dat wordt een drukke tijd verwacht ik met deze weekaanbiedingen
Dat mag je wel zeggen

We hebben gisteren behoorlijk moeten doorlopen met z'n allen

Leuk om te merken dat de klanten de aanbiedingen en producten zo waarderen!!
Verder is de sfeer bij ons altijd goed en is iedereen bereid een stapje extra te zetten, dat maakt het een stuk makkelijker!
De Weekaanbiedingen - profiteer ervan!
---------- Toegevoegd om 08:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:42 ----------
Bij mijn laatste bestelling heb ik wat extra samples gekregen, van de stack drive/rpm.
Vandaag heb ik ze even getest en ik ben redelijk tevreden.
Vanochtend mijn eerste dosis drive genomen, maar de rest van de ochtend had ik nergens fut voor. Na het middageten de tweede dosis drive en een dosis rpm genomen.
In de middag ben ik gaan trainen en dit ging zeer goed! Ik heb 2 uur lang in de sportschool staan te knallen, veel extra oefeningen gedaan en wat PR's verbroken. Het is dat ik naar huis moest, want ik had het gevoel dat ik nog wel 2 uur door kon gaan.
Al met al dus prima spul, jammer van de ochtend maar de middag heeft het helemaal goed gemaakt. Een aanrader dus.
Ok, dank je.

DE RPM geeft inderdaad extra energie van de Drive zou je eigenlijk in energie niets moeten kunnen merken.
---------- Toegevoegd om 08:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:43 ----------
zo terug van weggeweest , hele fijne weekaanbieding , Grow! word dat iets ?
Jazeker, kijk maar eens naar de ingredienten.
Grow! past helemaal in de lijn dat we met elk product het beste willen bieden!

Voor deze samenstelling/ingredienten betaal je bij de dure US merken zo 50 euro.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
---------- Toegevoegd om 08:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:46 ----------
Haha, bij B&F lossen ze het sowieso heel goed op. Bij mij waren ze ook eens iets vergeten bijsteken en heb PM gestuurd en de volgende dag had ik het product in het mooiste pakketje dat ik tot dan toe al van hen had gehad.
Ik zou eerder denken dat als men daarna leest hoe goed het opgelost wordt dat het eerder positieve reclame is. Er zijn zelfs mensen, zoals Karwan, die héél graag zouden hebben dat er iets mis gaat met hen pakket omwille van de super service en compensatie van B&F.
Denk eerder dat die berichten die er nu over worden geplaatst slechte reclame zijn.
Denk dat sommigen atm een probleem aan het maken zijn van wat juist als iets positiefs wordt beschouwd door velen. Als ik goed lees is het probleem dat de service van B&F super is
Als we een fout maken dan lossen we die direct op. Dat is het minste wat we kunnen doen

Daarover hoef je je bij ons nooit zorgen te maken. Deze service vind ik persoonlijk ook eigenlijk niet meer als normaal

Dank je, voor het compliment!
---------- Toegevoegd om 08:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:48 ----------
Het is idd zoals gewoonlijk weer goed opgelost. Zoals altijd heb ik alleen maar lof voor de mensen van bodyenfitshop.nl
Mailtje gestuurd met probleem.
Sturen gelijk de missende producten na en vragen niet eens om de foute producten terug (wat ik gerust had willen doen).
Zoals hiervoor alleen maar lof!
Dank je! Zou maken we van onze fout toch nog een voordeel

Maar serieus het was voor jouw ook ongemak dus zo hebben we dat weer mooi kunnen compenseren. Dank je, voor de complimenten en het vertrouwen in ons

---------- Toegevoegd om 08:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:50 ----------
Daarvoor was ik al telaat om het bij opmerkingen te zetten, maar volgens mij heb ik al bericht gehad dat die verzonden is. Dan heb ik pech en blijft het een verrassing wat ik krijg.
Dank je, voor de order!

Het inpakken gaat zeeeeer

snel tegenwoordig inderdaad.
---------- Toegevoegd om 08:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:51 ----------
Zet je best bij opmerkingen. Nu is het heel goed mogelijk dat de bestelling al verzonden gaat zijn.
Ze kunnen ook niet steeds bij iedereen de smaak steken die men wenst. Dit zou te veel tijd in beslag nemen. Atm hebben ze het al druk door de weekaanbiedingen. Begrijp je vast wel.
De weekaanbiedingen houden ons weer lekker bezig deze week

Het is enorm druk maar we merken dat alle jongens iets voor elkaar over hebben en de hele dag keihard werken.

We mogen ons echt gelukkig prijzen met zo'n team!