XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
hmm snap het allemaal niet maar lijkt me tog normaal dat het gewoon van 1 cm begint? zat net me kuiten te meten ik dacht wtf 50 cm? ik kijk goed zie ik dat die op 5 cm begint , dus telkens haal ik er 5 cm eraf? tog?

hmm snap het allemaal niet maar lijkt me tog normaal dat het gewoon van 1 cm begint? zat net me kuiten te meten ik dacht wtf 50 cm? ik kijk goed zie ik dat die op 5 cm begint , dus telkens haal ik er 5 cm eraf? tog?

u SRS ?

Leg het nog uit met een fototje erbij :D

Maar hier dan NOG duidelijker :D Na de 4 begint de meter van 5 ofzo, weet dit niet zeker

24yvadl.jpg

Nu snap je hem toch wel hoop ik ;)

Laatst bewerkt:
Ilco/Leon:

Hoeveel gram zit er per capsule bij de Creatine-Orotate ?

Zit namelijk te twijfelen tussen creapure, orotate of de ultimate crea..
Tips?

u SRS ?

Leg het nog uit met een fototje erbij :D

Maar hier dan NOG duidelijker :D Na de 4 begint de meter van 5 ofzo, weet dit niet zeker

24yvadl.jpg

Nu snap je hem toch wel hoop ik ;)
Hahaha! Volgens mij verbruikt ie hem verkeert. Hij weet wellicht ook niet dat hij het uiteinde in dat bolletje moet klikken :p. Daarom denken ze altijd van ons bodybuilders veel spieren en weinig hersenen, door dat soort kerels :mad: Haha :P:D Btw, staat dat ook niet in de handleiding die er naar ik vermoed bij zit?

Je zet die body bv op je bovenarm en je trekt de meter rond je arm. Je steekt het uiteinde in de opening en drukt op de knop. En dan heb je de juiste omtrek. Zo simpel is het. :D.

hoe wou je dan gaan meten , als die bij 5 cm begint> hoe meet ji dan

Dat uiteinde van de meter, met het witte stompje aan, moet in die uitsparing op de meter zelf.
Wat was anders het nut van zo'n meter, kan je net zo goed een lintmeter gaan gebruiken.

Gewoon in elkaar steken, rond je arm of whatever doen, op het sterretje drukken tot de meter spant rond de arm, en aflezen.

You been smokin'?:wiet:

lol dat wist ik ook wel dat je die witte bolletje in dat gat moest maar zo meten is niet fijn, ik pak gewoon die stuk van 5 cm en wikkel het om me arm of kuit heen en dan lees ik het af zo heb ik dat altijd gedaan

Tipje van de sluier voor morgen:

- Hemovol
- Maximize V2+ gratis Beta Alanine (40 caps)
- Hydroxycut van MuscleTech
- Whey Perfection Sachets

:lifter:

-Leon

-> de weekaanbieding voor Maximize is dan die gratis caps of komt er ook een prijskorting?

Ik ben van plan om eens een pre workout product te kopen. Ik d8 eerst aan NoxiPro (vanwege de prijs) maar moest Maximize lichtjes afgeprijsd worden mss die. Welke van de 2 is de betere?
Voor die beta caps doe ik het niet :P heb daar nog meer dan genoeg van staan:D.

---------- Toegevoegd om 14:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:08 ----------

lol dat wist ik ook wel dat je die witte bolletje in dat gat moest maar zo meten is niet fijn, ik pak gewoon die stuk van 5 cm en wikkel het om me arm of kuit heen en dan lees ik het af zo heb ik dat altijd gedaan

:haha: :laugh: :roflol: :lol: :hahaha: :sukkeltje:

Nu hebben we alle bijhorende emoticons gehad :eyebrow:
Ik heb nog een zo een papieren lintmeter liggen, mag je hebben als je wilt, zal mss makkelijker zijn voor jou. Waarom koop je zo'n ding als je het toch niet gebruikt zoals het hoort.

Laatst bewerkt:
Hey B&F, heb jullie shop al een tijdje niet meer bezocht (buiten een paar weken terug om iets snel te bestellen) en deze forums ook niet echt, ik vroeg me af of er een 'nieuw' supplement is? Vaak is er een tijdelijke hype omtrent een bepaald supplement, laatste keer dat ik keek was dat de natabolic stack van formadrol/natadrol/die HG-spray en die amino tabs (HumaPro geloof ik). Vind het altijd wel interessant om die trends een beetje te volgen (ookal merkte ik bv. niets van die HumaPro, buiten mijn portemonnee :D ).

Laatst bewerkt:
...ookal merkte ik bv. niets van die humanobol, buiten mijn portemonnee :D ).
:eek:Dat is juist de werking ervan, zie je wel het werkt! Je hebt zojuist weer bewezen dat het werkt! Iedereen, zie je nu allemaal, het is bewezen dat het werkt, allemaal kopen nu! :D:p

:eek:Dat is juist de werking ervan, zie je wel het werkt! Je hebt zojuist weer bewezen dat het werkt! Iedereen, zie je nu allemaal, het is bewezen dat het werkt, allemaal kopen nu! :D:p

Ik had het trouwens over HumaPro en niet over Humanobol, had ze door elkaar gehaald, mijn fout.

Maar tjah, het is natuurlijk een beetje experimenteren. Als je een product ziet met een obscuur actief ingredient dat claimt 394.41% meer spiergroei te geven dan hoef je het natuurlijk niet te proberen, maar in het geval van HumaPro was dat niet het geval en het klonk allemaal heel plausibel, inclusief de reviews en de back-up research/studies. Probleem was alleen dat de benefits van een aminozurenproduct moeilijk te meten zijn (net zoals bv. visolie, multivits, ...,) en ik zelf niets bijzonders merkte.

Maar bv. die natabolic stack was weer precies het tegenovergestelde waar ik veel meer uit wist te halen dan het product beloofde (ik geloof iets van 7 kilo met slechts een kleine toename in vetpercentage, heb het ergens precies staan). Had na de 'kuur' wel een paar nachten problemen met slapen maar dat verwachtte ik al (GHenerate) en trekt op niets natuurlijk als je het vergelijkt met de gains.

Kan zeker niet zeggen dat alle hypes slecht zijn, alhoewel bijna niets het natuurlijk haalt bij creatine mono en whey, maar goed, wat wil je dan...

Lekkkerrrr:zuip:Genieten van elke slok Result!:D
even sireus dit echt het vieste wat ik ooit heb gedronken maar het gaat om de werking he:cool:

trouwens ik gebruik nu al ruim een week lean gain chocolade van jullie maar moet zeggen dat het echt een top producht! super lekkere smaak!

even sireus dit echt het vieste wat ik ooit heb gedronken maar het gaat om de werking he:cool:

trouwens ik gebruik nu al ruim een week lean gain chocolade van jullie maar moet zeggen dat het echt een top producht! super lekkere smaak!

Dank je. De Result is inderdaad echt vies maar wel goed, dat is een beetje een keuze. Door de ingredienten kan de smaak ook niet beter.

De Lean Gain is in kwaliteit en smaak de absolute Nummer 1 momenteel!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven