Ja, kan in combi.
---------- Toegevoegd om 08:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:41 ----------
Dank je
Ik snap je punt ook wel. Je wilt zo veel mogelijk verkopen en een product zo aantrekkelijk mogelijk aanprijzen. Dat is gewoon zo. Dat het soms in jouw ogen iets minder kan, alle begrip. Dat is altijd balanceren tussen... waar je als winkel dan snel de commerciele kant kiest. Eerlijk is eerlijk.

---------- Toegevoegd om 08:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:44 ----------
Een goede shake voor 's avonds;
Protein Perfection Mix.
---------- Toegevoegd om 08:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:46 ----------
Tekst van producent - het merk Tested zelf inderdaad

---------- Toegevoegd om 08:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:47 ----------
De is nog voor 22:00 uur besteld, dus nog direct verwerkt en vandaag al bij je thuis. als je het bij opmerkingen hebt gezet zal het goed komen.
Dank je, voor de bestelling!

---------- Toegevoegd om 08:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:48 ----------
Dank je!

---------- Toegevoegd om 08:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:49 ----------
Gaan we zeker doen! Dank je, voor het compliment over
Dieet Eiwit.

---------- Toegevoegd om 08:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:50 ----------
Dank je, voor de complimenten!!!

Waarderen we zeker.
De opmerkingen m.b.t. info bij producten neem ik mee in overweging. We gaan dit op de zaak overleggen. Het is een lastig punt maar ik moet eerlijk zeggen dat ik in sommige opmerkingen gevoelsmatig wel mee kan.
Jullie feedback is altijd goed voor ons. Het is nagenoeg altijd positief, nu is het een keer negatief. Daar moeten we ook goed mee om kunnen gaan. Ik weet ook dat het goed bedoeld is. Zo kunnen we anticiperen op de gedachte van klanten. Jullie mening is voor ons dan ook een leidraad.