- Waardering
- 1.154
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bodylab even een vraagje over de volgende deal:
http://www.bodylab.nl/Bodylab.nl/Mass-Deal-2012-2314
ik wil hierbij ook de pre en post workout gaan gebruiken maar is dit te combineren?
en zoja hoe vaak moet ik dan de whey innemen en waarneer?
Verkopen jullie toevallig ook cadeaubonnen voor bodylab producten om te geven voor een verjaardag?

komt wel in orde joh, bodylab regelt het wel !Beste mensen van Bodylab,
Ik heb gisteren voor 18:00 mijn eerste bestelling bij jullie gedaan, een pot Rice&Protein.
Deze zou vandaag komen, maar is vervolgens helemaal niet afgeleverd.
Ik wacht het in ieder geval morgen nog maar weer af, maar dit is nou niet een leuke eerste bestelling.....
Mijn order nummer is 117032 mochten jullie daar wat mee willen om te kijken.

Oke thnx voor het advies nu zit ik alleen nog te piekeren over de smaak van de whey heeft iemand misschien een aanrader?
Oke thnx voor het advies nu zit ik alleen nog te piekeren over de smaak van de whey heeft iemand misschien een aanrader?

Beste mensen van Bodylab,
Ik heb gisteren voor 18:00 mijn eerste bestelling bij jullie gedaan, een pot Rice&Protein.
Deze zou vandaag komen, maar is vervolgens helemaal niet afgeleverd.
Ik wacht het in ieder geval morgen nog maar weer af, maar dit is nou niet een leuke eerste bestelling.....
Mijn order nummer is 117032 mochten jullie daar wat mee willen om te kijken.

Net ff mn pannenkoek gebakken.
Ging prima. Beetje kokosvet, pan goed warm, mix erin, ff bakken en het vuur wat lager. Omdraaien was ook geen probleem. Het is uiteindelijk een mooie, goudbruine pannenkoek geworden. Beetje kaneelsuiker erop en eten maar.
Smaak vond ik niet super, maar wel ok. Beetje waterig. Maar ik ben ook een zeikerd dus![]()
Het is goed aangekomen, maar dus wel 1 dag te laat. Ook vind ik het een beetje raar dat men niet echt actief is hier op DBB, aangezien de andere leveranciers dat wel zijn...
Misschien ook een idee om pakjes gemak te introduceren? Dat men het zelf op kan halen bij het postkantoor, ik moet zeggen dat dat voor mij wel een belangrijk item is aangezien er niet altijd iemand thuis is met de bezorgtijden. Ik denk dat het voor veel andere mensen ook zo is.
MAAR, ik heb ook de pannekoek gebakken en ik vond 'm wel lekker hoor.![]()
@ bodylab : Tot hoelang is die golden gains van controlled labs nog houdbaar ?
Welke datum ?
Ik ga er mss een bestellen
---------- Post toegevoegd Mon 5 Mar 2012 om 16:42 ----------
08-2012

He bodylab, hebben jullie nog iets leuks voor mijn gewrichten? Heb hier een beetje last van![]()
Tue 21 Feb 2012, 16:49
Jij vraagt dit elke week ofzo ?

Geraak je niet meer uit aan je eigen spam?Dan zal ik er de vorige keer overheen gelezen hebben![]()