- Waardering
- 1.015
Als jullie nu eens naar mij luisteren bij jullie facebook-poll hebben jullie er een klant bij !
Mijn huisgenoot agree's
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als jullie nu eens naar mij luisteren bij jullie facebook-poll hebben jullie er een klant bij !
Neem dan gelijk de pancakes, want die zijn gruwelijk lekker![]()

Rice & Protein - Aardbei & Rood fruit smaakt beter dan verwacht! Toch blijft vanille lekkerder (neutraler misschien). Pak hem nu 3 x keer per dag met 5g creatine er doorheen. Om 10 en 14 uur als tussendoor en als post work-out shake.
Compliment trouwens voor de vormgeving van de website. Ziet er beter uit dan alle andere shops![]()
En dan te weten dat ik nog nooit iets bij jullie besteld heb![]()
Die pancakes zijn echt lekker, mmmmm
Wat er in zit is ook niet mis!
Is een mobiele website trouwens geen goed idee? Ik zit altijd zo te k*tten op de normale websites van online winkels.

gister weer het e.e.a. besteld en weer voor 1 uur vandaag binnen Top!
en die Protein pancakes zijn vet lekker! bedankt voor de sample. ws toch maar even bestellen binnen kort.
Het verzoek was om de megadeal van de whey met de protein 6 in de aanbieding te gooien....
Je mag zelfs het belletje indrukkenKun je eigenlijk nog steeds bij jullie op de deur kloppen om iets te halen?
als je wilt
Kun je eigenlijk nog steeds bij jullie op de deur kloppen om iets te halen?

We gaan binnenkort een Nyenrode Masterclass Protein-6 Pancakes bakken voor je opzetten!

Hier nog even een review van een bestelling die ik enige tijd geleden had gemaakt bij bodylab. Door tijdsgebrek was het schrijven hiervan wat later geworden.
Ik ben sinds kort bekend geraakt nmet het product Rice en protein dat ik in de smaak vanille al kende. Dit product beviel me zeer goed en ik was erg benieuwd naar de nieuwe smaken.
Werkelijk mijn complimenten voor de bestelling. Er zaten vrij veel samples bij, niet eerder zoiets gezien en ik was dan ook enorm verrast. Super, vraag me af of dit altijd is. In ieder geval kreeg ik een enorme glimlach.
Ik heb nu Rise & protein chocolade, banaan en rode vruchten ook geprobeerd. Ik moet zeggen dat ik ze allemaal lekker vind. Chocolade smaakt met melk naar (een wat goedkope) chocolade melk. Wat erg fijn is, is de chocolade smaak en het feit dat het niet te zoet is.
Banaan is iet wat romig en erg lekker.
Rode vruchten is wat frisser en smaakt erg lekker.
Stuk voor stuk aanraders. Iedereen die een high protein poeder zoekt of een schone vervanging voor voeding of weight gainer moet rice en protein eens proberen![]()
Afgesproken!
Ibo en killy's pannenkoeken avontuur film![]()
Wapen van Kattum kan niet op tegen mijn lekkere en voedzame maaltijden![]()