Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb nog een vraagje:

Ik gebruik de volgende sups

half uur voor de training: Maximized V2 of jack 3D / Magic EAA
halverwege de training: Whey perfection
na de training: total muscle solution / Magic EAA
half uur na post workout sups een maaltijd met veel complexe koolhydraten en eiwitten

Nu vraag ik me af of de Total muscle solution minder goed opgenomen wordt als ik tijdens de training een eiwitshake neem of kan ik dit gewoon doen?

Ik heb nog een vraagje:

Ik gebruik de volgende sups

half uur voor de training: Maximized V2 of jack 3D / Magic EAA
halverwege de training: Whey perfection
na de training: total muscle solution / Magic EAA
half uur na post workout sups een maaltijd met veel complexe koolhydraten en eiwitten

Nu vraag ik me af of de Total muscle solution minder goed opgenomen wordt als ik tijdens de training een eiwitshake neem of kan ik dit gewoon doen?
Lijkt me geen probleem maar ik zou toch aanraden van tijdens de training EAA te gebruiken en na de training nog eens EAA en whey shake. Als je niet nog extra EAA's wilt nemen kan je de 10 gram verdelen in 5g tijdens en 5g na de training.
Ligt die whey nooit zwaar op je maag tijdens het trainen? Als je whey neemt tijdens de training gaat een groot deel van je energie niet naar je spieren maar naar de spijsvertering dus waarom whey tijdens de training?
Whey tijdens training -> energie naar spijsvertering -> minder energie in spieren -> slechtere training -> minder herstel nodig. Je neemt die whey wellicht om je lichaam sneller in anabole staat te krijgen na de training maar wat is daar het nut van als je die positieve werking teniet doet met een slechtere training? Met EAA's heb je het positieve zonder het negatieve.
Edit: En carbs zijn idd ook niet slechts na de training zoals killy wat verder zegt...

Laatst bewerkt:
Met jouw supplementen heb je volgens mij alles om perfecte spierbouw te creëeren, om het maximale uit de supplementen te halen moet je het eigenlijk zo doen:
:
Voor: Jack/Maximized (je krijgt energie, pomp, creatines ed)
Tijdens: Magic EAA (BCAA's en EAA's voor direct herstel).
Na: Total Muscle Solution (bevat BCAA/EAA, creatines en waxy maize)

Half uur na de postworkout kun je evt Whey nemen. Dit is niet nodig als je een goede maaltijd neemt zoals je zelf zegt.

Lijkt me geen probleem maar ik zou toch aanraden van tijdens de training EAA te gebruiken en na de training nog eens EAA en whey shake. Als je niet nog extra EAA's wilt nemen kan je de 10 gram verdelen in 5g tijdens en 5g na de training.
Ligt die whey nooit zwaar op je maag tijdens het trainen? Als je whey neemt tijdens de training gaat een groot deel van je energie niet naar je spieren maar naar de spijsvertering dus waarom whey tijdens de training?
Whey tijdens training -> energie naar spijsvertering -> minder energie in spieren -> slechtere training -> minder herstel nodig. Je neemt die whey wellicht om je lichaam sneller in anabole staat te krijgen na de training maar wat is daar het nut van als je die positieve werking teniet doet met een slechtere training? Met EAA's heb je het positieve zonder het negatieve. Of heb ik iets gemist?

Je weet wel dat je lichaam direct na het trainen niet echt eiwitten nodig heeft maar carbs.
Eiwitten vertragen deze opnamen alleen maar, dus na 45 ongeveer shake met smulmaaltijd :)

Je weet wel dat je lichaam direct na het trainen niet echt eiwitten nodig heeft maar carbs.
Eiwitten vertragen deze opnamen alleen maar, dus na 45 ongeveer shake met smulmaaltijd :)
Ik neem mn shake altijd wat later, direct na de training neem ik magic EAA met Perfect Carbs & WMS (15 minuten na training als ik thuis kom). En dan 15-30 minuten later whey shake & maaltijd nog wat later maar niet op vast tijdstip.
Mn advies was toch niet slecht? Alleen zonder tijdsintervallen:p, ik kan niet steeds alles tot in de details uitleggen hé ;). Ik heb in mn uitleg de supps opgenomen die hij heeft & die hij naar mijn mening beter zou kunnen gebruiken. Hij heeft geen carbs (buiten de WMS die in TMS zit). Ik had dat ook maar even snel getypt voor film op tv begon:p.

Laatst bewerkt:
Damn dan schud ik toch liever zelf een minuutje :p

Fast Diet en Lean Gain .. Gaat dit samen? :p Wil bulken naar de 80kg.
Maar gelijk vet percentage verlagen. Combineren of toch maar even wachten met 1 van de 2?

Kan heel goed samen. Lean Gain is zelfs een uitstekende maaltijdvervanger. Alleen maar pure complexe koolhydraten en hoogwaardige eiwitten. Perfect!:)

Hey vraagje, maakt het uit of ik vandaag bestel of morgen? Aangezien TNT toch niet werkt in het weekend? Ik heb het dan toch pas dinsdag niet?

Ok mooi, morgen komt beter uit namelijk :)

Ik neem mn shake altijd wat later, direct na de training neem ik magic EAA met Perfect Carbs & WMS (15 minuten na training als ik thuis kom). En dan 15-30 minuten later whey shake & maaltijd nog wat later maar niet op vast tijdstip.
Mn advies was toch niet slecht? Alleen zonder tijdsintervallen:p, ik kan niet steeds alles tot in de details uitleggen hé ;). Ik heb in mn uitleg de supps opgenomen die hij heeft & die hij naar mijn mening beter zou kunnen gebruiken. Hij heeft geen carbs (buiten de WMS die in TMS zit). Ik had dat ook maar even snel getypt voor film op tv begon:p.

zo doe ik het ook

Ik wil Magic EAA gaan gebruiken tijdens de training, maar kan ik dan gewoon 20gram in een shake beker doen met +- 700ml water? En dit dus tijdens de training opdrinken, aangezien ik na de training whey neem.

Ik wil Magic EAA gaan gebruiken tijdens de training, maar kan ik dan gewoon 20gram in een shake beker doen met +- 700ml water? En dit dus tijdens de training opdrinken, aangezien ik na de training whey neem.
Ja, kan prima. Je neemt meer EAA's in en kun je gewoon meteen opnemen. Het maakt immers ook niet uit als je 400ml water met 30gr poeder eiwitten doet of 250ml water met 30gram eiwitten. Beide keren zelfde effect, alleen je moet meer drinken. Handig dus tijdens het trainen als je er veel meer water bij doet, doe ik zelf ook!

is 20 gram niet een beetje teveel? das 3 +- maatscheppen, want een maatschep is niet 10 maar eerder 7gram. 1schep voor, 1schep na

is 20 gram niet een beetje teveel? das 3 +- maatscheppen, want een maatschep is niet 10 maar eerder 7gram. 1schep voor, 1schep na
Ben akkoord, 20 is teveel. Als je niet voor en na maar alleen tijdens de training neemt kan je eventueel wel 14 gram nemen.
Ik zou ook aanraden van na elke set 1 of 2 slokken te nemen. Als je veel ineens drinkt ga je het voelen klotsen in je maag en kan dat je training negatief beinvloeden.

Ben akkoord, 20 is teveel. Als je niet voor en na maar alleen tijdens de training neemt kan je eventueel wel 14 gram nemen.
Ik zou ook aanraden van na elke set 1 of 2 slokken te nemen. Als je veel ineens drinkt ga je het voelen klotsen in je maag en kan dat je training negatief beinvloeden.

beetje OffT maar kben nooit echt voorstander geweest van during workout shakes, hoogstens wat carbs om niet flauw te vallen bij het squatten ofzo :) voor de rest zie ik er het nut niet van in als je pre en post workout al shakes zou nemen.

beetje OffT maar kben nooit echt voorstander geweest van during workout shakes, hoogstens wat carbs om niet flauw te vallen bij het squatten ofzo :) voor de rest zie ik er het nut niet van in als je pre en post workout al shakes zou nemen.
Ze helpen afbraak tegen te gaan & vlugger herstel na de training. Zelf doe ik het meestal ook niet maar dan om de reden dat je het dan wat in je maag voelt en dat een negatief effect heeft op de training. Mensen die daar geen last van hebben kunnen dat eventueel wel doen :). Ik ken de wetenschap erachter niet maar ik denk dat het niet zo'n groot verschil geeft.

B&F, is het mogelijk dat ik een sample van WPerfection Cream&Cookies en Berry Blast kan ontvangen?
Zou ze graag willen proberen:)

Ze helpen afbraak tegen te gaan & vlugger herstel na de training. Zelf doe ik het meestal ook niet maar dan om de reden dat je het dan wat in je maag voelt en dat een negatief effect heeft op de training. Mensen die daar geen last van hebben kunnen dat eventueel wel doen :). Ik ken de wetenschap erachter niet maar ik denk dat het niet zo'n groot verschil geeft.

uiteindelijk komt het hierop neer: heb je het geld om de potten EAA, WMS en Isolaat en whatnot erdoor te gooien; GEWOON DOEN DAN :D

jemig hey zelfs op zondag is B&F hier nog actief,
in feite werken jullie stiekem 7 dagen p/w ;)

Maar als je nou 30 minuten voor de training een pre-workout neemt, dan is het toch niet zo handig om nét voor het trainen nog is 200ml water met MagicEAA in te nemen, ivm volle maag.

Zou je dan ook gewoon na de training 10gram kunnen nemen en 15min later je whey shake? Dus ivm de pre-workout dus geen MagicEAA nemen, voor de training.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven