MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hmmm,

Zag vandaag pas dat de ALC Pure er niet meer in poeder is, alleen in caps.
Komt de poeder nog terug in het assortiment? Ik deed hem s'morgens altijd bij mijn shake, dus dan was de poeder wel makkelijk.

ALC komt volgende week weer binnen in poeder. Ik hou je op de hoogte:)

Even heel kort door de bocht, wat is dat Hemavol? een Pre WO? Post WO? Afslank? Of zoiets als TMS?

Net meteen maar weer de Maximize weekaanbieding er achteraan besteld!!
En weer binnen 5min mail terug dat het verzonden is haha prachtig.
Leveren ze ook op zaterdag?

Nice weekend!

gaan er nog kleding ofzo komen? jullie zouden ernaar kijken denk wel dat mensen golds gym tanktop ofz willen kopen :P

Net meteen maar weer de Maximize weekaanbieding er achteraan besteld!!
En weer binnen 5min mail terug dat het verzonden is haha prachtig.
Leveren ze ook op zaterdag?

Dank je:) ja, ze leveren zaterdag gewoon:)

---------- Toegevoegd om 18:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:57 ----------

gaan er nog kleding ofzo komen? jullie zouden ernaar kijken denk wel dat mensen golds gym tanktop ofz willen kopen :P

We hebben nog niet echt iets heel moois kunnen vinden in de zin van een merk mar we blijven ermee bezig.

---------- Toegevoegd om 18:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:58 ----------

Jij ook!:)

---------- Toegevoegd om 19:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:59 ----------

Even heel kort door de bocht, wat is dat Hemavol? een Pre WO? Post WO? Afslank? Of zoiets als TMS?

Het is meer een NO product met Agmatine als topingredient:)

Voor de mensen die echt een goede preworkout zoeken zou ik eens voor Mesomorph gaan , geeft mij telkens weer hetzelfde gevoel bij dezelfde dosering en maakt mij iedere keer versteld!

Zo, ff Maximize besteld... Gooi je die caps beta alanine gewoon achter je shake maximize aan?

Laatst bewerkt:
Wat ik een beetje jammer vind is telkens dit soort teksten cq reclamepraatjes:

N-Carbamylglutamate is misschien wel het beste ingredient voor spierpomp, spiergroei en vetverlies ooit ontwikkeld. 7.5 maal effectiever dan Arginine!

Dit staat bijna bij elk (NO) supplement, maar ik vind ook dat men realistisch moet blijven. B&F staat erom bekend dat ze goeie service hebben, snelle levering en kwaliteit. Maar als je dit soortgelijke teksten steeds bij de beschrijving van een supplement gaat neerzetten kom je naar mijn mening zeer ongeloofwaardig over en weet je niet wat je daadwerkelijk in huis moet halen, omdat ze allemaal wel ´goed werken´ oftewel heeel ´goed zijn´. Past welliswaar bij XXL want die houden van producten promoten die nauwlijks tot niet werken, maar niet bij B&F. No offence verder, is slechts me mening hierover.. moest het alleen even kwijt. Blijf zoals altijd gewoon bij jullie bestellen.

Laatst bewerkt:
Ik neem 's morgens heel vroeg altijd lean gain als maaltijdvervanger maar hebben jullie bij body en fitshop iets voor 's avonds, aangezien lean gain redelijk veel koolhydraten bevat lijkt het me minder geschikt om' s avonds voor het slapen gaan te nemen, hebben jullie een alternatief supplement?

@Faycan2: I agree, vind het ook soms verwarrend.

Laatst bewerkt:

N-Carbamylglutamate is misschien wel het beste ingredient voor spierpomp, spiergroei en vetverlies ooit ontwikkeld. 7.5 maal effectiever dan Arginine!

Dit staat bijna bij elk (NO) supplement, maar ik vind ook dat men realistisch moet blijven. B&F staat erom bekend dat ze goeie service hebben, snelle levering en kwaliteit. Maar als je dit soortgelijke teksten steeds bij de beschrijving van een supplement gaat neerzetten kom je naar mijn mening zeer ongeloofwaardig over en weet je niet wat je daadwerkelijk in huis moet halen, omdat ze allemaal wel ´goed werken´ oftewel heeel ´goed zijn´. Past welliswaar bij XXL want die houden van producten promoten die nauwlijks tot niet werken, maar niet bij B&F. No offence verder, is slechts me mening hierover.. moest het alleen even kwijt. Blijf zoals altijd gewoon bij jullie bestellen.

Dit hierboven, vroeg me af of jullie die teksten zelf verzonnen of direct vanuit de fabrikant word gekopieerd.

Net zoals dit

Voordelen Tested Creatine HCL:
-59x sterker dan gewone Creatine

59 keer sterker dan creatine :o

Hallo b&f.
zouden Julie misschien naar Julie opmerkingen kijken van mij bestelling.
Referentie: 202005 .
ik heb namelijk een paar klijne dingetjes erbij gevraagd omdat ik op de 46euro uitkwam en net geen 50 ...
groetjes

---------- Toegevoegd om 21:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:08 ----------

Dit hierboven, vroeg me af of jullie die teksten zelf verzonnen of direct vanuit de fabrikant word gekopieerd.

Net zoals dit

Voordelen Tested Creatine HCL:
-59x sterker dan gewone Creatine

59 keer sterker dan creatine :o
moet je hier een kijken

het lijkt bijna een wonder product maarja hoe vaak is dat al gezegd bij andere producten inderdaad.....

Die 59 sterker dan normale creatine slaat op de HCL vorm. Niet op wat erin noxi pro zit.

B&F is de beste supplementenstore van de Benelux, daarover geen twijfel.
Je moet alleen wel precies weten wat je nodig hebt, als leek op die site gaan kijken blijf je maar kopen volgens mij :roflol:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven