Fitness Seller

Bodylab.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Trouwens bodylab, ik wil wat havermout bij de pancakes doen om ze wat harder te maken.
Nog tips over hoeveel ik er bij moet doen en hoeveel extra ml water?

Zat zelf te denken aan 50gr havermout + 50-100ml water extra

gister weer het e.e.a. besteld en weer voor 1 uur vandaag binnen Top!
en die Protein pancakes zijn vet lekker! bedankt voor de sample. ws toch maar even bestellen binnen kort.

• Topic Starter Topic Starter
Rice & Protein - Aardbei & Rood fruit smaakt beter dan verwacht! Toch blijft vanille lekkerder (neutraler misschien). Pak hem nu 3 x keer per dag met 5g creatine er doorheen. Om 10 en 14 uur als tussendoor en als post work-out shake.

Dank je wel, goed te horen dat de smaak je bevalt!

---------- Post toegevoegd Thu 16 Feb 2012 om 18:31 ----------

PANNEKOEKEN mmmmmmmm me like

:thumb:

Nog bedankt voor dat filmpje, kan ik wel gebruiken :p

Compliment trouwens voor de vormgeving van de website. Ziet er beter uit dan alle andere shops :thumbs:

En dan te weten dat ik nog nooit iets bij jullie besteld heb :D

Dank voor je compliment!

---------- Post toegevoegd Thu 16 Feb 2012 om 18:32 ----------

Die pancakes zijn echt lekker, mmmmm :)
Wat er in zit is ook niet mis!

Is een mobiele website trouwens geen goed idee? Ik zit altijd zo te k*tten op de normale websites van online winkels.

Goed te horen dat ze je bevallen!

Mobiele site is zeker een must voor de nabije toekomst.

---------- Post toegevoegd Thu 16 Feb 2012 om 18:33 ----------

Als jullie nu eens naar mij luisteren bij jullie facebook-poll hebben jullie er een klant bij !

Gooi je verzoek anders hier in de groep.
Weten we zeker dat we je niet over het hoofd zien :)

---------- Post toegevoegd Thu 16 Feb 2012 om 18:33 ----------

gister weer het e.e.a. besteld en weer voor 1 uur vandaag binnen Top!
en die Protein pancakes zijn vet lekker! bedankt voor de sample. ws toch maar even bestellen binnen kort.

Goed te horen! Dank voor je bestelling.

Het verzoek was om de megadeal van de whey met de protein 6 in de aanbieding te gooien....

Dat hoop ik toch niet. Die heb ik net gisteren besteld en vandaag binnen gekregen.

Trouwens bodylab. Ff op de deksels letten, er zat een los.
Verder geen grote ramp, maar lees wel eens dat dat vaker voorkomt.

Kun je eigenlijk nog steeds bij jullie op de deur kloppen om iets te halen?

Je mag zelfs het belletje indrukken:D als je wilt

Zojuist pannenkoeken gegeten (koud) als eennalaatste maaltijd, heb er wat pindakaas overheen gesmeerd en moet zeggen dat ga ik vaker doen

Hier nog even een review van een bestelling die ik enige tijd geleden had gemaakt bij bodylab. Door tijdsgebrek was het schrijven hiervan wat later geworden.

Ik ben sinds kort bekend geraakt nmet het product Rice en protein dat ik in de smaak vanille al kende. Dit product beviel me zeer goed en ik was erg benieuwd naar de nieuwe smaken.

Werkelijk mijn complimenten voor de bestelling. Er zaten vrij veel samples bij, niet eerder zoiets gezien en ik was dan ook enorm verrast. Super, vraag me af of dit altijd is. In ieder geval kreeg ik een enorme glimlach.

Ik heb nu Rise & protein chocolade, banaan en rode vruchten ook geprobeerd. Ik moet zeggen dat ik ze allemaal lekker vind. Chocolade smaakt met melk naar (een wat goedkope) chocolade melk. Wat erg fijn is, is de chocolade smaak en het feit dat het niet te zoet is.

Banaan is iet wat romig en erg lekker.

Rode vruchten is wat frisser en smaakt erg lekker.

Stuk voor stuk aanraders. Iedereen die een high protein poeder zoekt of een schone vervanging voor voeding of weight gainer moet rice en protein eens proberen:)

Nog bedankt voor dat filmpje, kan ik wel gebruiken :p

We gaan binnenkort een Nyenrode Masterclass Protein-6 Pancakes bakken voor je opzetten!

---------- Post toegevoegd Fri 17 Feb 2012 om 09:41 ----------

Je mag zelfs het belletje indrukken:D als je wilt

Sterker nog je móet de bel indrukken anders horen we je waarschijnlijk niet :D

We hebben een afhaalpunt waar je spullen direct kunt ophalen.
Je krijgt ook minimaal 10% extra korting bij zelf ophalen.
Betalen kan er pin of cash.

eeeeennnn we hebben de komende weken pannenkoeken liggen als klanten willen proeven!

Laatst bewerkt:
Hier nog even een review van een bestelling die ik enige tijd geleden had gemaakt bij bodylab. Door tijdsgebrek was het schrijven hiervan wat later geworden.

Ik ben sinds kort bekend geraakt nmet het product Rice en protein dat ik in de smaak vanille al kende. Dit product beviel me zeer goed en ik was erg benieuwd naar de nieuwe smaken.

Werkelijk mijn complimenten voor de bestelling. Er zaten vrij veel samples bij, niet eerder zoiets gezien en ik was dan ook enorm verrast. Super, vraag me af of dit altijd is. In ieder geval kreeg ik een enorme glimlach.

Ik heb nu Rise & protein chocolade, banaan en rode vruchten ook geprobeerd. Ik moet zeggen dat ik ze allemaal lekker vind. Chocolade smaakt met melk naar (een wat goedkope) chocolade melk. Wat erg fijn is, is de chocolade smaak en het feit dat het niet te zoet is.

Banaan is iet wat romig en erg lekker.

Rode vruchten is wat frisser en smaakt erg lekker.

Stuk voor stuk aanraders. Iedereen die een high protein poeder zoekt of een schone vervanging voor voeding of weight gainer moet rice en protein eens proberen:)

Dank je wel voor je positieve reactie.
Goed te horen dat de Rice & Protein ook in nieuwe smaken je bevalt!

---------- Post toegevoegd Fri 17 Feb 2012 om 09:45 ----------

Afgesproken!
Ibo en killy's pannenkoeken avontuur film :p

Hahaha we kunnen onze Bodylab Masterchef toch niet voorbij lopen voor de hoofdrol.

De Bodylab Masterchef is trouwens in het echt op het volgende adres te vinden:
http://www.wapenvankattuk.nl/index.php

Ik moet je waarschuwen sommige steaks gaan per 500 gram bij m van de grill :thumb:

Laatst bewerkt:
Wapen van Kattuk kan niet op tegen mijn lekkere en voedzame maaltijden:D

Wapen van Kattum kan niet op tegen mijn lekkere en voedzame maaltijden:D

Ik wilde je net uitnodigen om hier eens een Côte de Boeuf van 500 gr te eten zodra je bij ons op bezoek komt. :(

Maar we hebben ook een magnetron op kantoor dus dan kunnen we jouw maaltijden opwarmen.:D

Oh damn:(
Ehh dan toch maar voor optie 1:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven