- Waardering
- 5.946
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 98kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Leon, heb nog geen verzendbericht gehad over mn pakketje (normaal krijg ik deze al 3 minuten na mijn bestelling, das pas service) of werkt dit anders met rembours / pakjegemakje?

geloof me, je bent niet de enigste die met pakjegemak problemen heeft met de verzendbevestiging en track nummer
heb het zelf ook al paar keer gehad, en had al gelezen een enkele meer ook.
We hebben hier echt al meermalen over geklaagd bij TNT. Morgen ga ik direct weer bellen.nog bedankt voor de RPM en orbitape jongens! kusjes

bestelling geplaatst 200586,
pre workout power eens testen![]()
Pre-Workout Power gaat je goed bevallen!damn die smaak van Result is echt heerlijk, nog beter dan Whey perfectionen nog bedankt voor de samples
![]()
Genieten van elke slok Result!
Haha dat is natuurlijk super..
Hoe zit het eigenlijk met jullie Micellar casein superior? Lees vaak dat je van Caseïne een soort pudding kan maken.. Lijkt me erg leuk namelijk.
. En welke van de smaken is hiervan de topper?
![]()

Aha.. Kreeg je wel een smsje toen het pakketje aan kwam of dat ook niet? Moet natuurlijk wel weten wanneer dat pakketje daar ligt..geloof me, je bent niet de enigste die met pakjegemak problemen heeft met de verzendbevestiging en track nummer
heb het zelf ook al paar keer gehad, en had al gelezen een enkele meer ook.
Volgens mij zijn er gisteren wel veel bestellingen geplaatst op de late avond om de nieuwe uren te testen..

Aha.. Kreeg je wel een smsje toen het pakketje aan kwam of dat ook niet? Moet natuurlijk wel weten wanneer dat pakketje daar ligt..

ff serieus, echt het ranzigste supplement die ik ooit op heb, ben veel gewend doordat ik veel prework outs geprobeerd heb maar deze is echt slecht
interesseert me verder niet, ben benieuw hoe het gaat werken.