AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zouden jullie mischien wat samples van wat producten (als jullie dit hebben) voor in de cut tijdens keto zonder koolhydraten?
Tis maar een kleine bestelling maar zou graag wat dingen uitproberen.
Het nummer van mijn bestelling is :

Referentie nummer: 93000

Alvast bedankt,

Met vriendelijke groet,

Sdhbuilding
Steven.

Zouden jullie mischien wat samples van wat producten (als jullie dit hebben) voor in de cut tijdens keto zonder koolhydraten?

Alvast bedankt,

Met vriendelijke groet,

Sdhbuilding
Steven.

uhh, wat heb je dan aan samples? Zulke producten moet je vaak over een langere tijd uittesten. energie boosters kan wel.

Alvast bedankt,

Met vriendelijke groet,

Sdhbuilding
Steven.

We hebben momenteel weinig samples, uit m'n hoofd morgen alleen van Hemorush. Niet waar je om vraagt maar we zullen er iets van bij doen..

Ok, bedankt dan ga ik nog wel even goed op zoek naar wat ik kan gebruiken :)

Ben erg te spreken over B&F shop. Bestel echt nooit ergens anders. Goede uitleg over producten en ze nemen ook de tijd om je te woord te staan als je vragen hebt. Spullen zijn altijd op tijd. Heb ook wel eens gehad dat mijn zending niet helemaal correct was en ik kreeg zonder te vragen gewoon het juiste nagestuurd. De verkeerde spullen mocht ik gewoon houden. Topservice met een top prijs/kwaliteit verhouding.

Keep up the good work (Y)

Hey B&F verkopen jullie geen shake bekers meer? Heb net een bestelling whey gedaan en ik kon nergens op de site een shake beker vinden.

Ook een bestelling gedaan, ben benieuwd naar de producten van LG Sciences!

- LG Sciences Lipotropic Proteine * 1x 5.17LB/2300 gram Vanilla
- Vitargo Vitargo * 2000 gram orange
- LG Sciences E-911 * 1x 75 Tablets SUPERPRIJS!
- Scivation/PrimaForce ELASTAMINE * 1x 180 capsules
- Ergopharm Clearshot 1 shot

Bedrag inclusief BTW. € 114,70
Verzendkosten € 0,00
Te voldoen € 114,70

Grtz

hebben jullie up your mass in de smaak chocolate fudge brownie? staat niet zo op de site maar kreeg wel een mail met die voedingswaarde van jullie binnen

gr

Smaak staat er nu bij:)

---------- Toegevoegd om 17:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:02 ----------

Ook een bestelling gedaan, ben benieuwd naar de producten van LG Sciences!

- LG Sciences Lipotropic Proteine * 1x 5.17LB/2300 gram Vanilla
- Vitargo Vitargo * 2000 gram orange
- LG Sciences E-911 * 1x 75 Tablets SUPERPRIJS!
- Scivation/PrimaForce ELASTAMINE * 1x 180 capsules
- Ergopharm Clearshot 1 shot

Bedrag inclusief BTW. € 114,70
Verzendkosten € 0,00
Te voldoen € 114,70

Grtz

:thumbs: Thanks

Ik wil deze wms bestellen maar wil graag weten of iemand deze poduct ooit heeft gebruikt.

Zelf gebruik ik altijd de wms van body en fit ben er zeer tevreden over maar qwa variatie wil ik deze een keer proberen.
http://www.bodyenfitshop.nl/koolhydraten/ids/waxymaize

Komt pro complex ook nog in andere smaken? (nu ff choco besteld)
& eens MHP up your mass

heb nu al 20 gratis shakebekers in huis en krijg er vanmiddag waarschijnlijk weer 2 bij:D

Ja dat begrijp ik ook wel maar wil weten hoe de smaak jullie bevalt als jullie hem geprobeerd hebben.

Ik weet dat smaak verschilt per persoon maar wil toch weten hoe het is met de smaak:)

Ik heb deze nog niet gehad dus ik hoop dat iemand anders kan helpen..

---------- Toegevoegd om 16:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:14 ----------

heb nu al 20 gratis shakebekers in huis en krijg er vanmiddag waarschijnlijk weer 2 bij:D

ben bang van wel:D... (22 stuks)

Bedankt, het is weer binnen!

Heb taurine meebesteld om door de Perfect Carbs te mengen. Is geen probleem lijkt me? Leek me een aardig drankje voor tijdens en vooral direct na de training.

En weer een potje TMS + caffeïne pillen. Klaar om weer goed te knallen vrijdag.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven