AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nice, had maximize op mijn lijstje staan... gelukkig had ik nog even gewacht met bestellen dus:D.

Tipje van de sluier voor morgen:

- Hemovol
- Maximize V2+ gratis Beta Alanine (40 caps)
- Hydroxycut van MuscleTech
- Whey Perfection Sachets

:lifter:

-Leon

---------- Toegevoegd om 11:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:05 ----------

Bedankt voor je bestelling!

-Leon

Dát is een leuke selectie!

Shiiiit ik weet niet of Maximize werkt voor me maar nu krijg je er wel gratis caps bij.. Ben veel te greedy hahah :D

Kijk is aan! Ook daar wachtte ik op, superpump 250 ga ik achter me laten wat betreft het gebruik, ik ga mezelf overgeven aan de maximize V2!

Pakketje net binnen gekregen, rest van me leven bestel ik bij BF shop :heart:

Hele leven. Omdat je pakketje bezorgd is? :roflol:
Jij bent gauw tevreden :clown:

Hehe, nee dit is pakketje nummer 8 ofzo. Nooit problemen gehad, en als je iets extra's van ze vraagt doen ze er niet moeilijk over.

Perfecte service + Perfecte producten + Whey perfection

Lijkt me het een makkelijke keuze waar ik de rest van de bestellingen ga plaatsen.

Hehe, nee dit is pakketje nummer 8 ofzo. Nooit problemen gehad, en als je iets extra's van ze vraagt doen ze er niet moeilijk over.

Perfecte service + Perfecte producten + Whey perfection

Lijkt me het een makkelijke keuze waar ik de rest van de bestellingen ga plaatsen.

Ik begrijp 't ook hoor.
Mijn keukenkast puilt uit van de producten.
Vriendin flipte gisteren helemaal toen ze alweer wat nieuwe potten zag en een grote BnF doos . :roflol::roflol:

Volgende week m'n bestelling maar op een strategische tijd laten bezorgen :clown:

Haha Leon je kan het toch altijd zo spannend maken. :D. Gisteren een leuke vrije dag gehad in de zon? :D

Helaas niet. Teveel andere verplichtingen. :D

Nou, speciaal voor jou dan;

- Banana
- Vanilla
- Cookies en Cream
- Sweet Apple
- Sunny Peach
- Fresh Orange

Dank je! :)

Shiiiit ik weet niet of Maximize werkt voor me maar nu krijg je er wel gratis caps bij.. Ben veel te greedy hahah :D

Het is inderdaad een leuke combi! :D Onweerstaanbaar!

Kijk is aan! Ook daar wachtte ik op, superpump 250 ga ik achter me laten wat betreft het gebruik, ik ga mezelf overgeven aan de maximize V2!

Pakketje net binnen gekregen, rest van me leven bestel ik bij BF shop :heart:

Je liefde voor Body En Fitshop is niet te ''breekuh'' ? :D

Graag gedaan! ;)

Hele leven. Omdat je pakketje bezorgd is? :roflol:
Jij bent gauw tevreden :clown:

Gewoon goede service, Eleo. ;)

-Leon

Top :D. 4 van de 6 smaken heb ik al getest. :D. En die waren allemaal heerlijk. :D.

Whey Perfection is echt :zuip: :1e:

Gewoon goede service, Eleo. ;)

-Leon

Ja, dat begreep ik ook. Het stond er alleen heel grappig. :p
Er stond ook een clowntje, Leon ;)

---------- Toegevoegd om 13:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:01 ----------

Top :D. 4 van de 6 smaken heb ik al getest. :D. En die waren allemaal heerlijk. :D.

Whey Perfection is echt :zuip: :1e:

Welke vind jij de lekkerste smaak? Ik ben echt helemaal gek op de cookies n cream. Nu met grote voorsprong mijn favoriete eiwitshake!

• Like
Waarderingen: B&F
Ja, dat begreep ik ook. Het stond er alleen heel grappig. :p
Er stond ook een clowntje, Leon ;)

---------- Toegevoegd om 13:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:01 ----------

Welke vind jij de lekkerste smaak? Ik ben echt helemaal gek op de cookies n cream. Nu met grote voorsprong mijn favoriete eiwitshake!

Goh dat is een moeilijke keuze. :p. Zijn zoveel heerlijke smaken. Heb een pot berry blast en een pot neutraal staan. De berry blast is echt ook heerlijk. De chocolate en de banaan zijn ook echt super. :D.

Framboos lijkt me ook heerlijk. :D. En dan natuurlijk de lemon lime. :D. Die naam klinkt al heerlijk. :D

bodyfitshop een vraagje

OrbiTape Body Mass Tape Measure is binnengekomen maar als ik die meetlint open maak dan begint die bij 5 cm, dus geen 1 2 3 4 maar hij begint meteen met 5 cm? waarom is dat?

Weer top bezig Leon, ongelooflijk zeg! Elke week weer nieuwe en betere acties, betere service. Hoe hoog is je hoge hoed? :D Ben benieuwd naar de volgende verrassingen!!

Moet zeggen, begin vandaag aan mijn tweede pot Eiwitpannenkoeken. Blijven leuke en goedkope tussendoortjes!!

bodyfitshop een vraagje

OrbiTape Body Mass Tape Measure is binnengekomen maar als ik die meetlint open maak dan begint die bij 5 cm, dus geen 1 2 3 4 maar hij begint meteen met 5 cm? waarom is dat?

Body van de meter zelf zit er ook nog tussen hé

hoe bedoel je body van meter zelf zit ertussen? bij mij begint die bij 5 cm en dat is niet fijn jammer genoeg

srs :D ?

Als je meter van 0 zou beginnen, dan zou je bv armomtrek van 38 cm hebben op de meetlint, maar daar zit dan nog eens dat gekromde plastic stuk (waar orbitape opstaat op foto hieronder, body dus) tussen waar de meter in oprolt. Blijkbaar is dat 4 cm breedt, daarom dat de meter van 5 cm begint.
Snappie :)?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven