Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat gaan weer top aanbiedingen worden.. Denk dat ik toch een bestelling ga plaatsen dan.
Edit: Ik zie bij de Whey Perfection Sachets dat het 6 smaken zijn. Welke zijn deze?![]()
Nice, had maximize op mijn lijstje staan... gelukkig had ik nog even gewacht met bestellen dus.

. Gisteren een leuke vrije dag gehad in de zon? 
Tipje van de sluier voor morgen:
- Hemovol
- Maximize V2+ gratis Beta Alanine (40 caps)
- Hydroxycut van MuscleTech
- Whey Perfection Sachets
-Leon
---------- Toegevoegd om 11:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:05 ----------
Bedankt voor je bestelling!
-Leon
Kijk is aan! Ook daar wachtte ik op, superpump 250 ga ik achter me laten wat betreft het gebruik, ik ga mezelf overgeven aan de maximize V2!
Pakketje net binnen gekregen, rest van me leven bestel ik bij BF shop![]()

Hele leven. Omdat je pakketje bezorgd is?
Jij bent gauw tevreden![]()
Hehe, nee dit is pakketje nummer 8 ofzo. Nooit problemen gehad, en als je iets extra's van ze vraagt doen ze er niet moeilijk over.
Perfecte service + Perfecte producten + Whey perfection
Lijkt me het een makkelijke keuze waar ik de rest van de bestellingen ga plaatsen.

Haha Leon je kan het toch altijd zo spannend maken.. Gisteren een leuke vrije dag gehad in de zon?
![]()

Shiiiit ik weet niet of Maximize werkt voor me maar nu krijg je er wel gratis caps bij.. Ben veel te greedy hahah![]()
Onweerstaanbaar! Kijk is aan! Ook daar wachtte ik op, superpump 250 ga ik achter me laten wat betreft het gebruik, ik ga mezelf overgeven aan de maximize V2!
Pakketje net binnen gekregen, rest van me leven bestel ik bij BF shop![]()

Hele leven. Omdat je pakketje bezorgd is?
Jij bent gauw tevreden![]()

Top. 4 van de 6 smaken heb ik al getest.
. En die waren allemaal heerlijk.
.
Whey Perfection is echt![]()
![]()
Ja, dat begreep ik ook. Het stond er alleen heel grappig.
Er stond ook een clowntje, Leon
---------- Toegevoegd om 13:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:01 ----------
Welke vind jij de lekkerste smaak? Ik ben echt helemaal gek op de cookies n cream. Nu met grote voorsprong mijn favoriete eiwitshake!
. Zijn zoveel heerlijke smaken. Heb een pot berry blast en een pot neutraal staan. De berry blast is echt ook heerlijk. De chocolate en de banaan zijn ook echt super.
.
. En dan natuurlijk de lemon lime.
. Die naam klinkt al heerlijk. 
bodyfitshop een vraagje
OrbiTape Body Mass Tape Measure is binnengekomen maar als ik die meetlint open maak dan begint die bij 5 cm, dus geen 1 2 3 4 maar hij begint meteen met 5 cm? waarom is dat?
hoe bedoel je body van meter zelf zit ertussen? bij mij begint die bij 5 cm en dat is niet fijn jammer genoeg
?
?