critmonster
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 449
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben mijn maatschepje van Noxipro kwijtgeraakt. Hoeveel gram is zo'n schepje? Een dosering was 5 gram dacht ik? Of 4 gram?

Eergisteren heb ik hydroxycut hardcore x besteld, en kreeg gisteren mijn pakketje binnen. Helaas zat er een ander product in, namelijk de hydroxycut hardcore pro. Met mijn domme kop had ik de pot al geopend en kan deze dus niet retour. Baal hier best van, want had goede verhalen gehoord over de x versie en slechte verhalen over de pro versie. Kijk dus goed je spullen na voordat je iets open maakt.
Foutje met naam probsHeel vaag dit, eergisteren stond die nog op de site, en heb ik hem besteld. Zo staat die ook op mijn factuur als hardcore x. Nou is die van de site verdwenen.
Wat hier gebeurd mag joost weten.

wil je een nieuwe pot karwan?Heel vaag dit, eergisteren stond die nog op de site, en heb ik hem besteld. Zo staat die ook op mijn factuur als hardcore x. Nou is die van de site verdwenen.
Hij blijft gewoon terug komen ongelovelijk

Misschien weet karwan wat hier gebeurd.Heel vaag dit, eergisteren stond die nog op de site, en heb ik hem besteld. Zo staat die ook op mijn factuur als hardcore x. Nou is die van de site verdwenen.
Heel vaag dit, eergisteren stond die nog op de site, en heb ik hem besteld. Zo staat die ook op mijn factuur als hardcore x. Nou is die van de site verdwenen.
ok karwan ga maar weer wegAch ja, lekker boeiend voor de rest. We zullen zien wat het gaat doen. Inmiddels heb b en f hun excuses aangeboden, wat ik zeer netjes vind. Blijft in mijn ogen nog steeds een topzaak. Trouwens nog bedankt voor de samples!
Ach ja, lekker boeiend voor de rest. We zullen zien wat het gaat doen. Inmiddels heb b en f hun excuses aangeboden, wat ik zeer netjes vind. Blijft in mijn ogen nog steeds een topzaak. Trouwens nog bedankt voor de samples!
Ik dacht Karwan? WTF? Heb het hier ff opgezocht, maar wees niet bang jongens, ik ben geen Karwan, hehe.
Mijn vrienden dragen rokjes , meisjes dus .