Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hmm snap het allemaal niet maar lijkt me tog normaal dat het gewoon van 1 cm begint? zat net me kuiten te meten ik dacht wtf 50 cm? ik kijk goed zie ik dat die op 5 cm begint , dus telkens haal ik er 5 cm eraf? tog?

Na de 4 begint de meter van 5 ofzo, weet dit niet zeker
u SRS ?
Leg het nog uit met een fototje erbij
Maar hier dan NOG duidelijkerNa de 4 begint de meter van 5 ofzo, weet dit niet zeker
![]()
Nu snap je hem toch wel hoop ik![]()
Hahaha! Volgens mij verbruikt ie hem verkeert. Hij weet wellicht ook niet dat hij het uiteinde in dat bolletje moet klikkenu SRS ?
Leg het nog uit met een fototje erbij
Maar hier dan NOG duidelijkerNa de 4 begint de meter van 5 ofzo, weet dit niet zeker
![]()
Nu snap je hem toch wel hoop ik![]()
. Daarom denken ze altijd van ons bodybuilders veel spieren en weinig hersenen, door dat soort kerels
Haha 
Btw, staat dat ook niet in de handleiding die er naar ik vermoed bij zit?hoe wou je dan gaan meten , als die bij 5 cm begint> hoe meet ji dan

Bij die 4 zit een bolletje waar je dat uiteinde moet inklikkken. Dan spullement loslaten en aflezen, getal dat je ziet is wat je zoekt.hoe wou je dan gaan meten , als die bij 5 cm begint> hoe meet ji dan

lol dat wist ik ook wel dat je die witte bolletje in dat gat moest maar zo meten is niet fijn, ik pak gewoon die stuk van 5 cm en wikkel het om me arm of kuit heen en dan lees ik het af zo heb ik dat altijd gedaan

Tipje van de sluier voor morgen:
- Hemovol
- Maximize V2+ gratis Beta Alanine (40 caps)
- Hydroxycut van MuscleTech
- Whey Perfection Sachets
-Leon
heb daar nog meer dan genoeg van staan
.lol dat wist ik ook wel dat je die witte bolletje in dat gat moest maar zo meten is niet fijn, ik pak gewoon die stuk van 5 cm en wikkel het om me arm of kuit heen en dan lees ik het af zo heb ik dat altijd gedaan

Ilco/Leon:
Hoeveel gram zit er per capsule bij de Creatine-Orotate ?
Zit namelijk te twijfelen tussen creapure, orotate of de ultimate crea..
Tips?
)....ookal merkte ik bv. niets van die humanobol, buiten mijn portemonnee).
Dat is juist de werking ervan, zie je wel het werkt! Je hebt zojuist weer bewezen dat het werkt! Iedereen, zie je nu allemaal, het is bewezen dat het werkt, allemaal kopen nu! 

Dat is juist de werking ervan, zie je wel het werkt! Je hebt zojuist weer bewezen dat het werkt! Iedereen, zie je nu allemaal, het is bewezen dat het werkt, allemaal kopen nu!
![]()
even sireus dit echt het vieste wat ik ooit heb gedronken maar het gaat om de werking he

even sireus dit echt het vieste wat ik ooit heb gedronken maar het gaat om de werking he
trouwens ik gebruik nu al ruim een week lean gain chocolade van jullie maar moet zeggen dat het echt een top producht! super lekkere smaak!
Dank je. De Result is inderdaad echt vies maar wel goed, dat is een beetje een keuze. Door de ingredienten kan de smaak ook niet beter.
De Lean Gain is in kwaliteit en smaak de absolute Nummer 1 momenteel!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ben ik nu echt de enige die Result echt lekker vind ?![]()
Iemand?