Fitness Seller

Bodylab.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Verkopen jullie toevallig ook cadeaubonnen voor bodylab producten om te geven voor een verjaardag?

• Topic Starter Topic Starter
Bodylab even een vraagje over de volgende deal:

http://www.bodylab.nl/Bodylab.nl/Mass-Deal-2012-2314

ik wil hierbij ook de pre en post workout gaan gebruiken maar is dit te combineren?

en zoja hoe vaak moet ik dan de whey innemen en waarneer?

Je kunt de Pre en Post workout combineren met de deal.
Houdt alleen rekening met het volgende:
- Wanneer je de pre workout inneemt krijg je al een dosering creatine binnen
- de post workout bevat ongeveer een halve dosering creatine
Op trainingsdagen dus alleen en halve dosering creatine aan je Post Workout toevoegen.

Voor Whey kun je de richtlijn 2-3 shakes per dag gebruiken, bij voorkeur bij het ontbijt en tussen eiwitrijke maaltijden in.

---------- Post toegevoegd Tue 28 Feb 2012 om 12:13 ----------

Verkopen jullie toevallig ook cadeaubonnen voor bodylab producten om te geven voor een verjaardag?

Nee, we verkopen geen cadeaubonnen.

Beste mensen van Bodylab,

Ik heb gisteren voor 18:00 mijn eerste bestelling bij jullie gedaan, een pot Rice&Protein.

Deze zou vandaag komen, maar is vervolgens helemaal niet afgeleverd. :(

Ik wacht het in ieder geval morgen nog maar weer af, maar dit is nou niet een leuke eerste bestelling.....

Mijn order nummer is 117032 mochten jullie daar wat mee willen om te kijken.

Ik heb gisteren voor 18:00 mijn eerste bestelling bij jullie gedaan, een pot Rice&Protein.

Ik wacht het in ieder geval morgen nog maar weer af, maar dit is nou niet een leuke eerste bestelling.....

komt wel in orde joh, bodylab regelt het wel ! ;)

Oke thnx voor het advies nu zit ik alleen nog te piekeren over de smaak van de whey heeft iemand misschien een aanrader?

Zijn allemaal lekker... net waar je voorkeur naar uitgaat... ik gebruik altijdde aardbei

Net ff mn pannenkoek gebakken.

Ging prima. Beetje kokosvet, pan goed warm, mix erin, ff bakken en het vuur wat lager. Omdraaien was ook geen probleem. Het is uiteindelijk een mooie, goudbruine pannenkoek geworden. Beetje kaneelsuiker erop en eten maar.

Smaak vond ik niet super, maar wel ok. Beetje waterig. Maar ik ben ook een zeikerd dus;)

Het is goed aangekomen, maar dus wel 1 dag te laat. Ook vind ik het een beetje raar dat men niet echt actief is hier op DBB, aangezien de andere leveranciers dat wel zijn... :cool:

Misschien ook een idee om pakjes gemak te introduceren? Dat men het zelf op kan halen bij het postkantoor, ik moet zeggen dat dat voor mij wel een belangrijk item is aangezien er niet altijd iemand thuis is met de bezorgtijden. Ik denk dat het voor veel andere mensen ook zo is.

MAAR, ik heb ook de pannekoek gebakken en ik vond 'm wel lekker hoor. :)

al nieuws over het aminoprofiel van de nieuwe whey isolaat van jullie
eigen merk ? :D

@ bodylab : Tot hoelang is die golden gains van controlled labs nog houdbaar ?

welke datum ?

Laatst bewerkt:
Net ff mn pannenkoek gebakken.

Ging prima. Beetje kokosvet, pan goed warm, mix erin, ff bakken en het vuur wat lager. Omdraaien was ook geen probleem. Het is uiteindelijk een mooie, goudbruine pannenkoek geworden. Beetje kaneelsuiker erop en eten maar.

Smaak vond ik niet super, maar wel ok. Beetje waterig. Maar ik ben ook een zeikerd dus;)

Wanneer je iets minder water gebruikt of ze heel even langer laat bakken worden ze wat droger. Laat de olie heet worden en daarna zachtjes doorbakken voor het mooiste effect.

welke datum ?

Ik ga er mss een bestellen

Het is goed aangekomen, maar dus wel 1 dag te laat. Ook vind ik het een beetje raar dat men niet echt actief is hier op DBB, aangezien de andere leveranciers dat wel zijn... :cool:

Misschien ook een idee om pakjes gemak te introduceren? Dat men het zelf op kan halen bij het postkantoor, ik moet zeggen dat dat voor mij wel een belangrijk item is aangezien er niet altijd iemand thuis is met de bezorgtijden. Ik denk dat het voor veel andere mensen ook zo is.

MAAR, ik heb ook de pannekoek gebakken en ik vond 'm wel lekker hoor. :)

Goed te horen dat de pannenkoek heeft gesmaakt! :thumb:

Jammer dat je pakket niet direct is binnengekomen. Soms loopt een pakket een dagje vertraging op door bijv. TNT. Eigenlijk gaan álle bestelling voor 18:00 (indien betaald) er dezelfde werkdag uit. Indien het niet op voorraad is geven we je een belletje of mailtje. Door drukte vakanties etc kunnen we niet altijd op het forum aanwezig zijn maar we doen ons best om elke vraag asap te beantwoorden.

Bedankt voor je input mbt pakjegemak we zijn dit al aan het overwegen en je suggestie wordt zeker gewaardeerd.

---------- Post toegevoegd Mon 5 Mar 2012 om 16:42 ----------

Welke datum ?

Ik ga er mss een bestellen

08-2012

He bodylab, hebben jullie nog iets leuks voor mijn gewrichten? Heb hier een beetje last van :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven