Vandaag m'n bestelling ontvangen, bedankt voor de extra's![]()
Dank je en graag gedaanVolg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vandaag m'n bestelling ontvangen, bedankt voor de extra's![]()
Dank je en graag gedaanhouden jullie de mail net zo goed bij of moet ik mn vragen hier posten?
houden jullie de mail net zo goed bij of moet ik mn vragen hier posten?
Toch wel even wennen voor het eerst eiwit shakies.
Maar de smaak is top en ook de service!
Bij mediamarkt maar even zo'n goedkope shake dingetje kopen, daarmee is die het lekkerst![]()

Ook hier binnen 1 dan bezorgd.
Ik wou eigenlijk "Optimum Nutrition's 100% Whey Double Rich Chocolate" smaak bestellen maar de optie was er niet op de website, dus heb ik voor "Chocolate" gekozen. Toch kreeg ik de "Double Rich" versie thuisbezorgd zonder het ergens te vermelden.
Geweldig![]()

Ik volg nu al de hele week mijn zending via de website van TNT en krijg nu dit te zien:
Volgnummer:
Afmeting (lxbxh):
Gewicht (gr.):
Volume:
1
xx
11.01.2010: Parcel has been pre-alerted
15.01.2010: Pre-alerted parcel not encountered: missing
Wat moet ik daar nu onder verstaan ?
Dat de levering en betrouwbaarheid van TNT richting België vaak te wensen over laat
Ik zou ook al even een bestelling willen plaatsen maar zie hier vaker en vaker leverprobs.
En daar zit ik eigenlijk niet op te wachten ...

grrr, geef mij even het referentienummer dan regel ik dit direct met de TNT.
---------- Toegevoegd om 08:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:48 ----------
Collo 1:
3SZRHH9134663
Referentie:91203
15.01.2010:
Voorgemelde zending niet aangetroffen: definitief manco
Toch maar beter overstoppen naar Taxipost of iets dergelijks![]()
grrr, geef mij even het referentienummer dan regel ik dit direct met de TNT.
---------- Toegevoegd om 08:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:48 ----------
Collo 1:
3SZRHH9134663
Referentie:91203
15.01.2010:
Voorgemelde zending niet aangetroffen: definitief manco
Toch maar beter overstoppen naar Taxipost of iets dergelijks![]()
Haha, we hebben in jaren nooit problemen gehad met de TNT, altijd super en nu dit..
Maar goed..
Na een paar weekjes ellende kunnnen we nu weer gewoon verder en alle bestellingen naar Belgie liggen weer gewoon op 24-48 uurs schema.
Sterker nog vanaf vandaag zit er bij de TNT speciaal iemand om te zorgen dat onze pakketten pijlsnel worden bezorgd.
De mensen die nog zaten te wachten in Belgie door de "voormeld" problemen worden vandaag op kosten van de TNT alsnog bezorgd per koerier![]()
Hey b&f, ik heb even een vraag mbt bezorging van een bestelling. Kunnen jullie ook aangeven bij de TNT dat de postbode rond een bepaald tijdstip kan langskomen ?
Body&fitshop hoeveel % Micellar Casein zitten er in de constant growth?
zitten er ook nog andere eiwitbronnen in?