MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Leon, heb nog geen verzendbericht gehad over mn pakketje (normaal krijg ik deze al 3 minuten na mijn bestelling, das pas service :D) of werkt dit anders met rembours / pakjegemakje?

bestelling geplaatst 200586,
pre workout power eens testen :)

nog bedankt voor de RPM en orbitape jongens! kusjes

Leon, heb nog geen verzendbericht gehad over mn pakketje (normaal krijg ik deze al 3 minuten na mijn bestelling, das pas service :D) of werkt dit anders met rembours / pakjegemakje?

geloof me, je bent niet de enigste die met pakjegemak problemen heeft met de verzendbevestiging en track nummer ;)

heb het zelf ook al paar keer gehad, en had al gelezen een enkele meer ook.

geloof me, je bent niet de enigste die met pakjegemak problemen heeft met de verzendbevestiging en track nummer ;)

Mee eens, ik word ook een beetje flauw van de PakjeGemak service. De naam is slecht gekozen:rolleyes: We hebben hier echt al meermalen over geklaagd bij TNT. Morgen ga ik direct weer bellen.

---------- Toegevoegd om 21:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:17 ----------

nog bedankt voor de RPM en orbitape jongens! kusjes

Graag gedaan. Kusjes?:D

---------- Toegevoegd om 21:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:17 ----------

bestelling geplaatst 200586,
pre workout power eens testen :)

Dank je!:) Pre-Workout Power gaat je goed bevallen!

En hoe bevallen de nieuwe uren daar? :D. Lijkt me een super gezellige sfeer bij jullie. :D. Zo werk zou ik ook graag doen. :P. Ook al vakantiewerk gedaan in een magazijn. :p. Echt leuk werk. :D.

Is die Mass & musscle ook nog beschikbaar? die is heeeerlijk!!!

Denk dat ik binnenkort nog voor een moeilijke keuze ga staan. :p.

Kiezen tussen de nieuwe Isolaat, de whey perfection framboos, lemon lime of witte chocolade. :p.

Pakje vandaag lekker vroeg aangekomen ! Bedankt voor de snelle levering en de extra sample !

Aha.. Kreeg je wel een smsje toen het pakketje aan kwam of dat ook niet? Moet natuurlijk wel weten wanneer dat pakketje daar ligt..

Volgens mij zijn er gisteren wel veel bestellingen geplaatst op de late avond om de nieuwe uren te testen. :D.

's avonds voor 22:00 besteld, is de volgende dag je bestelling al in huis!

We hebben wel het idee dat mensen het waarderen, het is in ieder geval weer lekker druk vandaag:D

M'n pot whey perfection heeft net langs het gasfornuis gestaan terwijl d'r gekookt werd.
zo'n 30cm afstand als dit iets uitmaakt.
ik weet dat whey niet te warm mag worden, kan dit de whey verdoet hebben of hoe zit dat? :(

Ow ow wat een geweldige service toch jongens, gister om 21:00 uur besteld, vandaag binnen. Dit is toch wel uniek.:1e:

Spullen binnen :) Nog bedankt voor alle service na het 'verloren' pakketje en het omwisselen naar Vitargo :)

waneer komt de pre workout power pill? en heeft dit dezelfde samenstelling als die niet pillen?

hebben jullie verder nog wat mee info over carb 3d (of sample) lijkt me de ideaale post-workout maar kan er zo weinig over vinden

alvast bedankt!

Aha.. Kreeg je wel een smsje toen het pakketje aan kwam of dat ook niet? Moet natuurlijk wel weten wanneer dat pakketje daar ligt..

nee ook dit beide keren niet.

maar ik vind het niet erg, heb het bij hun gemeld, zodat ze er mee naar tnt kunnen stappen, en hopelijk oplossen, tot die tijd stuur ik een dag na de bestelling gewoon even een mailtje of ze me een update kunnen geven of me pakje er al ligt :D

Ik ben er zeker van dat anderen dit al gezegd hebben:
Biergist toevoegen aan jullie huidige assortiment?
Biergist een vaak onderschatte toevoeging en vrij goedkoop!

Even copy & paste:
Biergist is een schimmel waarvan de cellen worden samengeperst en gedroogd. Het is een rijke bron van chroom, een mineraal dat onmisbaar is voor de aanmaak van de glucosetolerantiefactor. Deze stof stimuleert de activiteit van insuline, een hormoon dat de bloedsuikerspiegel (de hoeveelheid glucose in het bloed) reguleert. Door op insuline in te werken, kan de glucosetolerantiefactor onder meer de vetspiegel in het bloed verlagen, energie produceren, de bloedsuikerspiegel reguleren en de weerstand tegen infectie verhogen. Biergist mag niet worden verward met bakkersgist, torulagist of voedingsgist, die slechts kleine hoeveelheden chroom bevatten.

In biergist zitten vitaminen van het B-complex, die het lichaam gebruikt bij de reacties die energie uit voedsel vrijmaken. Daarnaast bevat biergist veel andere vitaminen en mineralen (fosfor, kalium en ijzer) en ook alle essentiële aminozuren - de bouwstenen van eiwitten - die het lichaam nodig heeft.

...en nog meer: Weldoende werking op de huid, voornamelijk de droge en vale huid of in geval van acné. Biergist wordt ook gebruikt bij broos haar en afbrekende nagels en hij bezit stimulerende en revitaliserende eigenschappen.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven