Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben mijn maatschepje van Noxipro kwijtgeraakt. Hoeveel gram is zo'n schepje? Een dosering was 5 gram dacht ik? Of 4 gram?

Komt er geen Natural (smaakloos) van Whey Isolaat? Ik zie het niet tussen de smaken staan bij 'Verwacht'.

Pakketje Hemavol + RecoverPro 100% :thumbs: ontvangen.

Thank you Body en Fitshop. :D

---------- Toegevoegd om 16:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:33 ----------

Eergisteren heb ik hydroxycut hardcore x besteld, en kreeg gisteren mijn pakketje binnen. Helaas zat er een ander product in, namelijk de hydroxycut hardcore pro. Met mijn domme kop had ik de pot al geopend en kan deze dus niet retour. Baal hier best van, want had goede verhalen gehoord over de x versie en slechte verhalen over de pro versie. Kijk dus goed je spullen na voordat je iets open maakt.

Is de Hardcore X nog wel verkrijgbaar bij Body en Fitshop, ik meende dat die een tijdje geleden al was vervangen door de Pro (vernieuwde) versie.

correct me if i am wrong

Edit: Ik kan de Hardcore X ook nergens zo snel meer vinden op de site, dus ik neem aan dat je de Pro versie besteld hebt.

Laatst bewerkt:
Heel vaag dit, eergisteren stond die nog op de site, en heb ik hem besteld. Zo staat die ook op mijn factuur als hardcore x. Nou is die van de site verdwenen.
Wat hier gebeurd mag joost weten.

Heel vaag dit, eergisteren stond die nog op de site, en heb ik hem besteld. Zo staat die ook op mijn factuur als hardcore x. Nou is die van de site verdwenen.
Misschien weet karwan wat hier gebeurd.

tumblr_kudj1dFTrj1qzvqipo1_400.png

Thanks body en fit voor de snelle levering zoals altijd.
De sample van de whey die erbij zat was wel heel erg lekker dus als mn whey op is wordt dat denk de volgende bestelling!

Ach ja, lekker boeiend voor de rest. We zullen zien wat het gaat doen. Inmiddels heb b en f hun excuses aangeboden, wat ik zeer netjes vind. Blijft in mijn ogen nog steeds een topzaak. Trouwens nog bedankt voor de samples!

Weet er iemand al min of meer de prijs van N-Carbamylglutamate? En wanneer zou die ongeveer uitkomen? Ga binnenkort nog es een klein bestellinkje doen en wil graag weten of die nog binnen de termijn van de huidige weekaanbiedingen komt.

Ach ja, lekker boeiend voor de rest. We zullen zien wat het gaat doen. Inmiddels heb b en f hun excuses aangeboden, wat ik zeer netjes vind. Blijft in mijn ogen nog steeds een topzaak. Trouwens nog bedankt voor de samples!

onkruid vergaat duidelijk niet, 5 posts en al 2 keer geschooid, je legt het er te dik op karwan

Ik dacht Karwan? WTF? Heb het hier ff opgezocht, maar wees niet bang jongens, ik ben geen Karwan, hehe.

@ B&F bedankt voor de snelle levering weer! ik heb nog een vraag. gisteren even snel wat whey en andere dingetjes besteld en weer eens mn gratis goody's vergeten te kiezen. kan er niet een systeem bedacht worden waardoor je dan vanzelf een shakebeker krijgt als je whey besteld en geen cadeau's kiest?
groeten.

Ik dacht Karwan? WTF? Heb het hier ff opgezocht, maar wees niet bang jongens, ik ben geen Karwan, hehe.

Dan moet je heel goed weten waarover het gaat stiggie.. En met de searchbutton kom je niet zo snel in dit topic terecht, dus je moet weten dat het in dit topic stond.. Tenzij je Sherlock holmes bent

Google is your friend.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven