AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat ik een beetje jammer vind is telkens dit soort teksten cq reclamepraatjes:

N-Carbamylglutamate is misschien wel het beste ingredient voor spierpomp, spiergroei en vetverlies ooit ontwikkeld. 7.5 maal effectiever dan Arginine!

Dit staat bijna bij elk (NO) supplement, maar ik vind ook dat men realistisch moet blijven. B&F staat erom bekend dat ze goeie service hebben, snelle levering en kwaliteit. Maar als je dit soortgelijke teksten steeds bij de beschrijving van een supplement gaat neerzetten kom je naar mijn mening zeer ongeloofwaardig over en weet je niet wat je daadwerkelijk in huis moet halen, omdat ze allemaal wel ´goed werken´ oftewel heeel ´goed zijn´. Past welliswaar bij XXL want die houden van producten promoten die nauwlijks tot niet werken, maar niet bij B&F. No offence verder, is slechts me mening hierover.. moest het alleen even kwijt. Blijf zoals altijd gewoon bij jullie bestellen.
Agreed

Ik zag Dieet Eiwit staan en zag dr wel goed uit, Smaak valt wel mee, gewoon makelijk weg te drinken,Dus geen klachten hier hahah.Ga zo door Bodyenfitshop!

Ze moeten toch iets zeggen om het product aan te bieden , meestal als ze een product echt zo top vinden en goede reviews hebben gehoord dan gaan ze dit meestal op het forum zeggen .. Elke shop vindt elk product top van top maar slechts op de reviews kan je beslissen en dan nog is eigen gebruik van het product vereist..
Bodyenfitshop is de beste shop die er te vinden is , service , kwaliteit , prijs , vriendelijkheid .. , leveringstijd ..
Ik woon in belgie en als ik voor 18u bestel heb ik ook nog dag erna thuis in Belgie en ik woon ver in Belgie

Laatst bewerkt:
Zo, ff Maximize besteld... Gooi je die caps beta alanine gewoon achter je shake maximize aan?

Ja, kan in combi. :)

---------- Toegevoegd om 08:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:41 ----------

Wat ik een beetje jammer vind is telkens dit soort teksten cq reclamepraatjes:

N-Carbamylglutamate is misschien wel het beste ingredient voor spierpomp, spiergroei en vetverlies ooit ontwikkeld. 7.5 maal effectiever dan Arginine!

Dit staat bijna bij elk (NO) supplement, maar ik vind ook dat men realistisch moet blijven. B&F staat erom bekend dat ze goeie service hebben, snelle levering en kwaliteit. Maar als je dit soortgelijke teksten steeds bij de beschrijving van een supplement gaat neerzetten kom je naar mijn mening zeer ongeloofwaardig over en weet je niet wat je daadwerkelijk in huis moet halen, omdat ze allemaal wel ´goed werken´ oftewel heeel ´goed zijn´. Past welliswaar bij XXL want die houden van producten promoten die nauwlijks tot niet werken, maar niet bij B&F. No offence verder, is slechts me mening hierover.. moest het alleen even kwijt. Blijf zoals altijd gewoon bij jullie bestellen.

Dank je:) Ik snap je punt ook wel. Je wilt zo veel mogelijk verkopen en een product zo aantrekkelijk mogelijk aanprijzen. Dat is gewoon zo. Dat het soms in jouw ogen iets minder kan, alle begrip. Dat is altijd balanceren tussen... waar je als winkel dan snel de commerciele kant kiest. Eerlijk is eerlijk.:cool:

---------- Toegevoegd om 08:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:44 ----------

Ik neem 's morgens heel vroeg altijd lean gain als maaltijdvervanger maar hebben jullie bij body en fitshop iets voor 's avonds, aangezien lean gain redelijk veel koolhydraten bevat lijkt het me minder geschikt om' s avonds voor het slapen gaan te nemen, hebben jullie een alternatief supplement?

@Faycan2: I agree, vind het ook soms verwarrend.

Een goede shake voor 's avonds; Protein Perfection Mix.

---------- Toegevoegd om 08:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:46 ----------

Dit hierboven, vroeg me af of jullie die teksten zelf verzonnen of direct vanuit de fabrikant word gekopieerd.

Net zoals dit

Voordelen Tested Creatine HCL:
-59x sterker dan gewone Creatine

59 keer sterker dan creatine :o

Tekst van producent - het merk Tested zelf inderdaad:rolleyes:

---------- Toegevoegd om 08:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:47 ----------

Hallo b&f.
zouden Julie misschien naar Julie opmerkingen kijken van mij bestelling.
Referentie: 202005 .
ik heb namelijk een paar klijne dingetjes erbij gevraagd omdat ik op de 46euro uitkwam en net geen 50 ...
groetjes

---------- Toegevoegd om 21:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:08 ----------

De is nog voor 22:00 uur besteld, dus nog direct verwerkt en vandaag al bij je thuis. als je het bij opmerkingen hebt gezet zal het goed komen.

Dank je, voor de bestelling!:)

---------- Toegevoegd om 08:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:48 ----------

B&F is de beste supplementenstore van de Benelux, daarover geen twijfel.
Je moet alleen wel precies weten wat je nodig hebt, als leek op die site gaan kijken blijf je maar kopen volgens mij :roflol:

Dank je!:)

---------- Toegevoegd om 08:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:49 ----------

Ik zag Dieet Eiwit staan en zag dr wel goed uit, Smaak valt wel mee, gewoon makelijk weg te drinken,Dus geen klachten hier hahah.Ga zo door Bodyenfitshop!

Gaan we zeker doen! Dank je, voor het compliment over Dieet Eiwit.:)

---------- Toegevoegd om 08:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:50 ----------

Ze moeten toch iets zeggen om het product aan te bieden , meestal als ze een product echt zo top vinden en goede reviews hebben gehoord dan gaan ze dit meestal op het forum zeggen .. Elke shop vindt elk product top van top maar slechts op de reviews kan je beslissen en dan nog is eigen gebruik van het product vereist..
Bodyenfitshop is de beste shop die er te vinden is , service , kwaliteit , prijs , vriendelijkheid .. , leveringstijd ..
Ik woon in belgie en als ik voor 18u bestel heb ik ook nog dag erna thuis in Belgie en ik woon ver in Belgie

Dank je, voor de complimenten!!!:) Waarderen we zeker.

De opmerkingen m.b.t. info bij producten neem ik mee in overweging. We gaan dit op de zaak overleggen. Het is een lastig punt maar ik moet eerlijk zeggen dat ik in sommige opmerkingen gevoelsmatig wel mee kan.

Jullie feedback is altijd goed voor ons. Het is nagenoeg altijd positief, nu is het een keer negatief. Daar moeten we ook goed mee om kunnen gaan. Ik weet ook dat het goed bedoeld is. Zo kunnen we anticiperen op de gedachte van klanten. Jullie mening is voor ons dan ook een leidraad.:)

ik denk niet dat hij vandaag bij mij thuis is want heb hem op rembours staan :)
maar het voldoet dus aan wat ik had gevraagd bij opmerkingen :D
blij om te hooren

Ja, kan in combi. :)

---------- Toegevoegd om 08:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:41 ----------

Dank je:) Ik snap je punt ook wel. Je wilt zo veel mogelijk verkopen en een product zo aantrekkelijk mogelijk aanprijzen. Dat is gewoon zo. Dat het soms in jouw ogen iets minder kan, alle begrip. Dat is altijd balanceren tussen... waar je als winkel dan snel de commerciele kant kiest. Eerlijk is eerlijk.:cool:

---------- Toegevoegd om 08:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:44 ----------

Een goede shake voor 's avonds; Protein Perfection Mix.

---------- Toegevoegd om 08:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:46 ----------

Tekst van producent - het merk Tested zelf inderdaad:rolleyes:

---------- Toegevoegd om 08:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:47 ----------

De is nog voor 22:00 uur besteld, dus nog direct verwerkt en vandaag al bij je thuis. als je het bij opmerkingen hebt gezet zal het goed komen.

Dank je, voor de bestelling!:)

---------- Toegevoegd om 08:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:48 ----------

Dank je!:)

---------- Toegevoegd om 08:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:49 ----------

Gaan we zeker doen! Dank je, voor het compliment over Dieet Eiwit.:)

---------- Toegevoegd om 08:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:50 ----------

Dank je, voor de complimenten!!!:) Waarderen we zeker.

De opmerkingen m.b.t. info bij producten neem ik mee in overweging. We gaan dit op de zaak overleggen. Het is een lastig punt maar ik moet eerlijk zeggen dat ik in sommige opmerkingen gevoelsmatig wel mee kan.

Jullie feedback is altijd goed voor ons. Het is nagenoeg altijd positief, nu is het een keer negatief. Daar moeten we ook goed mee om kunnen gaan. Ik weet ook dat het goed bedoeld is. Zo kunnen we anticiperen op de gedachte van klanten. Jullie mening is voor ons dan ook een leidraad.:)
Jullie bewijzen mij een dienst , dus ik jullie brah's !
Fijn weekend gewenst ;)

ik denk niet dat hij vandaag bij mij thuis is want heb hem op rembours staan :)
maar het voldoet dus aan wat ik had gevraagd bij opmerkingen :D
blij om te hooren

Klopt, rembours is dan na het lange weekend helaas. Dank je:)

---------- Toegevoegd om 09:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:14 ----------

Jullie bewijzen mij een dienst , dus ik jullie brah's !
Fijn weekend gewenst ;)

Fijn weekend!:)

Wat denk je zelf ?

laat maar.

Laatst bewerkt:
TNT levert op paasmaandag niet zeker? :(

En terecht :cool: ... :P

Wat zijn de plannen voor het paasweekend, beste BNF klanten?

Ik heb geprobeerd nog om een sportuurtje te pakken, maar helaas stak de vrouw daar een stokje voor. :( Verder natuurlijk heerlijk genieten van het lekkere weer! :)

-Leon

---------- Toegevoegd om 13:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:08 ----------

TNT levert op paasmaandag niet zeker? :(

Nee helaas. :)

-Leon

mijn plannen voor paas weekend zijn lekker chillen en van het zonnetje genieten :P

Straks om 5 gaan werken, daarna rustig slaapje doen, morgenochtend uurtje trainen en daarna lekker aant zwembad chillen. :D

Eergisteren heb ik hydroxycut hardcore x besteld, en kreeg gisteren mijn pakketje binnen. Helaas zat er een ander product in, namelijk de hydroxycut hardcore pro. Met mijn domme kop had ik de pot al geopend en kan deze dus niet retour. Baal hier best van, want had goede verhalen gehoord over de x versie en slechte verhalen over de pro versie. Kijk dus goed je spullen na voordat je iets open maakt.

@b en f: voor jullie misschien ook een aandachtspunt?

Grtz,

Stiggie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven