DoubleND
Cool Novice
- Waardering
- 4
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goed moment om het toch maar eens te proberen die Ethyl..
Me R&P was ook bijna op![]()

Heb de Solid van 10 dage gebruikt maar heb er echt weinig tot niets van gemerkt
Hebben jullie nog iets andeers? Heb nu standaard whey, rice en creatine en af en toe een pre workout. Zoek iets om echt ff een paar kg extra droge massa te kunnen pakken

FF laten weten hoe die is.
zoek een pre die niet te heftig maar wel goed is want ik train laat.
)misschien wel is de moeite waard om te proberen.
reken je bodyweight ook nog door naar vetvrije massa?
---------- Post toegevoegd Mon 7 Nov 2011 om 23:25 ----------
FF laten weten hoe die is.
zoek een pre die niet te heftig maar wel goed is want ik train laat.

Mooi t-shirt van Mutant bodylab, bedankt!![]()
Ben benieuwd naar die sample van 7 caps Mutant Pump. In combinatie met Pre workout pro wel lekker denk ik.

Heb zojuist een grote bestelling geplaatst
Ordernummer: 2011-11-09-92391
gelieve geen shakers mee te geven
extra samples zoals mutant pump en gainers altijd welkom
2011-11-09-92289
Mayhem eens testen.. Spijtig dat ik in cut zit anders had ik ook mutant mass besteld..

ik heb juist een bestelling geplaatst 2011-11-10-92479,zou het mutant t-shirt in maat large geleverd kunnen worden
Net getraind op Rage!! Als een malle in me nieuwe Mutant shirtje..
nog bedankt voor de extra samples![]()

Gister getraind met 2 scoops Pre workout Pro, dikke theelepel nitro en die 7 caps mutant pump. Opzich lekker op getraind maar de pomp was niet extremer dan met een pwo in combi met agmatine. Pomp was er zeker wel maar had van te voren verwacht dat alles op knappen zou komen te staan. (wel 's eerder gehad met een cocktail van bepaalde sups en kijharde training) Vandaag benen op het programma dus kijken hoe dat verloopt, want na 1 keer kan je eigenlijk nog niet echt een goed oordeel geven naar mijn mening. Al met al, prima Pre Workout product voor mensen die 1,3 dmaa willen vermijden.