AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Scooters en fietsen, is al moto bij mij hoor. Sorry hoor maar vind ik een zielige reactie. Als je hier bent om iedereen Karwan te noemen en de sfeer te verzieken nodig ik je vriendelijk uit om niet meer te posten hier. Velen zijn bang om te reageren maar velen denken het zelfde als mij. Als jij je op die manier beter voelt door mensen te ambeteren vind ik dat echt zielig. Ik ga hier nu ook verder niet meer op reageren want het is te kinderachtig en het is hier ook de plaats niet voor. Dit is de thread van B&F en niet de Karwan thread, jullie helpen hem alleen door wat hij heeft gedaan de sfeer te laten verpesten en er zelf mee aan te helpen om dat te bereiken.

karwan

Haha best grappig, zijn altijd de zelfde :p. Ik zou wellicht ook zo zijn moest ik stero's nemen :rolleyes: weer een reden om dat niet doen :D

KAP EENS MET DIT TOPIC VERNEUKEN!

thanks.

spam-fagggggs

Standaardvraag om de sfeer ff goed te krijgen...

T shirts heb ik er ook al wat van liggen,alleen jammer dat ze enkel xl hebben..veel te groot voor velen hier volgens mij.
Zelfde met die tanktop.

Tja, ik ben lang dus kan ze goed hebben, volgende keer miss zelfs 1tje groter, hijs net iets te kort.
Maar ik hou zoiezo van te grote shirt bij het trainen.

Ik vroeg me af, of jullie ook nog een keer komen met kleding/merchandise net zoals XXL. :P

Dus ook die pols straps maar dan van B&F. :D

IK zal het eens overleggen, maar denk voorlopig niet. :)

+2. :D.

Terug on topic met een vraagje aan B&F. :D. Hebben jullie enig idee wanneer de nieuwe smaken van de whey perfection ongeveer leverbaar zijn? :D.

Kom ik morgen op terug, Heljen. Even dubbelchecken op de zaak. :) Edit: We hopen over 2 weken. :)

-Leon

Laatst bewerkt:
Kunnen jullie mij nog laten weten wat de ingrediënten zijn van de perfection lijn, maar dan de naturel smaak.
Ik wil graag vandaag of morgen bestellen namelijk :p

Haha wtf, ben je nou serieus? Volgens mij heb jij als oude lul van 45 zelfs al een keertje een gratis pot of iets dergelijks gehad staat me bij en dan gaan lopen zeiken omdat ze een reactie over het hoofd zien..

Voor iemand die pas in april 2011 een account op DBB heeft aangemaakt ben je goed op de hoogte, kloontje misschien? En altijd weer de leeftijd erbij halen, zielig hoor.

Kunnen jullie mij nog laten weten wat de ingrediënten zijn van de perfection lijn, maar dan de naturel smaak.
Ik wil graag vandaag of morgen bestellen namelijk :p
De Whey Perfection Naturel wijkt lichtjes af van de andere smaken:
Samenstelling per 100 gram (ik neem aan dat je dit bedoelde met ingrediënten, of niet?):
Eiwit: 81,4 g
Koolhydraten: 6,5 g
Vet: 5g
Isolaat perfection:
Eiwitten 93 gram
Koolhydraten 2.1 gram
Vet max. 0.5 gram

Heb hem zelf ook (Whey-versie), is zeker een aanrader. Zelfs als je hem in water mengt smaak je nauwelijks iets anders dan water! Heel erg handig om bij vanalles toe te voegen zonder de smaak ervan te veranderen. Dit is ook zeer leuk omdat je zo steeds een andere smaak kunt klaarmaken als je bv eens met fruitsap mengt, eens met chocomelk etc. Kan je ook toevoegen aan sausen, en alles wat vloeibaar is. Topproduct!:D

Laatst bewerkt:
Samenstelling per 100 gram (ik neem aan dat je dit bedoelde met ingrediënten, of niet?):
Isolaat perfection:
Eiwitten 93 gram
Koolhydraten 2.1 gram
Vet max. 0.5 gram

Heb hem zelf ook (Whey-versie), is zeker een aanrader. Zelfs als je hem in water mengt smaak je nauwelijks iets anders dan water! Heel erg handig om bij vanalles toe te voegen zonder de smaak ervan te veranderen. Dit is ook zeer leuk omdat je zo steeds een andere smaak kunt klaarmaken als je bv eens met fruitsap mengt, eens met chocomelk etc. Kan je ook toevoegen aan sausen, en alles wat vloeibaar is. Topproduct!:D

+1 hier heb ik hem ook. Maakt de chocomelk zelfs nog lekkerder. :D. Hmm aan sausen toevoegen nog niet gedaan maar is zeker geen slecht idee. :D.

Isolaat perfection:
Eiwitten 93 gram
Koolhydraten 2.1 gram
Vet max. 0.5 gram

Whey Perfection Saus? Dat is nieuw! :D

De natural producten van Whey Perfection en Whey Isolaat zijn inderdaad erg populair bij de klanten. :)

-Leon

Whey Perfection of Isolaat Perfection?

-Leon

Ik denk de isolaat. Maar mij gaat het alleen om de kunstmatige toevoegingen. Is de naturel hier volledig vrij van? Zoals Acesulfame-K, want die zit wel in de whey met smaak. Ik zou graag een whey willen zonder extra zoetstoffen. Zou je dit voor mij na kunnen kijken?

Bedankt! :)

Edit: mij interesseert dus het bovenste blokje op de verpakking. De samenstelling per 100gram niet. Die zit bij body en fit producten sowieso goed ;)

Ik denk de isolaat. Maar mij gaat het alleen om de kunstmatige toevoegingen. Is de naturel hier volledig vrij van? Zoals Acesulfame-K, want die zit wel in de whey met smaak. Ik zou graag een whey willen zonder extra zoetstoffen. Zou je dit voor mij na kunnen kijken?

Bedankt! :)

Edit: mij interesseert dus het bovenste blokje op de verpakking. De samenstelling per 100gram niet. Die zit bij body en fit producten sowieso goed ;)
Er staat op geen aspartaam en cyclamaat, dus die al zeker niet. Maar waarom vraag je naar Acesulfame-K? Dat wordt toch niet opgenomen door het lichaam? Dus waarom die niet? (vraag ik uit nieuwsgierigheid)
Edit: Bij studies is aangetoond dat Acesulfame-K zelf in grote hoeveelheid geen negatief effect heeft. Deze studies waren wel op dieren maar bij 1 werd een hoeveelheid gebruik die equivalent is van bijna 500 liter drank per dag met Acesulfame-K in. Moest er iets mis zijn met die stof zou dat bij die studie dan toch wel zeker zijn uitgekomen. Dus zolang je niet boven de 500 liter per dag dranken drinkt met Acesulfame-K in ben je veilig denk ik.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven