MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hmmm terechte opmerking.
Ik denk dat ik het doe omdat veel mensen het ook doen maar je hebt er zeker een punt mee.
Zal het wel even verwijderen en in een pm zetten ;)

Waarvoor zijn jou posts (bijna) altijd zo nutteloos? Snap niet de meerwaarde ervan.

Nee jouw post is zinvool. Gezien je kuur topic heb jij ook veel nutteloze post gedaan. Oeps of mag ik dat niet zeggen, ach post was toch al nutteloos voor jou

Hij geeft toch zelf aan dat ik gelijk heb, ik bedoel het totaal niet negatief. Maar het staat gewoon niet slim.

Als iemand iets negatiefs zegt onthouden ze dat 10x sneller dan iets positief. Het is een top winkel, maar waarvoor dan 'negatief' commentaar door een foutje? Fouten maken is menselijk via de pm hoeft niemand dit te zien en zal hun image dat ook niet schaden.

Buiten het feit dat het leuk staat en sommige mensen (Karwan) hopen op een vergoeding die boven de aanschafprijs gaat oftewel onrealistisch.

Laatst bewerkt:
Het probleem met kleding is altijd dat men altijd met maten zit. Maar zodra we in het nieuwe pand zitten zal ik mij er eens in gaan verdiepen. We luisteren graag naar onze klanten, dus staan open voor innovaties. :)

-Leon

begin maar eens met T-shirts in verschillende maten!
Ik WIL de B&F t shirt in maat L :D

dat wordt een drukke tijd verwacht ik met deze weekaanbiedingen

Nee jouw post is zinvool. Gezien je kuur topic heb jij ook veel nutteloze post gedaan. Oeps of mag ik dat niet zeggen, ach post was toch al nutteloos voor jou

Hij geeft toch zelf aan dat ik gelijk heb, ik bedoel het totaal niet negatief. Maar het staat gewoon niet slim.

Als iemand iets negatiefs zegt onthouden ze dat 10x sneller dan iets positief. Het is een top winkel, maar waarvoor dan 'negatief' commentaar door een foutje? Fouten maken is menselijk via de pm hoeft niemand dit te zien en zal hun image dat ook niet schaden.

Buiten het feit dat het leuk staat en sommige mensen (Karwan) hopen op een vergoeding die boven de aanschafprijs gaat oftewel onrealistisch.

Nee maar daarom post ik het ook he,
Maar ik kom echt vaak jou posts tegen, en tja heel nutteloos.

Dit is juist beter dat mensen hier hun commentaar posten, b&f vindt dat toch niet erg omdat iedereen nu al weet dat b&f gewoon nummer 1 in serviceverlening is.

Maar goed ga maar weer ontopic, heb je nog wat besteld van de weekaanbiedingen?

Bij mijn laatste bestelling heb ik wat extra samples gekregen, van de stack drive/rpm.
Vandaag heb ik ze even getest en ik ben redelijk tevreden.
Vanochtend mijn eerste dosis drive genomen, maar de rest van de ochtend had ik nergens fut voor. Na het middageten de tweede dosis drive en een dosis rpm genomen.
In de middag ben ik gaan trainen en dit ging zeer goed! Ik heb 2 uur lang in de sportschool staan te knallen, veel extra oefeningen gedaan en wat PR's verbroken. Het is dat ik naar huis moest, want ik had het gevoel dat ik nog wel 2 uur door kon gaan.

Al met al dus prima spul, jammer van de ochtend maar de middag heeft het helemaal goed gemaakt. Een aanrader dus.

zo terug van weggeweest , hele fijne weekaanbieding , Grow! word dat iets ?

tevergeefs gezocht naar een goedkopere whey op het internet, maar whey perfection blijkt toch de goedkoopste, gelukkig zit ik bijna door die 4.5kg ranzige choco heen, nodig tijd voor een ander smaakje

Omdat je dan meer kans maakt op een gullere compensatie vanwege exposure.
Haha, bij B&F lossen ze het sowieso heel goed op. Bij mij waren ze ook eens iets vergeten bijsteken en heb PM gestuurd en de volgende dag had ik het product in het mooiste pakketje dat ik tot dan toe al van hen had gehad.

Ik zou eerder denken dat als men daarna leest hoe goed het opgelost wordt dat het eerder positieve reclame is. Er zijn zelfs mensen, zoals Karwan, die héél graag zouden hebben dat er iets mis gaat met hen pakket omwille van de super service en compensatie van B&F.
Denk eerder dat die berichten die er nu over worden geplaatst slechte reclame zijn.

Denk dat sommigen atm een probleem aan het maken zijn van wat juist als iets positiefs wordt beschouwd door velen. Als ik goed lees is het probleem dat de service van B&F super is???

Laatst bewerkt:
tevergeefs gezocht naar een goedkopere whey op het internet, maar whey perfection blijkt toch de goedkoopste, gelukkig zit ik bijna door die 4.5kg ranzige choco heen, nodig tijd voor een ander smaakje

Choco is nie ranzig joh! Is lekker :p Smaakt gewoon naar chocomel als je het shaked met melk.

Goeie week aanbieding weer van de whey perfection. Ben bijna door die andere heen.

Ik heb als extra de protein perfection sample gekozen, is het mogelijk om cookies en cream smaak erin te doen.
Deze smaak zou ik nog even willen proberen, het is goed mogelijk dat die smaak dan de volgende pot gaat worden.

Ref. 216967

Alvast bedankt, en ik zie uit naar de bestelling:)

Goeie week aanbieding weer van de whey perfection. Ben bijna door die andere heen.

Ik heb als extra de protein perfection sample gekozen, is het mogelijk om cookies en cream smaak erin te doen.
Deze smaak zou ik nog even willen proberen, het is goed mogelijk dat die smaak dan de volgende pot gaat worden.

Ref. 216967

Alvast bedankt, en ik zie uit naar de bestelling:)
Zet je best bij opmerkingen. Nu is het heel goed mogelijk dat de bestelling al verzonden gaat zijn.
Ze kunnen ook niet steeds bij iedereen de smaak steken die men wenst. Dit zou te veel tijd in beslag nemen. Atm hebben ze het al druk door de weekaanbiedingen. Begrijp je vast wel.

Laatst bewerkt:
Daarvoor was ik al telaat om het bij opmerkingen te zetten, maar volgens mij heb ik al bericht gehad dat die verzonden is. Dan heb ik pech en blijft het een verrassing wat ik krijg. :)

Ik zou eerder denken dat als men daarna leest hoe goed het opgelost wordt dat het eerder positieve reclame is. Er zijn zelfs mensen, zoals Karwan, die héél graag zouden hebben dat er iets mis gaat met hen pakket omwille van de super service en compensatie van B&F.
Denk eerder dat die berichten die er nu over worden geplaatst slechte reclame zijn.

Het is idd zoals gewoonlijk weer goed opgelost. Zoals altijd heb ik alleen maar lof voor de mensen van bodyenfitshop.nl :D

Mailtje gestuurd met probleem.
Sturen gelijk de missende producten na en vragen niet eens om de foute producten terug (wat ik gerust had willen doen).
Zoals hiervoor alleen maar lof!

Laatst bewerkt:
Ik heb jouw bestelling geanuleerd en vervolgens gezegd dat je weer opnieuw kon bestellen. Er is dus iets mis gegaan met het p.m/e-mail verkeer? Laat maar even weten, dan maak ik het gelijk in orde. :)

-Leon
Ik had besteld in de aanbiedingweek, dus aan verminderde prijs. Maar dit is al allemaal via pm uitgelegd ....:)

dat wordt een drukke tijd verwacht ik met deze weekaanbiedingen

Dat mag je wel zeggen:D We hebben gisteren behoorlijk moeten doorlopen met z'n allen:) Leuk om te merken dat de klanten de aanbiedingen en producten zo waarderen!!

Verder is de sfeer bij ons altijd goed en is iedereen bereid een stapje extra te zetten, dat maakt het een stuk makkelijker!:)

De Weekaanbiedingen - profiteer ervan!:)

---------- Toegevoegd om 08:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:42 ----------

Bij mijn laatste bestelling heb ik wat extra samples gekregen, van de stack drive/rpm.
Vandaag heb ik ze even getest en ik ben redelijk tevreden.
Vanochtend mijn eerste dosis drive genomen, maar de rest van de ochtend had ik nergens fut voor. Na het middageten de tweede dosis drive en een dosis rpm genomen.
In de middag ben ik gaan trainen en dit ging zeer goed! Ik heb 2 uur lang in de sportschool staan te knallen, veel extra oefeningen gedaan en wat PR's verbroken. Het is dat ik naar huis moest, want ik had het gevoel dat ik nog wel 2 uur door kon gaan.

Al met al dus prima spul, jammer van de ochtend maar de middag heeft het helemaal goed gemaakt. Een aanrader dus.

Ok, dank je.:) DE RPM geeft inderdaad extra energie van de Drive zou je eigenlijk in energie niets moeten kunnen merken.

---------- Toegevoegd om 08:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:43 ----------

zo terug van weggeweest , hele fijne weekaanbieding , Grow! word dat iets ?

Jazeker, kijk maar eens naar de ingredienten.:) Grow! past helemaal in de lijn dat we met elk product het beste willen bieden!:) Voor deze samenstelling/ingredienten betaal je bij de dure US merken zo 50 euro.:cool:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 08:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:46 ----------

Haha, bij B&F lossen ze het sowieso heel goed op. Bij mij waren ze ook eens iets vergeten bijsteken en heb PM gestuurd en de volgende dag had ik het product in het mooiste pakketje dat ik tot dan toe al van hen had gehad.

Denk dat sommigen atm een probleem aan het maken zijn van wat juist als iets positiefs wordt beschouwd door velen. Als ik goed lees is het probleem dat de service van B&F super is???

Als we een fout maken dan lossen we die direct op. Dat is het minste wat we kunnen doen:) Daarover hoef je je bij ons nooit zorgen te maken. Deze service vind ik persoonlijk ook eigenlijk niet meer als normaal:) Dank je, voor het compliment!

---------- Toegevoegd om 08:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:48 ----------

Het is idd zoals gewoonlijk weer goed opgelost. Zoals altijd heb ik alleen maar lof voor de mensen van bodyenfitshop.nl :D

Mailtje gestuurd met probleem.
Sturen gelijk de missende producten na en vragen niet eens om de foute producten terug (wat ik gerust had willen doen).
Zoals hiervoor alleen maar lof!

Dank je! Zou maken we van onze fout toch nog een voordeel:D Maar serieus het was voor jouw ook ongemak dus zo hebben we dat weer mooi kunnen compenseren. Dank je, voor de complimenten en het vertrouwen in ons:)

---------- Toegevoegd om 08:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:50 ----------

Daarvoor was ik al telaat om het bij opmerkingen te zetten, maar volgens mij heb ik al bericht gehad dat die verzonden is. Dan heb ik pech en blijft het een verrassing wat ik krijg. :)

Dank je, voor de order!:) Het inpakken gaat zeeeeer:D snel tegenwoordig inderdaad.

---------- Toegevoegd om 08:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:51 ----------

Zet je best bij opmerkingen. Nu is het heel goed mogelijk dat de bestelling al verzonden gaat zijn.
Ze kunnen ook niet steeds bij iedereen de smaak steken die men wenst. Dit zou te veel tijd in beslag nemen. Atm hebben ze het al druk door de weekaanbiedingen. Begrijp je vast wel.

De weekaanbiedingen houden ons weer lekker bezig deze week:D
Het is enorm druk maar we merken dat alle jongens iets voor elkaar over hebben en de hele dag keihard werken. :) We mogen ons echt gelukkig prijzen met zo'n team!:)

Heeff ultra fine oats van jullie dezelfde samenstelling qua macronutrienten als havermout?

Heeff ultra fine oats van jullie dezelfde samenstelling qua macronutrienten als havermout?
Oats = haver ;)
http://www.voedingswaardetabel.nl/voedingswaarde/voedingsmiddel/?id=690
Ultra Fine Oats; Samenstelling per 100 gram:
Energie 395 kcal
Eiwit 13,8 gram
Koolhydraten 67,9 gram
Vet 7,15 gram
Voedingsvezels 5,1 gram
Iets beter zelfs op vlak van eiwitten en complexe koolhydraten :p. Het verschil kan liggen aan de haversoort, verwerking en % vocht.

Laatst bewerkt:
Oats = haver ;)
http://www.voedingswaardetabel.nl/voedingswaarde/voedingsmiddel/?id=690
Ultra Fine Oats; Samenstelling per 100 gram:
Energie 395 kcal
Eiwit 13,8 gram
Koolhydraten 67,9 gram
Vet 7,15 gram
Voedingsvezels 5,1 gram
Iets beter zelfs op vlak van eiwitten en complexe koolhydraten :p

I know, maar was rustig aan het scheppen in mijn shake en dacht ik zal eens wegen hoeveel er eigenlijk in 1 schep gaat (heb maatschep gebruikt van een whey ofzo die op was). Zat dus gewoon 200g oats elke keer in m'n shakes te scheppen, is niet de bedoeling hehe :rolleyes: :rolleyes: :o maar het werd ook niet dik en ik ben gewend om havermout toe te voegen tot het moeilijk te drinken wordt (heb normaal die uit de supermarkt, quackers ofzo) maar goed dat heb je hier dus niet bij... dacht misschien dat 40g ultra fine oats gelijk stond aan 15-20g ofzo.

EDIT: **** geen wonder waar die 2 kilo vandaan kwam, en ik maar denken dat het vocht is :roflol: rustig 600g havermout per dag

Hoe kom je btw aan die waarden van ultra fine oats? Zie het niet staan hier: http://www.bodyenfitshop.nl/koolhydraten/body-fit-sportsnutrition/ultra-fine-oats

Laatst bewerkt:
I know, maar was rustig aan het scheppen in mijn shake en dacht ik zal eens wegen hoeveel er eigenlijk in 1 schep gaat (heb maatschep gebruikt van een whey ofzo die op was). Zat dus gewoon 200g oats elke keer in m'n shakes te scheppen, is niet de bedoeling hehe :rolleyes: :rolleyes: :o maar het werd ook niet dik en ik ben gewend om havermout toe te voegen tot het moeilijk te drinken wordt (heb normaal die uit de supermarkt, quackers ofzo) maar goed dat heb je hier dus niet bij... dacht misschien dat 40g ultra fine oats gelijk stond aan 15-20g ofzo.

EDIT: **** geen wonder waar die 2 kilo vandaan kwam, en ik maar denken dat het vocht is :roflol: rustig 600g havermout per dag

Hoe kom je btw aan die waarden van ultra fine oats? Zie het niet staan hier: http://www.bodyenfitshop.nl/koolhydraten/body-fit-sportsnutrition/ultra-fine-oats
http://www.bodyenfitshop.nl/koolhydraten/body-fit-sportsnutrition/ultra-fine-oats_ingredienten
Vier tabjes rechts ;)
200 gram ipv 20? Rofl :p

Laatst bewerkt:
I know, maar was rustig aan het scheppen in mijn shake en dacht ik zal eens wegen hoeveel er eigenlijk in 1 schep gaat (heb maatschep gebruikt van een whey ofzo die op was). Zat dus gewoon 200g oats elke keer in m'n shakes te scheppen, is niet de bedoeling hehe :rolleyes: :rolleyes: :o

200g per schep? Wat voor schep heb jij? Ik neem ook elke ochtend oats, maar in mijn whey schepje gaat maar iets van 30-40 gram..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven