AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey snotneus, je doet je naam eer aan. Ga lekker pingpongen ipv hier de boel te verzieken. Pas een maandje aangemeld en al zoveel posts. Ga lekker trainen en kom dan pas terug. Jozzz is 1 van de grootste naturels, met je dik. Kun je het verschil tussen spier en vet niet zien..

Doe niet stoer kerel!!!!!!!!

Laatst bewerkt:
B&F, kunnen jullie schatten of eind mei nog de syntha-6 op voorraad is?

Zoals het nu gaat denk ik wel! :)

bedankt voor de syntha vandaag binnen gehad!
echt top dat alles gewoon gratis verzending is zelfs al is het heel goedkoop wat je bestelt! een reden voor mij om hier te bestellen!

Bedankt voor je bestelling!

Deze vraag zal vast al is gesteld zijn, maar ik kon 'm niet vinden.

Uit welke samenstelling bestaat Whey Perfection? Dus hoeveel % van concentraat en hoeveel % van isolaat etc.

90% Concentraat,5% Iso & 5% Hydro.

Fijne zondag allemaal! Is het bij jullie ook zo lekker weer? :p

-Leon

Hey B&F,

Hebben jullie een idee wanneer D-Aspartatic Acid (zuiver poeder!) binnen komt? En wat het ongeveer gaat kosten.

Alvast bedankt! :D

Haha inderdaad. Ik vind zo'n vragen echt erg.
Vraag dan gewoon om het terug te sturen .. In 90% van de gevallen zal B&F gewoon zelf voorstellen om het te houden. Maar als je het zelf vraagt ...

Haha inderdaad. Ik vind zo'n vragen echt erg.
Vraag dan gewoon om het terug te sturen .. In 90% van de gevallen zal B&F gewoon zelf voorstellen om het te houden. Maar als je het zelf vraagt ...

En ik vind jou irritant.. Iedereen wordt beschuldig dat die karwan is. Fuu man :)

Whey Perfection bestelt (210942) smaak chocolade :P
zal lekker smaken. :)

Ik vroeg me af, of jullie ook nog een keer komen met kleding/merchandise net zoals XXL. :P

Dus ook die pols straps maar dan van B&F. :D

Ik wil een bf shop trainings pak (broek, jasje, tshirt heb ik al)
Denk dat jullie dit gerust kunnen laten maken, heb er graag wat voor over!

En ik vind jou irritant.. Iedereen wordt beschuldig dat die karwan is. Fuu man :)
Vind ik ook, was in het begin mss nog grappig maar begint wat afgezaagd te worden. Wat je doet is ook niet bepaald goed voor B&F, het creëert vaak een irritante sfeer in deze thread. Liever wat meer constructieve en positieve post die een leuke sfeer creëren. (nu gaan ze mij toch niet Karwan noemen hé:p)
(en vond het ook wat dikke nekkerig van te vragen om na te sturen ipv omruilen, daarmee akkoord)

Laatst bewerkt:
Vind ik ook, was in het begin mss nog grappig maar begint wat afgezaagd te worden. Wat je doet is ook niet bepaald goed voor B&F, het creëert vaak een irritante sfeer in deze thread. Liever wat meer constructieve en positieve post die een leuke sfeer creëren. (nu gaan ze mij toch niet Karwan noemen hé:p)
(en vond het ook wat dikke nekkerig van te vragen om na te sturen ipv omruilen, daarmee akkoord)

Neefjes van Karwan? Het houdt ook nooit op met jullie geschooi, ga is terug scooters en fietsen stelen.

Ik wil een bf shop trainings pak (broek, jasje, tshirt heb ik al)
Denk dat jullie dit gerust kunnen laten maken, heb er graag wat voor over!

T shirts heb ik er ook al wat van liggen,alleen jammer dat ze enkel xl hebben..veel te groot voor velen hier volgens mij.
Zelfde met die tanktop.

Neefjes van Karwan? Het houdt ook nooit op met jullie geschooi, ga is terug scooters en fietsen stelen.
Scooters en fietsen, is al moto bij mij hoor. Sorry hoor maar vind ik een zielige reactie. Als je hier bent om iedereen Karwan te noemen en de sfeer te verzieken nodig ik je vriendelijk uit om niet meer te posten hier. Velen zijn bang om te reageren maar velen denken het zelfde als mij. Als jij je op die manier beter voelt door mensen te ambeteren vind ik dat echt zielig. Ik ga hier nu ook verder niet meer op reageren want het is te kinderachtig en het is hier ook de plaats niet voor. Dit is de thread van B&F en niet de Karwan thread, jullie helpen hem alleen door wat hij heeft gedaan de sfeer te laten verpesten en er zelf mee aan te helpen om dat te bereiken.

Laatst bewerkt:
Scooters en fietsen, is al moto bij mij hoor. Sorry hoor maar vind ik een zielige reactie. Als je hier bent om iedereen Karwan te noemen en de sfeer te verzieken nodig ik je vriendelijk uit om niet meer te posten hier. Velen zijn bang om te reageren maar velen denken het zelfde als mij. Als jij je op die manier beter voelt door mensen te ambeteren vind ik dat echt zielig. Ik ga hier nu ook verder niet meer op reageren want het is te kinderachtig en het is hier ook de plaats niet voor. Dit is de thread van B&F en niet de Karwan thread, jullie helpen hem alleen door wat hij heeft gedaan de sfeer te laten verpesten en er zelf mee aan te helpen om dat te bereiken.

karwan

Ga weg Karwan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven