MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Toch wel even wennen voor het eerst eiwit shakies.

Maar de smaak is top en ook de service!

Bij mediamarkt maar even zo'n goedkope shake dingetje kopen, daarmee is die het lekkerst :D

houden jullie de mail net zo goed bij of moet ik mn vragen hier posten?

Ik beantwoord mijn email altijd direct 's ochtends.
office@bodyenfitshop.nl

---------- Toegevoegd om 21:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:53 ----------

Toch wel even wennen voor het eerst eiwit shakies.

Maar de smaak is top en ook de service!

Bij mediamarkt maar even zo'n goedkope shake dingetje kopen, daarmee is die het lekkerst :D

:brew::zuip::D

Gisteren besteld.... Vandaag al in huis....
Toppie....:thumbs:

Ben benieuwd....:lick:

Ook hier binnen 1 dan bezorgd.

Ik wou eigenlijk "Optimum Nutrition's 100% Whey Double Rich Chocolate" smaak bestellen maar de optie was er niet op de website, dus heb ik voor "Chocolate" gekozen. Toch kreeg ik de "Double Rich" versie thuisbezorgd zonder het ergens te vermelden.

Geweldig :D

Ook hier binnen 1 dan bezorgd.

Ik wou eigenlijk "Optimum Nutrition's 100% Whey Double Rich Chocolate" smaak bestellen maar de optie was er niet op de website, dus heb ik voor "Chocolate" gekozen. Toch kreeg ik de "Double Rich" versie thuisbezorgd zonder het ergens te vermelden.

Geweldig :D

telepathie:D

Ik wil graag eens de constant growth protein proberen, nu kon ik niet vinden of er naast Micellar Casein nog andere eiwitbronnen in zaten. dus mijn vraag was hoeveel% Micellar Casein bevat deze?

Ik volg nu al de hele week mijn zending via de website van TNT en krijg nu dit te zien:

Volgnummer:
Afmeting (lxbxh):
Gewicht (gr.):
Volume:
1
xx

11.01.2010: Parcel has been pre-alerted

15.01.2010: Pre-alerted parcel not encountered: missing

Wat moet ik daar nu onder verstaan ?

Dat de levering en betrouwbaarheid van TNT richting België vaak te wensen over laat :p
Ik zou ook al even een bestelling willen plaatsen maar zie hier vaker en vaker leverprobs.
En daar zit ik eigenlijk niet op te wachten ...

Ik volg nu al de hele week mijn zending via de website van TNT en krijg nu dit te zien:

Volgnummer:
Afmeting (lxbxh):
Gewicht (gr.):
Volume:
1
xx

11.01.2010: Parcel has been pre-alerted

15.01.2010: Pre-alerted parcel not encountered: missing

grrr, geef mij even het referentienummer dan regel ik dit direct met de TNT.

---------- Toegevoegd om 08:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:48 ----------

Dat de levering en betrouwbaarheid van TNT richting België vaak te wensen over laat :p
Ik zou ook al even een bestelling willen plaatsen maar zie hier vaker en vaker leverprobs.
En daar zit ik eigenlijk niet op te wachten ...

Problemen (alleen in Belgie) hadden te maken met "voormelden" van bestellingen voor Belgie.
Het heeft even geduurd voordat ze erachter waren:mad:
Dat is opgelost. Dus ik garandeer dat je de bestelling binnen 48uur echt hebt.
(bovenstaande had daar mee te maken)

klanten in Belgie die inderdaad wachten op de bestelling worden vandaag met de koerier nageleverd met uitdrukkelijke excuses van de TNT en de belofte dat het nooit meer voor zal komen..

Laatst bewerkt:

---------- Toegevoegd om 08:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:48 ----------

Collo 1:

3SZRHH9134663

Referentie:91203

15.01.2010:
Voorgemelde zending niet aangetroffen: definitief manco

???

Toch maar beter overstoppen naar Taxipost of iets dergelijks :)

Collo 1:

3SZRHH9134663

Referentie:91203

15.01.2010:
Voorgemelde zending niet aangetroffen: definitief manco

???

Toch maar beter overstoppen naar Taxipost of iets dergelijks :)

Haha, we hebben in jaren nooit problemen gehad met de TNT, altijd super en nu dit..

Maar goed..

Na een paar weekjes ellende kunnnen we nu weer gewoon verder en alle bestellingen naar Belgie liggen weer gewoon op 24-48 uurs schema.
Sterker nog vanaf vandaag zit er bij de TNT speciaal iemand om te zorgen dat onze pakketten pijlsnel worden bezorgd.:D

De mensen die nog zaten te wachten in Belgie door de "voormeld" problemen worden vandaag op kosten van de TNT alsnog bezorgd per koerier:)

Hey b&f, ik heb even een vraag mbt bezorging van een bestelling. Kunnen jullie ook aangeven bij de TNT dat de postbode rond een bepaald tijdstip kan langskomen ?

Hey b&f, ik heb even een vraag mbt bezorging van een bestelling. Kunnen jullie ook aangeven bij de TNT dat de postbode rond een bepaald tijdstip kan langskomen ?

Was het maar waar. dat doen ze helaas voor geen enkel bedrijf. Je zou misschien wel een briefje op je deur kunnen plakken met daarop het tijdstip waarop je wel thuis bent, dat wil nog wel eens werken..

Body&fitshop hoeveel % Micellar Casein zitten er in de constant growth?
zitten er ook nog andere eiwitbronnen in?

Vanavond dan toch ontvangen :thumbs:

Vanmorgen voor het eerst mijn bosvruchten Isolate opengedaan. Was voor het eerst
dat ik zulk een smaak had. Viel super goed mee, leek wel limonade wat ik aan het drinken
was. Top wel ! :thumbs:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven