AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik had besteld in de aanbiedingweek, dus aan verminderde prijs. Maar dit is al allemaal via pm uitgelegd ....:)
....

---------- Toegevoegd om 17:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:51 ----------

Maar als je nou 30 minuten voor de training een pre-workout neemt, dan is het toch niet zo handig om nét voor het trainen nog is 200ml water met MagicEAA in te nemen, ivm volle maag.

Zou je dan ook gewoon na de training 10gram kunnen nemen en 15min later je whey shake? Dus ivm de pre-workout dus geen MagicEAA nemen, voor de training.
Dus jij denkt dat 10gr EAA je een volle maag zal geven die de pre-workout in de weg zit?

Ach alleen maar mooi! beter voor ons :D, ga dr misschien morgen wat creatine bestellen, volgende week weer nieuwe nodig.

Maar als je nou 30 minuten voor de training een pre-workout neemt, dan is het toch niet zo handig om nét voor het trainen nog is 200ml water met MagicEAA in te nemen, ivm volle maag.

Zou je dan ook gewoon na de training 10gram kunnen nemen en 15min later je whey shake? Dus ivm de pre-workout dus geen MagicEAA nemen, voor de training.
Dit is ook niet wat ik bedoelde.

Ben zonet 1:45 gaan trainen. Normaalgezien ga ik nooit de zondag en ook nooit op dit uur. Ik wou geen maaltijd of snack nemen drie kwartier voor ik vertrok om geen zware maag te hebben. Ik wou echter wel voedingsstoffen in mn lichaam krijgen om genoeg energie te hebben. Daarom heb ik 3 kwartier voor te gaan trainen samen met mn PWO ook 300 cl fruitsap + 300 cl water + 5g Magic EAA + 20g perfect carbs genomen. Meestal doe ik dit niet, heb dit wel uitzonderlijk enkele keren gedaan. En nu achteraf moet ik toch zeggen dat het al lang geleden is dat zo een sterke training heb gehad, heb evenveel gedaan als anders maar meer reps & sets, ik werd maar niet moe. Of het licht aan het moment dat ik gegaan ben of aan wat meer naar boven heb uitgelegd weet ik niet maar ik denk toch dat het het 2de is. Ga ik in de toekomst zeker nog eens proberen. Mn biceps zijn in verhouding mn zwakste spieren maar nu staan die héél bol en hard, heb ik nog nooit eerder zo sterk gehad.:)
Heb ff gemeten en beide biceps staan 0,8cm groter dan vrijdag na de training, is toch een heel groot verschil denk ik, niet?

Kan zwaar op je maag liggen en klotsen tijdens je oefeningen. Niet leuk, kan buikpijn geven en de kans is groot dat je oefeningen zwakker uitgevoerd worden.

Laatst bewerkt:
Ik had besteld in de aanbiedingweek, dus aan verminderde prijs. Maar dit is al allemaal via pm uitgelegd ....
Leon / Ilco / Vincent
Ik denk dat hij wil zeggen dat hij een bestelling had geplaatst tijdens de weekaanbiedingen maar dat die gedaan waren door wat zich heeft voor gedaan. Nu zou hij graag aan die prijzen van de weekaanbieding van toen willen bestellen. Technisch gezien had hij nog tijdens de weekaanbiedingen besteld. Ik begrijp natuurlijk dat jullie ergens een grens moeten trekken maar ik ben er zeker van dat jullie toch een tussenoplossing kunnen vinden met hem? Ik moei me even omdat ik zie dat er toch ergens iets fout is gegaan bij de communicatie tussen jullie :).
Verder ga ik me er niet mee moeien ;):x.
Groetjes van Mr Bemoeial :p

Laatst bewerkt:
Bemoeial! :D

Leon / Ilco / Vincent
Ik denk dat hij wil zeggen dat hij een bestelling had geplaatst tijdens de weekaanbiedingen maar dat die gedaan waren door wat zich heeft voor gedaan. Nu zou hij graag aan die prijzen van de weekaanbieding van toen willen bestellen. Technisch gezien had hij nog tijdens de weekaanbiedingen besteld. Ik begrijp natuurlijk dat jullie ergens een grens moeten trekken maar ik ben er zeker van dat jullie toch een tussenoplossing kunnen vinden met hem? Ik moei me even omdat ik zie dat er toch ergens iets fout is gegaan bij de communicatie tussen jullie :).
Verder ga ik me er niet mee moeien ;):x.
Groetjes van Mr Bemoeial :p
Klopt. Leon zei dat hij dit in orde ging maken, maar die bestelling is ondertussen al van 2 weken geleden. Ik heb btw al voor 100den euro's bij b&f besteld, dus ik ben niet iemand die voor het eerst een potje eiwitten besteld en daarbij zeikerig wil over komen :).

Klopt. Leon zei dat hij dit in orde ging maken, maar die bestelling is ondertussen al van 2 weken geleden. Ik heb btw al voor 100den euro's bij b&f besteld, dus ik ben niet iemand die voor het eerst een potje eiwitten besteld en daarbij zeikerig wil over komen :).
Snap ik wel;). Als Leon dat gezegd heeft zal het zeker in orde komen. Op het ogenblik hebben ze het erg druk met die nieuwe weekaanbiedingen maar zodra ze het hier nog eens lezen zullen ze het wel meteen in orde maken denk ik :). Veel succes er nog mee hé:).
Greetz van Mr Bemoeial :p -> ga ik als signature moeten gebruiken:D

Laatst bewerkt:
Als nieuws van de biergist B&F?

Laatst bewerkt:
Ja ik weet het :(. Was er mss toch net over :p

Ze zullen wellicht besloten hebben van het niet te doen? Ik en anderen hadden er ook al om gevraagd maar niets meer van gehoord, vrees er voor. Wel goed dat je het nog eens zegt, mss bedenken ze zich dan :D

Ja lijkt me wel handig. Want soms krijg ik toch last van puisten om m'n borst :(

Ja lijkt me wel handig. Want soms krijg ik toch last van puisten om m'n borst :(
Zink al geprobeerd? Kost toch bijna niets voor een potje dat 250 dagen mee gaat en bij mij heeft het toch zichtbaar geholpen maar dan voor puisten op me gezicht en huidirritatie aan de armen.
(niet samen nemen met calcium en ook nog een andere stof - koper dacht ik - niet tegelijk nemen, als je beide supplementeerd genoeg tijd tussen laten)

Laatst bewerkt:
Zink al geprobeerd? Kost toch bijna niets voor een potje dat 250 dagen mee gaat en bij mij heeft het toch zichtbaar geholpen maar dan voor puisten op me gezicht en huidirritatie aan de armen.

Hmm kan ik eens proberen. Baat het niet dan schaad het niet :)
Thx voor de tip. Morgen eens bestellen denk ik.

Ik wil Magic EAA gaan gebruiken tijdens de training, maar kan ik dan gewoon 20gram in een shake beker doen met +- 700ml water? En dit dus tijdens de training opdrinken, aangezien ik na de training whey neem.

Dat kan inderdaad, maar denk dat 10 gram beter is.

B&F, is het mogelijk dat ik een sample van WPerfection Cream&Cookies en Berry Blast kan ontvangen?
Zou ze graag willen proberen:)

Even aangeven bij de op- en aanmerkingen zetten. :)

jemig hey zelfs op zondag is B&F hier nog actief,
in feite werken jullie stiekem 7 dagen p/w ;)

Hahah, klopt. We zorgen graag voor snel antwoord voor onze klanten.

Ik snap het niet. Ik heb jouw bestelling er allang uitgestuurd en onder rembours (23/5). Ik begrijp dus dat deze niet ontvangen is? Ik ga er even achteraan, want dat is niet de bedoeling! Heb je ook even een p.m gestuurd. :)

-Leon

Laatst bewerkt:
Welke caps kan ik het beste gebruiken (BCAA)? Staan er nogal een hoop.

En hoe zit dit precies:

http://www.bodyenfitshop.nl/aminozuren-alle/interactive-nutrition/muscle-guard-bcaa-capsules

Er staat overal dat het caps zijn maar op het label staat dat je een scoop moet mengen met water. ??? want als dat caps zijn dan zijn die voordeliger dan jullie huismerk (deze)

Oeps, foutje! Zal deze even weghalen. :)

De BCAA capsules van interactive nutrition zijn prima! :)

-Leon

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven