Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik had even een vraagje, ik ga vanavond of uiterlijk morgen een bestelling plaatsen, ik zit nog te twijfelen of ik er crack bij ga bestellen, mijn vraag is dan ook of ik i.p.v. de standaard sample die je bij de bestelling krijgt, een sample van crack erbij kan krijgen. Op die manier kan ik morgen de crack proberen en dan maandag (als die bevalt) bestellen. Mijn gebruikersnaam op bodyenfitshop.nl is jorgmommers, is misschien handig om straks me bestelling mee te vinden. Ik zal het ook nog bij de opmerkingen zetten zodra ik bestel, maar als ik via het forum eerst antwoord krijg dan weet ik het tenminste zeker!
Alvast bedankt voor de moeite :D

Ik had even een vraagje, ik ga vanavond of uiterlijk morgen een bestelling plaatsen, ik zit nog te twijfelen of ik er crack bij ga bestellen, mijn vraag is dan ook of ik i.p.v. de standaard sample die je bij de bestelling krijgt, een sample van crack erbij kan krijgen. Op die manier kan ik morgen de crack proberen en dan maandag (als die bevalt) bestellen. Mijn gebruikersnaam op bodyenfitshop.nl is jorgmommers, is misschien handig om straks me bestelling mee te vinden. Ik zal het ook nog bij de opmerkingen zetten zodra ik bestel, maar als ik via het forum eerst antwoord krijg dan weet ik het tenminste zeker!
Alvast bedankt voor de moeite :D

Sorry, we hebben geen Crack samples op dit moment. :(

-Leon

Hmm heb vorige week besteld(199120), en vrijdag is het verstuurd..
Maar heb nog steeds niets ontvangen ???

Helaas :( toevallig ook niet van black cats? ik zit namelijk ook nog te twijfelen tussen pre-workout of fatburner.
Anders moet ik het maar gewoon doen met de standaard sample haha

Ik zie dat er weer een hoop interessante (B&F) producten zitten aan te komen:

http://www.bodyenfitshop.nl/verwacht

:thumbs:

Morgen ook maar eens de Hemavol en de RecoverPro bestellen. :D

De Hemavol moet echt een klapper zijn! We hebben het net binnen inderdaad:)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 16:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:49 ----------

Helaas :( toevallig ook niet van black cats? ik zit namelijk ook nog te twijfelen tussen pre-workout of fatburner.
Anders moet ik het maar gewoon doen met de standaard sample haha

Nee, van Black Cats ook niet momenteel helaas.

:eek::eek::eek::eek::eek: Bij de verwacht hoek staan verschillende zaken die ik enorm graag wil :D :D

De weekaanbieding voor Maximize is dan die gratis caps of komt er ook een prijskorting?

Ik ben van plan om eens een pre workout product te kopen. Ik d8 eerst aan NoxiPro (vanwege de prijs) maar moest Maximize lichtjes afgeprijsd worden mss die. Welke van de 2 is de betere?
Voor die beta caps doe ik het niet heb daar nog meer dan genoeg van staan.

---------- Toegevoegd om 17:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:33 ----------

http://www.bodyenfitshop.nl/n-carbamylglutamate/body-fit-sportsnutrition/n-carbamylglutamate
"-7,5 maal sterker van Arginine"
Typo :P

Die nieuwe supps zien er allemaal goed uit, ik vond mn 18 supps al beetje overdreven, nu denk ik er aan om er nog eens tot mss 8 bij te voegen :gek: Eerst toch es van alles wat opzoeken voordat ik er aan begin. Ik neem echter geen producten waarin er allerlei supps in zitten, ik neem alles appart om zelf mn dosissen te kunnen bepalen.

:eek::eek::eek::eek::eek: Bij de verwacht hoek staan verschillende zaken die ik enorm graag wil :D :D

Ik ken het gevoel, ik keek vandaag, en kreeg spontaan de neiging om het één en ander te bestellen, alleen jammer dat het op verwacht staat, dus dat valt nog niet te bestellen. :eek::D

Maar word weer een lekker jaar met Body en Fitshop, nieuwe openingstijden, veel nieuwe eigen label producten.

Ik ken het gevoel, ik keek vandaag, en kreeg spontaan de neiging om het één en ander te bestellen, alleen jammer dat het op verwacht staat, dus dat valt nog niet te bestellen. :eek::D

Maar word weer een lekker jaar met Body en Fitshop, nieuwe openingstijden, veel nieuwe eigen label producten.

Ja inderdaad. :D. N-Carbamylglutamate gaat sowieso direct aangekocht worden door mij. :D. Dan nog die Isolaat Perfection en een nieuwe smaak Whey Perfection. :p

De [Link niet meer beschikbaar] telt al 117 leden. :D.

En is daarmee de 5de grootste groep. :D.

Even een vraag tussendoor he,

kun je result trouwens mengen met een pre workout?

ik heb altijd de ervaring gehad dat ik pas op wat grotere hoeveelheden creatine goed reageer, een kleine dosering merk ik niks van, en ik vond nog de pot die ik eens in de aanbieding heb gekocht, en mot er toch van af, dus dacht ik hem te mixen met bv crack.

Gaat dat gewoon samen? ik weet dat daar ook al iets creatine in zit, maar dat is voor mij te weinig...dan kan ik hem zo langzamerhand namelijk eens op maken :D

Kan het? Ja! Zal het lekker smaken ? Absoluut niet :p maar als je je neus dicht knijpt is het te doen is mijn ervaring. Enige minpuntje van result. De werking is top ^^

Aantal weken terug Jack3d bestelt, helaas is dit niet mijn PWO.
1 tot 3 scoops geprobeerd, met en zonder banaan, 1.5 uur tot 2.5 uur voor de training niet eten noem het maar op.
Weinig gemerkt behalve wat meer trainingsdrive, focus en minder gevoelig voor pijn.
30 mins na inname heb ik trouwens altijd last van schijterij, misschien dat het daardoor niet goed opgenomen wordt ofso :roflol:
Binnenkort maars de BnF Powder, Maximize of NoxiPro proberen. :)

Aantal weken terug Jack3d bestelt, helaas is dit niet mijn PWO.
1 tot 3 scoops geprobeerd, met en zonder banaan, 1.5 uur tot 2.5 uur voor de training niet eten noem het maar op.
Weinig gemerkt behalve wat meer trainingsdrive, focus en minder gevoelig voor pijn.
30 mins na inname heb ik trouwens altijd last van schijterij, misschien dat het daardoor niet goed opgenomen wordt ofso :roflol:
Binnenkort maars de BnF Powder, Maximize of NoxiPro proberen. :)

Vreemd dat iedereen weer anders reageert op stimulanten e.d..
Zelf had ik laatst een sample pre wo power en werd na 12/13 uren wat minder hyper, godzijdank had ik hem in de ochtend genomen :D

Een ander post erna dat hij er geen zak van had gemerkt??? :P

Kan het? Ja! Zal het lekker smaken ? Absoluut niet :p maar als je je neus dicht knijpt is het te doen is mijn ervaring. Enige minpuntje van result. De werking is top ^^

thanks voor de reactie,

heb de smaak orang juice, zou in theorie dus een beetje moeten lijken op de orange van crack.

We zullen zien, zal t volgende week proberen, ben niet vies van een smerige smaak, gewoon achterover gieten die handel is het dan :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven