XXL Nutrition

Bodylab.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
zojuist voor het eerst bij bodylab besteld (3408) ben benieuwd, de site is duidelijk zoals andere al zeiden, ik heb wel enkele keren een product aangeklikt dat een error vertoond, zo kon ik de lifting straps van 7,81 niet kopen door een error ([Link niet meer beschikbaar]) weet niet of die niet meer verkocht worden oid?

Hee JoeyC,

Dank voor je bestelling!

Wij hebben sinds vorige week zaterdag een nieuwe website, en daarbij hebben wij nog een aantal bugs.

Thanx voor in input ik ga het direct doorgeven:thumbs:

Bij de Protein Bar is de tekst weg van alle 6 tabjes. :)

En wat is de verhouding concentraat/isolaat bij jullie Whey Protein 2.0 kg?

Zeer grote vooruitgang wat betreft de website, de oude website kon echt niet meer. :)

Bij de Protein Bar is de tekst weg van alle 6 tabjes. :)

En wat is de verhouding concentraat/isolaat bij jullie Whey Protein 2.0 kg?

Hee HarryE,

Dank voor je tip ik ga er direct voor zorgen dat de tekst weer zichtbaar is op de website:thumbs:

De verhoudingen van de eiwitbronnen worden helaas niet vrij gegeven, dit omdat er veel geld wordt betaald voor deze recepten.

Jullie zijn lekker bezig :)

vroeg me af,

http://www.bodylab.nl/bodylab24/pro...m_medium=nbrief &utm_campaign=intro desserts

hebben jullie ook samples van jullie nieuwe protein desserts?

Hee Casper,

Op dit moment hebben wij nog geen samples van de protein desserts, indien ze komen laat ik het direct weten!

---------- Toegevoegd om 12:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:15 ----------

Zeer grote vooruitgang wat betreft de website, de oude website kon echt niet meer. :)

Dat vonden wij dus ook, dank voor je compliment:D

Mooie site!,

Vroeg me af wanneer de choco smaak van de whey protein er weer is, en of deze aanbieding tegen die tijd nog geldig is:
http://www.bodylab.nl/bodylab24/megadeal-2-advanced-pack-5109

De smaak is voorradig, hij stond/staat als schoko aangemerkt, dit heb ik direct laten wijzigen!

Wat is de dosering van l-tyrosine in jullie concentrated pre workout?

[Link niet meer beschikbaar]

Verhouding isolaat concentraat willen jullie niet geven, andere shops wel. Zoveel concentraat erin?

Hoeveelheid l-tyrosine ook niet :S, je moet toch weten wat je koopt. Stel je gaat goed op 3 gram en hier zit 1 gram in, wel handig om te weten. kunt niet 3 scoops gaan nemen, caffeine overload etc. Wazig verhaal, sorry

Hee HarryE,

Dank voor je tip ik ga er direct voor zorgen dat de tekst weer zichtbaar is op de website:thumbs:

De verhoudingen van de eiwitbronnen worden helaas niet vrij gegeven, dit omdat er veel geld wordt betaald voor deze recepten.

Hee Casper,

Op dit moment hebben wij nog geen samples van de protein desserts, indien ze komen laat ik het direct weten!

---------- Toegevoegd om 12:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:15 ----------

Dat vonden wij dus ook, dank voor je compliment:D

De smaak is voorradig, hij stond/staat als schoko aangemerkt, dit heb ik direct laten wijzigen!

Huh? Hij vraagt toch niet om het recept :o. Bijna alle webshops geven die info (terecht) wel.

Verhouding isolaat concentraat willen jullie niet geven, andere shops wel. Zoveel concentraat erin?

Hoeveelheid l-tyrosine ook niet :S, je moet toch weten wat je koopt. Stel je gaat goed op 3 gram en hier zit 1 gram in, wel handig om te weten. kunt niet 3 scoops gaan nemen, caffeine overload etc. Wazig verhaal, sorry

Huh? Hij vraagt toch niet om het recept :o. Bijna alle webshops geven die info (terecht) wel.

Ik ga nog even deze vragen doorsturen naar onze leveranciers, ik kom er nog even op terug!

Is de smaak pineapple bij jullie whey protein op? Vond m net zo lekker :(

Ik neem al men suplementen van bodylab vind dit superproducten en nog goedkoop ook!

De laatste bestelling whey was net of er was vocht in de emmer geraakt. Ik kreeg met moeite een schep poeder door het roostertje van m'n beker. Echt knap lastig.

De laatste bestelling whey was net of er was vocht in de emmer geraakt. Ik kreeg met moeite een schep poeder door het roostertje van m'n beker. Echt knap lastig.

Hee Rodondo,

Zou jij dit misschien even op de mail willen zetten, met een aantal begeleide foto's en het charge nummer en THT dan laat ik dit even controleren.

Reeds opgebruikt. Anders graag... ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven