anabolic opstaat?"
.Haha.. Hier ook nog een grappig WMS verhaal.
. De hele kast op mijn kamer staat vol met supplementen.
. Creatines, PWO's, Dextrose, Whey,.... MAAR het enige wat mijn ouders zeiden "zitten daar anabolica in die pot waar anabolic opstaat?"
Echt topspul inderdaad..
De doos van B&F ging open: "ZOT! Anabolica! Weet gij wel ni hoe gevaarlijk da is?"Volgens mij was die uitverkocht.. had er laatst nog over gemailt
Zelfde reactie hierDe doos van B&F ging open: "ZOT! Anabolica! Weet gij wel ni hoe gevaarlijk da is?"

Heb ook ooit in een grijs verleden een tribulus gehad dat heette tribulus trianabol.
Woonde toen nog thuis bij mams en paps, mams kreeg zowat een hartverzakking na het hardop lezen van het anabol gedeelte
gelukkig na een korte uitleg snapte ze em.
sorry voor de offtopic.
ontopic; ben alweer een lijstje aan het maken![]()
Die ouders toch. Mja mijn ma is er wel nog steeds van overtuigd dat het anabool is ... Iemand op haar werk heeft daar eens een hele dag over bezig geweest ofzo tegen haar.Pff was een factuur via clarna vergeten en ze willen nu via een incasso bureau 90 euro ophalen voor een bestelling van 40 euro. Lijkt me niet echt een redelijk bedrag. Het is pas 7 weken geleden. Lekker is dat.
Sent from my Desire HD using Tapatalk

Pff was een factuur via clarna vergeten en ze willen nu via een incasso bureau 90 euro ophalen voor een bestelling van 40 euro. Lijkt me niet echt een redelijk bedrag. Het is pas 7 weken geleden. Lekker is dat.
Sent from my Desire HD using Tapatalk
Hee B&F, vraagje.
Krijgen jullie nog 1,3 Dimethylamylamine van Primaforce binnen?
Of kijk ik helemaal fout en staat het al ergens?

net weer een bestellinkje er doorheen geknald.
maak er wat leuks van voor me, jack3d of crack sample lijkt me wel even handig haha.
referentie nr; 200154
groetjes
bas
---------- Toegevoegd om 18:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:16 ----------
lekker sampletje bijvoorbeeld , haha
Maar volgende keer even melden en dan komt het goed!Zelfde reactie hierDe doos van B&F ging open: "ZOT! Anabolica! Weet gij wel ni hoe gevaarlijk da is?"

Is veel ja. Maar is toch logisch? Zo'n "leningen" zijn altijd met heel erg hoge intresten. Ga maar eens een paar weken in het rood op de bank
Je zal er ook van verschieten.

de opmerkingen waren dus niet gelezen bedoel ik. want ik had er niks bij alleen een body perfection sample. sorry voor de late reactie heb het druk gehad van het weekend.
groetjes
body & fit hebben jullie iets van light smaakmakers met weinig cals?
zoals chocolade of iets in die richting?
ben er echt desperate naar op zoek
ik maak nu mijn eigen smaakmakers met whey en een klein beetje water maar da's ook niet alles.