MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
20 potten , jezus man , wat bestel jij zoal ?

eindelijk binnen.. half zeven!

ehm
2 x 10lbs emmer whey
3 x 5 lbs pot eiwit
3x zma
3x multi vit.
4x omega 3
1x glutamine
2x creatine 1x mono 1x ethyl ester
1x BCAA
en
2x no explode (gewoon lekker om die winterdip door te komen:p)

dat :D:D

---------- Toegevoegd om 21:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:44 ----------

o, en 2x gratis no end:)

ehm
2 x 10lbs emmer whey
3 x 5 lbs pot eiwit
3x zma
3x multi vit.
4x omega 3
1x glutamine
1x BCAA
en

---------- Toegevoegd om 21:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:44 ----------

Wauw , ik kom bij je inbreken :p .
Waarom ineenkeer als je bij B n Fit toch geen verzenkosten hebt?

ehm
2 x 10lbs emmer whey
3 x 5 lbs pot eiwit
3x zma
3x multi vit.
4x omega 3
1x glutamine
1x BCAA
en

Ze maken lange dagen bij de TNT tegenwoordig;)
Weer een voorraadje!

---------- Toegevoegd om 22:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:24 ----------

Bedankt, het is weer binnen!

Heb taurine meebesteld om door de Perfect Carbs te mengen. Is geen probleem lijkt me? Leek me een aardig drankje voor tijdens en vooral direct na de training.

En weer een potje TMS + caffeïne pillen. Klaar om weer goed te knallen vrijdag.

Nope, de taurine wordt zo alleen maar beter opgenomen..
TMS voor de beste ingredienten + caffeine voor de energie, goede combi!

Heey,

ik moet een dezer dagen weer mijn eiwitten bestellen.
En ik vraag me af of jullie misschien wat samples hebben liggen?
Ik ben namelijk op zoek naar een leuk pre-workout en/of post-workout supplement,
dus als jullie wat kunnen missen zou ik ze graag bij mn eiwitten meekrijgen.
Zodat ik ze eens kan proberen

groetjes.

Zo, bestelling is weer eens geplaatst (ref. 93653)! Ik kan het niet helpen, bij het shoppen voor supplementen voel ik me altijd als een kid in a candystore :o Ik heb een paar keer tussendoor in Amerika besteld om wille van de interessante dollar koers en omdat er daar zoveel verschillende smaken van whey te verkrijgen zijn. Maar dat doe ik dus nooit meer... wat een gedoe iedere keer :rolleyes:

Ik ben blij te lezen dat de problemen met TNT in België van de baan zijn, want ik weet dat zeker dat de vertragingen niet door jullie veroorzaakt worden :) Bedankt voor de goede service :thumbs:

Heb vandaag perfect protein matrix besteld ref nr:93673 en zag dat ik weer een shakebeker erbij krijg..

Deze heb ik al een aantal.

Zou ik in plaats daarvan wat sample-tjes (liefst pre of post workout) erbij kunnen krijgen?

MVG
A3

Zo, bestelling is weer eens geplaatst (ref. 93653)! Ik kan het niet helpen, bij het shoppen voor supplementen voel ik me altijd als een kid in a candystore :o Ik heb een paar keer tussendoor in Amerika besteld om wille van de interessante dollar koers en omdat er daar zoveel verschillende smaken van whey te verkrijgen zijn. Maar dat doe ik dus nooit meer... wat een gedoe iedere keer :rolleyes:

Ik ben blij te lezen dat de problemen met TNT in België van de baan zijn, want ik weet dat zeker dat de vertragingen niet door jullie veroorzaakt worden :) Bedankt voor de goede service :thumbs:

Dank je:) en gelukkig wel ja...

---------- Toegevoegd om 12:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:16 ----------

Heb vandaag perfect protein matrix besteld ref nr:93673 en zag dat ik weer een shakebeker erbij krijg..

Zou ik in plaats daarvan wat sample-tjes (liefst pre of post workout) erbij kunnen krijgen?

MVG
A3

Zal even kijken of we nog wat hebben;)

MVG
A3

Goed idee! Ik krijg al de bekers niet in m'n kast! Is dat voor mij ook mogelijk ? :D

Ik heb net Micro Whey Proteine Isolate en Total Muscle Solution besteld; maar eens vetvrij knallen!!

Ik weet niet of er nog een shakebeker of sample bijzit, maar dat zou wel van pas komen!

Referentie nummer: 93713

Ik was iets vergeten te ebstellen, kan in een doos verzonden worden!
Referentie nummer: 93715

Mooi trouwens, dat nieuwe model shakebeker. :P

Altijd iemand blij mee te maken, ook als je er zelf ondertussen genoeg hebt! :D

Heey,

ik moet een dezer dagen weer mijn eiwitten bestellen.
En ik vraag me af of jullie misschien wat samples hebben liggen?
Ik ben namelijk op zoek naar een leuk pre-workout en/of post-workout supplement,
dus als jullie wat kunnen missen zou ik ze graag bij mn eiwitten meekrijgen.
Zodat ik ze eens kan proberen

groetjes.

dat dus.

Heb ook geen samples gekregen, geen ramp toch..

Heb ook geen samples gekregen, geen ramp toch..

Gaat mij daar niet om ofzo.
Ik eis geen samples natuurlijk, soms krijg ik ze wel, soms ook niet.
Toch bestel ik altijd bij B&F.
Alleen ik hoop dat ik wel wat samples kan krijgen, aangezien ik een pre of post WO supplement zoek.
Dus wil even kijken wat me bevalt.

En ik kreeg geen reactie op mijn vraag, dus daarom quote k hem.
Misschien is die over het hoofd gezien;)

Totaal gemist inderdaad:o

We hebben volgens mij nu/maandag alleen Hemorush samples liggen. Wel een leuke pre-workout. Je zou als je hier sampling van wilt dit voor de zekerheid ook even bij "opmerkingen" kunnen aangeven wanneer je bestelt, dan komt het wel goed.

Nogmaals excuses, ik had je vraag echt even gemist..

Totaal gemist inderdaad:o

We hebben volgens mij nu/maandag alleen Hemorush samples liggen. Wel een leuke pre-workout. Je zou als je hier sampling van wilt dit voor de zekerheid ook even bij "opmerkingen" kunnen aangeven wanneer je bestelt, dan komt het wel goed.

Nogmaals excuses, ik had je vraag echt even gemist..

haha geen probleem, zoiets dacht ik al!
ik zal het wel even bij opmerkingen zetten.
alvast bedankt.

Suggestie: Whey met Pistache smaak. Ben hier al 4 jaar naar op zoek btw.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven