- Waardering
- 2.335
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Als ik het 'do you even lift'-shirt in de winkelwagen wil plaatsen via jullie site krijg ik een foutmelding. Zijn ze uitverkocht? (maat L)
Hee Vinnievince,
Er was een probleem op onze site met het bestellen van de deals.
Op dit moment kunt u de 'do you even lift shirts' weer bestellen!
Groet Team Bodylab
Beste Bodylab,
Ik zit er over te denken een keer mijn supps bij jullie te bestellen.
Heb nu altijd van XXL, en bevalt op zich goed, maar wil eens een keer wat anders proberen.
Een supplement waar ik erg over te spreken ben van XXL is de Advanced Post Workout, maar zo ver ik kan vergelijken hebben jullie hier niet echt een vergelijkbaar alternatief voor of wel?

Misschien eens een idee die quest bars the kopieren? Niet te betalen zo maar wel ideale macros/vezels en gluten vrij dus soort huismerk hiervan zou ik erg waarderen.
welke houdbaarheidsdatum hebben jullie protein bars?
Ze waren op, maar anders bestel ik gelijk een voorraad.
Bestel voor het eerst bij Bodylab. Alles betaald en vervolgens ene mail dat het niet op voorraad is... Waarom staat het dan op de site? Ordernr: 654713

Hee JDonkers,
Wij hadden de Mass protein gister binnen verwacht, helaas is de levering een dag vertraagd vandaar dat wij jou direct een mail hebben gestuurd.
Je order zal vandaag verstuurd worden en kan je morgen aan de deur verwachten![]()

Bestelling ontvangen! Mooie aanbieding bij jullie meegepakt! Prima service en duidelijkheid bij de producten! ga zo door!