AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Toch ook maar ff FastDiet besteld ... hou wel van extra energie en feel good :).

Bedankt voor je bestelling!

Dus als ik Fast Diet gebruik geen noxipro of maximize gebruiken?!
Als ik dan toch een keer meer pomp en focus wil dan maar de Fast Diet een dag overslaan of misschien op dezelfde dag op een ander tijdstip?(of heeft dat geen nut vetverbranding is immers optimaal bij de training!) :)

Zou ze niet samen gebruiken. Inderdaad afwisselen. :)

Zoo even wat eiwitjes en visolie erbij besteld,

ref: 210432.

Samples die jullie over hebben zijn welkom haha (:

Bedankt voor je bestelling! :thumbs:

wat is het verschil tussen pam original en olijfolie

Aantal Kcal. :) Pam Spray heeft veel minder, dan olijfolie. :)

Hee B&F
ik heb zojuist 2x de synta 6 besteld.
Referentie: 210551
ik heb een aantal dingen bij aanmerkingen er bij gevraagd.
zouden julie een mooi pakketje ervan kunnen maken .
ik hoop dat dat lukt .
vriendelijke groeten Goulash

Had je p.m al beantwoord. :)

volgens mij is het dat pam geen kcal ( of 1-2 kcals) bevat en olijfolie een stuk meer

Klopt. :)

Net besteld. Bug in het systeem dat 'Vetpercentagemeter' niet wordt getoond?

Dat is niet bekend bij mij, maar zal er maandag gelijk naar kijken. Zet anders je verzoek bij de op- en aanmerkingen.

-Leon

Heb net weer een bestelling geplaatst, is het misschien mogelijk dat jullie er een Berry Blast of Coockies & Cream sample van whey perfection bij doen?

Referentie nummer: 210635

Pakket wederom compleet ontvangen..
Tnx voor de prima service heren..

Zo eerst de isolaat cookies en cream proberen ... volgende keer maar weer gewoon chocola.. maargoed aar kunnen jullie niets aan doen.

Laatst bewerkt:
bestelling is binnen hoor alleen me noxipro potje was een beetje ranzig maar gelukkig is het afgedicht:)

Heb vandaag me pakketje ontvangen (van de buurvrouw :p)
Echter zat er een Lean Gain banaansmaak in ipv de casein miscellar superior banaan :(
Ref nr 209545, kan dit nog nagestuurd worden?

Mvg,

hoop dati k die 2 potten opkrijg voor eind juni, moet wel lukken met 3 shakes per dag :D

Die koolhydraten in syntha 6 zijn dat nou gewoon suikers of?

Die koolhydraten in syntha 6 zijn dat nou gewoon suikers of?
13% carbs: 2% suiker, 3% dietary fiber en de rest is een ?
Vraag ik me wel af waar ze aan zo een hoop syntha-6 komen want ze hebben er precies toch héél véél die maar tot eind juni goed is.

Laatst bewerkt:
Snap niet dat ze dan uberhaupt de olijfolie versie uitbrengen? Zal toch wel bepaalde voordelen hebben ofso.

Sorry, ik dacht namelijk dat je echte olijfolie bedoelde. :D

Heb net weer een bestelling geplaatst, is het misschien mogelijk dat jullie er een Berry Blast of Coockies & Cream sample van whey perfection bij doen?

Referentie nummer: 210635

Ik ben vandaag vrij, maar vertrouw erop dat de mannen er iets moois van hebben gemaakt. :)

bestelling is binnen hoor alleen me noxipro potje was een beetje ranzig maar gelukkig is het afgedicht:)

:eek: Ik zal maandag de poetsdoek uit de kast halen. :yes:

Heb vandaag me pakketje ontvangen (van de buurvrouw :p)
Echter zat er een Lean Gain banaansmaak in ipv de casein miscellar superior banaan :(
Ref nr 209545, kan dit nog nagestuurd worden?

Mvg,

Bel morgen maar even met de zaak. Dan kijken we er even naar. :)

-Leon

B&F, kunnen jullie schatten of eind mei nog de syntha-6 op voorraad is?

bedankt voor de syntha vandaag binnen gehad!
echt top dat alles gewoon gratis verzending is zelfs al is het heel goedkoop wat je bestelt! een reden voor mij om hier te bestellen!

Top me bestelling is weer binnen! Nog bedankt van de extra samples van pre work out power heb wat uitgedeeld aan vrienden... Dus jullie kunnen misschien eerdaags wat bestellingen verwachte

Deze vraag zal vast al is gesteld zijn, maar ik kon 'm niet vinden.

Uit welke samenstelling bestaat Whey Perfection? Dus hoeveel % van concentraat en hoeveel % van isolaat etc.

:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven