XXL Nutrition

Bodylab.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
bestelling gedaan 572898

Als ik het 'do you even lift'-shirt in de winkelwagen wil plaatsen via jullie site krijg ik een foutmelding. Zijn ze uitverkocht? (maat L)

• Topic Starter Topic Starter
Beste Bodylab,

Ik zit er over te denken een keer mijn supps bij jullie te bestellen.
Heb nu altijd van XXL, en bevalt op zich goed, maar wil eens een keer wat anders proberen.

Een supplement waar ik erg over te spreken ben van XXL is de Advanced Post Workout, maar zo ver ik kan vergelijken hebben jullie hier niet echt een vergelijkbaar alternatief voor of wel?

Misschien eens een idee die quest bars the kopieren? Niet te betalen zo maar wel ideale macros/vezels en gluten vrij dus soort huismerk hiervan zou ik erg waarderen.

Bodylab flink inactief hier of wat? ???

Beste Bodylab,

Ik zit er over te denken een keer mijn supps bij jullie te bestellen.
Heb nu altijd van XXL, en bevalt op zich goed, maar wil eens een keer wat anders proberen.

Een supplement waar ik erg over te spreken ben van XXL is de Advanced Post Workout, maar zo ver ik kan vergelijken hebben jullie hier niet echt een vergelijkbaar alternatief voor of wel?

Hee IMBAatwork,

Excuses voor de late reactie, ik raad je aan om eens te kijken naar de Bodylab - Post Workout:)

Misschien eens een idee die quest bars the kopieren? Niet te betalen zo maar wel ideale macros/vezels en gluten vrij dus soort huismerk hiervan zou ik erg waarderen.

Hee NoBread4Me,

Wij zijn op dit moment druk om al onze producten te verbeteren, ik ga je feedback doorgeven hiervoor dank!

Mooie site altijd goede levering thanks!

Tijdje terug weer mijn stack aangevuld .
Dankjewel bodylab ! prima service zoals gewoonlijk mijn vriendin en ik kunnen weer lekker van alle producten snoepen .

bodylab.jpg

welke houdbaarheidsdatum hebben jullie protein bars?

Ze waren op, maar anders bestel ik gelijk een voorraad.

Bestel voor het eerst bij Bodylab. Alles betaald en vervolgens ene mail dat het niet op voorraad is... Waarom staat het dan op de site? Ordernr: 654713

Bestel voor het eerst bij Bodylab. Alles betaald en vervolgens ene mail dat het niet op voorraad is... Waarom staat het dan op de site? Ordernr: 654713

Hee JDonkers,

Wij hadden de Mass protein gister binnen verwacht, helaas is de levering een dag vertraagd vandaar dat wij jou direct een mail hebben gestuurd.

Je order zal vandaag verstuurd worden en kan je morgen aan de deur verwachten:D

Hee JDonkers,

Wij hadden de Mass protein gister binnen verwacht, helaas is de levering een dag vertraagd vandaar dat wij jou direct een mail hebben gestuurd.

Je order zal vandaag verstuurd worden en kan je morgen aan de deur verwachten:D

Ahzo vandaar! Nja dan is het goed haha! Mocht je nog wat samples/promotie materiaal over hebben :D:D

Bestelling ontvangen! Mooie aanbieding bij jullie meegepakt! Prima service en duidelijkheid bij de producten! ga zo door!

10686827_711288488953727_2412969048669149896_n.jpg

zojuist voor het eerst bij bodylab besteld (3408) ben benieuwd, de site is duidelijk zoals andere al zeiden, ik heb wel enkele keren een product aangeklikt dat een error vertoond, zo kon ik de lifting straps van 7,81 niet kopen door een error ([Link niet meer beschikbaar]) weet niet of die niet meer verkocht worden oid?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven